Olin sairastellut.2 tai 3v sitten..oireet olivat: huono olo, päänsärky,huimaus, huono tasapaino ja siksi jopa masennus. Lääkärit ovat tutkineet ja eivät löytäneet mitään. Ajoin autolla sairaana joka päivää 120km (60 60)töihin.Pelkäsin, että kuolen sinne tielle, kun niin kauheasti huimasi..Yksi erityislääkäri oli neuvonut minua kokeilla akupunktioita..Niin saman tien sieltä lääkärin erityisasemalta Salon Mehiläiselta olen varannut aikaa akupunktioon. 2 ens.käyntiä ei auttanut mitään, sitten jo 3 melkein nukahdin. Kävin muistakseni 6 tai 7 kertaa ja halusin vielä varata aikaa, mutta akupunktiolääkäri sanoi, että ei minun enää tarvitse..Ihmettelin itse miksi???halusin mennä ja halusin maksaa, mutta lääkäri vain sanoi, että se on ohi,et tarvitse enää käyntejä..Muutaman päivän päästä tapahtui todella ihme..kaikki oireet kadonneet ja sen jälkeen ei ollut enää huimausta eikä epätasapainoa.Suosittelen käydä ainakin 3-4 kertaa, kun 1 tai 2 kertaa ei auta..3:s hoidon jälkeen rentoutuu todella ja saa energia, uskokkaa rahaa ei mene hukkaan.Suositten Salolaisille ja halikkolaisille erityisesti..kun lääkäri,jolta sain silloin hoitoa työskentelee Halikon terveysasemalla ja hän teki kerran viikossa akupunktioita Salon Mehiläisessä.Todella hyvää lääkäri, n.30v ja varmasti menestyy vielä. Muuten lääkäri oli sanonut, jos olisin Halikkolainen, eikä Salolainen, niin olisin voinut saada niitä akupunktihoitoja ilmaiseksi.Kokeilkaa ihmessä, ette kadu, kun se todella auttaa!Kela korvaa osaan.Halikolaisille ja salolaisille suosittelen nimenomaan tätä lääkäriä.Mehilaisessä hänen nimeä varmasti tunnettaan.
Apua akupunktioista
RouvaN
2
1084
Vastaukset
- omia palveluitasi
kuulostaa nyt siltä
- RouvaN
En todella mainosta, itse olen ennen kuulut muilta että akupunktio auttaa ja kun minulla ei ollut muita vaihtoehtoja,niin pakko oli tinkkiä rahasta ja kokeilla. Nyt ainakin tiedän mihin pitää ottaa yhteyttä, jos sairastun taas. Ja muuten olen kiinostunut niistä ...erilasista hoidoista.Haluan kokeilla muitakin hoitoja joskus, jos tule tarvetta. En todella mainosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1516827MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635973Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884569NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074519Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1634321Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941690- 4021596
- 821399
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311377Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411161