SpI-uptate

aloittelijaposilo

Kannattaako ja pitääkö se Vistan Sp1-päivitys ladata erikseen ja tallettaa cd:lle vai tuleeko se normaalina päivityksenä? Aattelin vaan että senhän joutuu jokainen kerta sitten uudelleen asennuksen jälkeen hakemaan netistä. Ei ole vielä tullut normaalina päivityksenä, onks teille?

9

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - -

      "Aattelin vaan että senhän joutuu jokainen kerta sitten uudelleen asennuksen jälkeen hakemaan netistä."

      Tuota uudelleen hakua netistä joka kerta en ymmärrä, en millään.
      Kun se on kertaalleen asennettu, seuraava vaihe voi olla joskus tulevaisuudessa SP2, jolla paikkaillaan edellisiä mokia.

      SP1 tulee aikanaan automaattisesti. Milloin? Kuka tietää?
      Saa sen tuostakin:

      http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=86d267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10

      http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746&DisplayLang=fi

    • +++

      Miksi?

      • että jos joutuu asentamaan käyttiksen uusiksi niin on SP valmiina levyllä eikä tarvi imuroida.


      • aloittajposilo

        No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?


      • ----+
        aloittajposilo kirjoitti:

        No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?

        Parin kuukauden välein käyttöjärjestelmä uusiksi?
        Ei todellakaan tarvitse, kun pitää tolkun päässä, ja ei yritä olla joku ohjelmoija BIOS:issa ja rekisterissä.
        Aivan tavallisella ylläpidolla käyttöjärjestelmä toimii koko koneen käyttöiän ilman mitään uusimisia.

        Se on toinen juttu, jos haluaa nörtteillä, viritellä, kokeilla, tehdä muutoksia - eli tyriä, ja silloin joutuu käyttöjärjestelmää uusimaan tämän tästä, kun muut keinot on jo käytetty.


      • Juu-u.
        aloittajposilo kirjoitti:

        No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?

        Onko kovin kauan ADSL:ssä?
        Kauanko käyttiksen vaihtamiset siellä kestävät?


    • se 

      uudelle asennuslevylle, jos haluat sen olevan valmiina.

    • rokspoks

      Kun se saa updaten kautta tulee vaan suomiversio. Kun netistä lataa saa isomman möhkäleen jossa on monta biljoonaa triljoonaa kieltä. Monille on tullut jo updaten kautta, vaan ei mulle..odottelen.

      • aloitelevaposilo

        No hyvä. En siis ole ainoa unohdettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe