Mitä mieltä olette nimestä Vanja Esteri? Mikä muu sopisi Esterille etunimeksi, miel. v:llä alkava. Mitä ootte mieltä Esteristä?
Vanja Esteri
13
792
Vastaukset
- Hemmo
Jos haluat että lastasi ei kiusata tyyliin: "Tulee vettä kuin Esterin perseestä..." Niin mieti nimeä vielä kahdesti...
- Heli
tuollaista sanontaa kuunaan kuullut.
- äitee
Heli kirjoitti:
tuollaista sanontaa kuunaan kuullut.
...se on tosi tunnettu sanonta, mutta ei sen takia kannata jättää nimeä antamatta. Harva kuitenkaan edes tietää toisia tai kolmansia nimiä.
- Suvi
äitee kirjoitti:
...se on tosi tunnettu sanonta, mutta ei sen takia kannata jättää nimeä antamatta. Harva kuitenkaan edes tietää toisia tai kolmansia nimiä.
Täälläpäin ainakin on enemmän käytössä sanonta, tulee vettä kuin Esterin saavista kaataen.
- äitee
Mielestäni Esterin eteen sopii melkeinpä mikä nimi tahansa. Paitsi pitkien nimien kanssa pitäisi väliin laittaa vielä kolmas nimi, esim. Vilhelmiina Nea Esteri tai Vanessa Kia Esteri. Tässä on V:llä alkavia nimiä:
Valma, Valpuri, Vanamo, Vanessa, Vappu, Varma, Varpu, Vaula, Veera, Vellamo, Venla, Verna, Veronika, Victoria, Viena, Vieno, Viivi, Viktoria, Vilhelmiina, Wilhelmiina, Vilhelmina, Vilja, Viljakukka, Vilma, Vilma-Liisa, Viola, Virpa, Virpi, Virva, Virve, Vivan, Viveca, Vivian, Vivien, Vuokko,
P.S. Henk.koht. en tykkää Esteri -nimestä. - miija
Tunnetuin Vanja on Vanja-Eno eräästä venäläisestä klassikkoteoksesta. Siis mies! Mitens se tytön nimeksi vääntyi?!
Esteri on aivan OK toisena nimenä.- äitikkä
Juu, tuttu kirja minullekin tuo Vanja-eno. En tiedä sitten miten se tytön nimeksi vääntyi, mutta joka tapauksessa Suomessa on 11 poika-Vanjaa ja 77 tyttö-Vanjaa. Ehkä Vanja on Venäjällä pojan nimi ja Suomessa tytön nimi?
- Tilhi
äitikkä kirjoitti:
Juu, tuttu kirja minullekin tuo Vanja-eno. En tiedä sitten miten se tytön nimeksi vääntyi, mutta joka tapauksessa Suomessa on 11 poika-Vanjaa ja 77 tyttö-Vanjaa. Ehkä Vanja on Venäjällä pojan nimi ja Suomessa tytön nimi?
Venäjällä Vanja on lempinimi Ivanille eli miespuolisesta henkilöstä on kyse. Ainakin Ruotsissa Vanjaa on käytetty myös tytönnimenä.
- henni
Vanja Esteri..hmm...tuosta Vanja nimestä en tykkää, koska olen lukenut kirjan, jossa oli henkilönä tosi tympeä Vanja-niminen nainen ja kaiken lisäksi minulla tulee Vanjasta mieleen vainaja,hui!
mutta tuo Esteri on kyllä oikeastaan tosi kaunis nimi!:) olen monesti ajatellut että se nimi olisi kiva antaa omalle lapselle vaikka toiseksi nimeksi. Esteri ei ole liian erikoinen mutta ei ärsyttävän yleinenkään, eli juuri sopiva nimi.
onnea nimen valintaan!- Heli
kirja se oli? Alkoi kiinnostaa? Itsekin olen lukenut kirjan, jossa on tympeä Vanja.
- henni
Heli kirjoitti:
kirja se oli? Alkoi kiinnostaa? Itsekin olen lukenut kirjan, jossa on tympeä Vanja.
se kirja taisi olla Älä itke Saara, en ole kyllä ihan varma. on muuten aivan ihana kirja!:)
- Heli
henni kirjoitti:
se kirja taisi olla Älä itke Saara, en ole kyllä ihan varma. on muuten aivan ihana kirja!:)
sama kirja mulla! Se oli tosi soma kirja! Eikös se Margaret ollut Saaran biologinen äiti?
- mamma
Vanja on tullut Hannu nimestä, joka taas on tullut hebrean Johanan -nimestä, joka tarkoittaa "Jumala on armollinen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958