Aina kun avaan koneen saan palomuuri hälytyksen HTTP OUT. Olen tarkistanut koneen f securen netti tarkistimella ja se ilmoitti että koneessa on vakoiluohjelma. Poistin sen, mutta se tulee aina vaan takaisin jotenkin (jos se nyt edes lähtee minnekkään)
(Hälytyksen dns nimi on web1.eniro.basefarm.net)
Miten saan estettyä, että tämä vakoiluohjelma ei tule takaisin, kun edes sen ip osoitteen täydellinen estäminen, jonne se yrittää lähettää tietoja, ei tunnu auttavan.
HTTP OUT
-tietämätön-
1
211
Vastaukset
muhimaan järjestelmänpalautukseen. ota se pois päältä putsauksen ajaksi.
lisää host listaan tuo niin se estää.
eli:
C/windows/system32/drivers/etc
klikkaat hiiren oikealla hots tiedostoa ja avaat notepadissa ja lisäät siihen ja tallenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439