Savonlinnan taidelukio

Musaa...

Onko täällä ketään joka on menossa ensi vuonna Savonlinnan taidelukioon? Olis mukava vaik vähän mesetellä tai meilailla ja tutustuu, että ois sitten joku vähän tutumpi henkilö kun alottaa syksyllä lukion (jos nyt vaan mut valitaan sinne ;D). Mut vastailkaa tänne, laitan sit vaikka myöhemmin mese/s-osoitteeni jos kiinnostusta on.

26

4154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekkin sinne pyrkimässä...

      luulenpa vaa että en pääse sinne ku en ossaa, mut senpä siellä sitten näkee... :/ jos oot musapuolelle, nii millä soittimella?

    • mä pyrin myäs musapuolellee...

      mut en usko että pääsen. keskiarvo on siinä kasin paikkeilla. Muusta sitte ei puhutakkaa.... Mites teillä meni musiikkipuole testit? mul meni aika surkeesti.. musikaalisuustesti oli 27/50 ja nää muut oli vähä mitä oli..

      • Musaa

        Sori kun en tajunnu vastata aikasemmin, mut mä pyrin musapuolelle. Pääsykokeet ei mun mielestä mennyt hyvin, "tuomarit" sano jo pari "riviä" soitettuani (soitan pianoa) että kiitos riittää ja laulukin oli kuulemma liian hiljaista. Ei todellakaan mikään rento tilanne niin kuin jotkut sanoivat... Musta tuntui, että ne muut jotka soittivat jotain niin olivat aivan älyttömän hyviä ja lahjakkaita ja vaikka mitä... Musikaalisuustestistä sain jotain 42/50 ja todistuksen keskiarvo on 9,2 joten toivon parasta. Tietohan pitäisi tulla 13.6.


      • tosta musikaalisuustestistä...
        Musaa kirjoitti:

        Sori kun en tajunnu vastata aikasemmin, mut mä pyrin musapuolelle. Pääsykokeet ei mun mielestä mennyt hyvin, "tuomarit" sano jo pari "riviä" soitettuani (soitan pianoa) että kiitos riittää ja laulukin oli kuulemma liian hiljaista. Ei todellakaan mikään rento tilanne niin kuin jotkut sanoivat... Musta tuntui, että ne muut jotka soittivat jotain niin olivat aivan älyttömän hyviä ja lahjakkaita ja vaikka mitä... Musikaalisuustestistä sain jotain 42/50 ja todistuksen keskiarvo on 9,2 joten toivon parasta. Tietohan pitäisi tulla 13.6.

        mää melkee nukahi siinä testissä ja sit osa piti arvailla ku ei ollu kuunnellu.. Oli iha sillei hups olo koko loppupäivä. Ne jotka oli siellä arvostelemassa sano että mul on kaunis ääni.. Sitte ne puhu siitä musiikkiopistopaikasta jotain että haluunko sinne paikan. Keskiarvo oli just ja just 7.9 että nähtäväksi jää. Jos oikee muistan nii oisko ollu sellane 34/50 se musikaalisuustesti? Soittamisesta sano että kiitos... Vähänkö jännitti.
        Ku ne ei ees hymyilly. Piti laittaa ne nauramaan. Onneks ne sitte nauro :o


      • ja huomasitko, että
        Musaa kirjoitti:

        Sori kun en tajunnu vastata aikasemmin, mut mä pyrin musapuolelle. Pääsykokeet ei mun mielestä mennyt hyvin, "tuomarit" sano jo pari "riviä" soitettuani (soitan pianoa) että kiitos riittää ja laulukin oli kuulemma liian hiljaista. Ei todellakaan mikään rento tilanne niin kuin jotkut sanoivat... Musta tuntui, että ne muut jotka soittivat jotain niin olivat aivan älyttömän hyviä ja lahjakkaita ja vaikka mitä... Musikaalisuustestistä sain jotain 42/50 ja todistuksen keskiarvo on 9,2 joten toivon parasta. Tietohan pitäisi tulla 13.6.

        näillä viulunsoittajilla ja muilla vähän erikoisempia soittimia soittavilla on tosi hyvät mahikset? näin vaa saksofonin yhtenä ja muutaman viulun. Paljon oli näitä rumpujen/pianon/kitaran/basson soittajia. Toivotaan me parasta! onnea kaikille taikkariin pyrkineille.


      • Taikkari
        Musaa kirjoitti:

        Sori kun en tajunnu vastata aikasemmin, mut mä pyrin musapuolelle. Pääsykokeet ei mun mielestä mennyt hyvin, "tuomarit" sano jo pari "riviä" soitettuani (soitan pianoa) että kiitos riittää ja laulukin oli kuulemma liian hiljaista. Ei todellakaan mikään rento tilanne niin kuin jotkut sanoivat... Musta tuntui, että ne muut jotka soittivat jotain niin olivat aivan älyttömän hyviä ja lahjakkaita ja vaikka mitä... Musikaalisuustestistä sain jotain 42/50 ja todistuksen keskiarvo on 9,2 joten toivon parasta. Tietohan pitäisi tulla 13.6.

        Joo mäkin hain taikkariin, musapuolelle. Pääsykokeet meni ihan hyvin. Hakijoita musapuolelle oli 90 jotain ja kuvispuolelle 120 jotain.


      • ja jotain päälle...
        Taikkari kirjoitti:

        Joo mäkin hain taikkariin, musapuolelle. Pääsykokeet meni ihan hyvin. Hakijoita musapuolelle oli 90 jotain ja kuvispuolelle 120 jotain.

        noh, huomenna se sitte selvii.. Millä muute pyrit musiikkipuolelle? :)


    • ....

      Olen tulossa Jyväskylästä asti Savonlinnaan enkä tunne sieltä ketään. :D Niin olis ihan mukava tutustua. Mut en kuitenkaan usko, että pääsen sinne, koska se haastattelu meni niin huonosti mulla. Ja en ehtiny täyttämään yhtä lappua. Mutta jospa onni potkasis! :DD

      • aika kaukaa oot tuullu...

        toivottavasti tärppää. :p


    • musiikkipuolelle....

      meni ihan jees. Elkää olko noin pessimistisiä! ajatelkaa että "mulla on hyvät mahikset siihen asti kunnes kirje tulee" ja voihan aina ajatella että jso ei pääse että " minulla on näköjään toinen tarkoitus elämässä, tämä ei ole oikea reitti siihen miksikä haluan,ja on loydettävä se oikea reitti!". tottaha on seki että pessimisti ei pety mut jokatapuksessa.
      Totta sekin, että ne oli kauheen tiukkoja. Soitan itse monta bändi-instrumenttia joten se oli aika kiusallista ku ne kyseli. Soitin omaa soitinta sen koko tarkoituksellisen biisin ajan. sitte pianoo ku piti nii soitin vaa sellasen "pari riviä". Taineet kyllästyä pianoon?

      Joka tapuksessa, toivotan niile opettajille pääsykokeissa, että syövät päänsä, jos seuraavissa pääsykokeissa he eivät seuraavassa pääsykokeessa hymyile ja tee alussa pientä juttelua. On todella piinaavaa tulla esiintymään ku jännittää ja sitte on ihmiset vielä sellasia kovia ku joku betonipatsas :D

      jooh, mä soitan kitaraa. Musikaalisuustestistä puolet.. Keskiarvo oli 7.6 eli saa nähä. Jännitetään epäonnenpäivään asti. onnea kaikille!

      • musaa

        Hyvin sanottu! Toivottavasto se kirje tulee vasta maanantaina vaikka en ookkaan taikauskonen :). Tai oikeestaan mitä nopeemmin saa tietää, sitä parempi. Tosiaan opettajat sais olla siinä tilanteessa hieman ilosempia ja yrittää jutella ees vähän eikä vaan katella omia papereitaan... Tuli kieltämättä kiusaantunut olo eikä ees tinny millon pitäis lähtee kun ne ei kiinnittänyt mitään huomiota... Joku sano, että ne tuomarit oli kysyny jotain "osaatko uida?" juust... Onnea tosiaan kaikille!!


      • kysyneet että
        musaa kirjoitti:

        Hyvin sanottu! Toivottavasto se kirje tulee vasta maanantaina vaikka en ookkaan taikauskonen :). Tai oikeestaan mitä nopeemmin saa tietää, sitä parempi. Tosiaan opettajat sais olla siinä tilanteessa hieman ilosempia ja yrittää jutella ees vähän eikä vaan katella omia papereitaan... Tuli kieltämättä kiusaantunut olo eikä ees tinny millon pitäis lähtee kun ne ei kiinnittänyt mitään huomiota... Joku sano, että ne tuomarit oli kysyny jotain "osaatko uida?" juust... Onnea tosiaan kaikille!!

        osaatko uida? :D ok... Oisvatko yrittäneet olla "vitsikkäitä" vai olleet ihan vaan ivallisia...
        No mun kohalla ne ei onneksi kauheasti/ollenkaa kattonu näitä papereita; tosin, se oli kiusallisempaa ku se että ne katto papereita...
        en itsekkään sinänsä taikauskone ole, mutta 13. päivä ja perjantai? AUTS!
        kirpasee pahemmi ku joku hampaan poraamine... (noh, ei ihan mutta kuvannollisesti.)
        jokatapausessa.


      • Musaa
        kysyneet että kirjoitti:

        osaatko uida? :D ok... Oisvatko yrittäneet olla "vitsikkäitä" vai olleet ihan vaan ivallisia...
        No mun kohalla ne ei onneksi kauheasti/ollenkaa kattonu näitä papereita; tosin, se oli kiusallisempaa ku se että ne katto papereita...
        en itsekkään sinänsä taikauskone ole, mutta 13. päivä ja perjantai? AUTS!
        kirpasee pahemmi ku joku hampaan poraamine... (noh, ei ihan mutta kuvannollisesti.)
        jokatapausessa.

        Joo, niin mä kuulin yhen tytön kertovan. Hieman heikko yritys keventää tunnelmaa :O. Mä näin unta että vaan pari ihmistä ei päässy taikkariin xD. Melko mahdotonta... Osaako kukaan sanoo tarkaa lukua, kuinka paljon taikkariin haki ihmisiä musapuolelle?


      • hmm.. hankala sanoo...
        Musaa kirjoitti:

        Joo, niin mä kuulin yhen tytön kertovan. Hieman heikko yritys keventää tunnelmaa :O. Mä näin unta että vaan pari ihmistä ei päässy taikkariin xD. Melko mahdotonta... Osaako kukaan sanoo tarkaa lukua, kuinka paljon taikkariin haki ihmisiä musapuolelle?

        itse en oikee osaa sanoo. Se lista joka siinä oli ei ollu kovin iso ja pitkä? oisko meitä jokunen vähän päälle sata tai hiukan alle sata? (siis musapuolelle hakeneita).. Vähänkö jännää! ylihuomenna saadaan tietää! (taino, ensimmäiset saa jo tietää..)

        minäki oon nähny unta taikkarista... Siinä oli vaa tosi sillei että sinne pääsi mun lisäksi muutama ihmeellinen ihminnen... Ja meitä tais siinä unessa olla joku 10? :D ulkonäöltään ne oli sellasia vihreähiuksisia tai puna/pinkkihiuksisia.. sellasia jänniä..

        mutta oikeasti, vaa 37 oppilasta musalinjalle...
        voisvat ottaa 47 ku kuvislinjalle ne ottaa sen 57.. ois enemmä mahiksii! ku sitte se osa menee omuteen..


    • huomenna olisi sitte 13. päivä

      ja saatais tietää.. ärsyttävä ja jännittävä päivä..

      • alussakin, ei välttämättä h...

        jännitys siis kirenee... Huomenna, vaiko ensiviikon alussa.. :D


      • jännitys kasvaa ystävät!
        alussakin, ei välttämättä h... kirjoitti:

        jännitys siis kirenee... Huomenna, vaiko ensiviikon alussa.. :D

        Hei kaikki!
        Tuli vain tässä mieleen, että eikös sinne voi soittaa aikaisemmin? Tämä viesti on esimerkiksi niille jotka ovat toiselta paikkakunnalta.
        Kaikille myös tiedoksi, että on myös todennäköistä, että minä puhuin nyt täyttä potaskaa.
        Älkää ottako siis henkilökohtaisesti.
        -Kiitos-


      • itse en saanu tänää, ja tus...
        jännitys kasvaa ystävät! kirjoitti:

        Hei kaikki!
        Tuli vain tässä mieleen, että eikös sinne voi soittaa aikaisemmin? Tämä viesti on esimerkiksi niille jotka ovat toiselta paikkakunnalta.
        Kaikille myös tiedoksi, että on myös todennäköistä, että minä puhuin nyt täyttä potaskaa.
        Älkää ottako siis henkilökohtaisesti.
        -Kiitos-

        eli varmaan se sitten ensiviikon alussa tulee :)
        ei hätää.


    • opiskelijaksi

      taikkariin? ois kiva tietää :O

      • neuvoa antava

        Uudet opiskelijat löytyvät Savonlinnan taidelukion nettisivulta. sinne äkkiä tarkastamaan tilanne...


      • kyselen että ootteks työ pä...
        neuvoa antava kirjoitti:

        Uudet opiskelijat löytyvät Savonlinnan taidelukion nettisivulta. sinne äkkiä tarkastamaan tilanne...

        pääsin itse.


      • Musaa
        kyselen että ootteks työ pä... kirjoitti:

        pääsin itse.

        Mä pääsin taikkariin (huh, ei tartte enää jännittää ;). Tosiaan kertokaa jos pääsitte. Nähdään sitten 11.8. maanantaina ja moikataan kun tavataan :)


      • niin mie tosiaankin pääsin ...
        Musaa kirjoitti:

        Mä pääsin taikkariin (huh, ei tartte enää jännittää ;). Tosiaan kertokaa jos pääsitte. Nähdään sitten 11.8. maanantaina ja moikataan kun tavataan :)

        myö sitte nähää siellä :D
        jännää...


      • haluaa taikkariin
        niin mie tosiaankin pääsin ... kirjoitti:

        myö sitte nähää siellä :D
        jännää...

        Joo-o, nää muut viestit on vuodelta -08, mutta ajattelin, et onkos ketään tämän viestin näkijöitä Savonlinnan taikkarissa kuvispuolella?
        Lähinnä kiinnostaa tuo pääsykoe, että millainenkas se on? Ja tietysti saa kertoa myös kaikkea muuta olennaista tai epäolennaista kuvispuoleen liittyen ;p


      • heip
        haluaa taikkariin kirjoitti:

        Joo-o, nää muut viestit on vuodelta -08, mutta ajattelin, et onkos ketään tämän viestin näkijöitä Savonlinnan taikkarissa kuvispuolella?
        Lähinnä kiinnostaa tuo pääsykoe, että millainenkas se on? Ja tietysti saa kertoa myös kaikkea muuta olennaista tai epäolennaista kuvispuoleen liittyen ;p

        satuitpa olemaan onnekas. mie alotin taikkarin nyt viime vuonna kuvispuolella. vastaanko tässä nyt heti vai haluatko että laitan sähköpostilla tai jotenki muuten? :) minkä verran olet jo ite ottanut kerenny ottaa selvää asioista? :>


    • Anonyymi

      en tuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe