Apua akupunktioista

RouvaN

Olin sairastellut.2 tai 3v sitten..oireet olivat: huono olo, päänsärky,huimaus, huono tasapaino ja siksi jopa masennus. Lääkärit ovat tutkineet ja eivät löytäneet mitään. Ajoin autolla sairaana joka päivää 120km (60 60)töihin.Pelkäsin, että kuolen sinne tielle, kun niin kauheasti huimasi..Yksi erityislääkäri oli neuvonut minua kokeilla akupunktioita..Niin saman tien sieltä lääkärin erityisasemalta Salon Mehiläiselta olen varannut aikaa akupunktioon. 2 ens.käyntiä ei auttanut mitään, sitten jo 3 melkein nukahdin. Kävin muistakseni 6 tai 7 kertaa ja halusin vielä varata aikaa, mutta akupunktiolääkäri sanoi, että ei minun enää tarvitse..Ihmettelin itse miksi???halusin mennä ja halusin maksaa, mutta lääkäri vain sanoi, että se on ohi,et tarvitse enää käyntejä..Muutaman päivän päästä tapahtui todella ihme..kaikki oireet kadonneet ja sen jälkeen ei ollut enää huimausta eikä epätasapainoa.Suosittelen käydä ainakin 3-4 kertaa, kun 1 tai 2 kertaa ei auta..3:s hoidon jälkeen rentoutuu todella ja saa energia, uskokkaa rahaa ei mene hukkaan.Suositten Salolaisille ja halikkolaisille erityisesti..kun lääkäri,jolta sain silloin hoitoa työskentelee Halikon terveysasemalla ja hän teki kerran viikossa akupunktioita Salon Mehiläisessä.Todella hyvää lääkäri, n.30v ja varmasti menestyy vielä. Muuten lääkäri oli sanonut, jos olisin Halikkolainen, eikä Salolainen, niin olisin voinut saada niitä akupunktihoitoja ilmaiseksi.Kokeilkaa ihmessä, ette kadu, kun se todella auttaa!Kela korvaa osaan.Halikolaisille ja salolaisille suosittelen nimenomaan tätä lääkäriä.Mehilaisessä hänen nimeä varmasti tunnettaan.

2

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omia palveluitasi

      kuulostaa nyt siltä

      • RouvaN

        En todella mainosta, itse olen ennen kuulut muilta että akupunktio auttaa ja kun minulla ei ollut muita vaihtoehtoja,niin pakko oli tinkkiä rahasta ja kokeilla. Nyt ainakin tiedän mihin pitää ottaa yhteyttä, jos sairastun taas. Ja muuten olen kiinostunut niistä ...erilasista hoidoista.Haluan kokeilla muitakin hoitoja joskus, jos tule tarvetta. En todella mainosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe