Apua akupunktioista

RouvaN

Olin sairastellut.2 tai 3v sitten..oireet olivat: huono olo, päänsärky,huimaus, huono tasapaino ja siksi jopa masennus. Lääkärit ovat tutkineet ja eivät löytäneet mitään. Ajoin autolla sairaana joka päivää 120km (60 60)töihin.Pelkäsin, että kuolen sinne tielle, kun niin kauheasti huimasi..Yksi erityislääkäri oli neuvonut minua kokeilla akupunktioita..Niin saman tien sieltä lääkärin erityisasemalta Salon Mehiläiselta olen varannut aikaa akupunktioon. 2 ens.käyntiä ei auttanut mitään, sitten jo 3 melkein nukahdin. Kävin muistakseni 6 tai 7 kertaa ja halusin vielä varata aikaa, mutta akupunktiolääkäri sanoi, että ei minun enää tarvitse..Ihmettelin itse miksi???halusin mennä ja halusin maksaa, mutta lääkäri vain sanoi, että se on ohi,et tarvitse enää käyntejä..Muutaman päivän päästä tapahtui todella ihme..kaikki oireet kadonneet ja sen jälkeen ei ollut enää huimausta eikä epätasapainoa.Suosittelen käydä ainakin 3-4 kertaa, kun 1 tai 2 kertaa ei auta..3:s hoidon jälkeen rentoutuu todella ja saa energia, uskokkaa rahaa ei mene hukkaan.Suositten Salolaisille ja halikkolaisille erityisesti..kun lääkäri,jolta sain silloin hoitoa työskentelee Halikon terveysasemalla ja hän teki kerran viikossa akupunktioita Salon Mehiläisessä.Todella hyvää lääkäri, n.30v ja varmasti menestyy vielä. Muuten lääkäri oli sanonut, jos olisin Halikkolainen, eikä Salolainen, niin olisin voinut saada niitä akupunktihoitoja ilmaiseksi.Kokeilkaa ihmessä, ette kadu, kun se todella auttaa!Kela korvaa osaan.Halikolaisille ja salolaisille suosittelen nimenomaan tätä lääkäriä.Mehilaisessä hänen nimeä varmasti tunnettaan.

2

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omia palveluitasi

kuulostaa nyt siltä

• RouvaN

En todella mainosta, itse olen ennen kuulut muilta että akupunktio auttaa ja kun minulla ei ollut muita vaihtoehtoja,niin pakko oli tinkkiä rahasta ja kokeilla. Nyt ainakin tiedän mihin pitää ottaa yhteyttä, jos sairastun taas. Ja muuten olen kiinostunut niistä ...erilasista hoidoista.Haluan kokeilla muitakin hoitoja joskus, jos tule tarvetta. En todella mainosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      151
      6827
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5973
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4569
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4519
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      163
      4321
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1690
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1596
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1399
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1377
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1161
    Aihe