kuinka todennäköistä teidän mielestänne on päästä varasijlta opekouluun? Onko teillä henk.koht. kokemuksia?
varasija
haluun opiskelemaan
2
864
Vastaukset
- opettajainen
Jep, kokemusta löytyy!
Itse pääsin Turkuun 9.varasijalta, ja minun jälkeenikin pääsi vielä joku, koska anoin (ja sain) vuoden lykkäystä. Todennäköisyyttä en osaa sen paremmin sanoa, mutta esimerkiksi moni poika lykkää intin vuoksi vuodella.
Enkä kuitenkaan ollut sittemmin opiskelumenestyksessä mitenkään hännänhuippuja :)
Nyt olen jo työelämässä, ja hyvin pyyhkii.
Tsemppiä vaan!- OpaR
Riippuu siitä, mihin okl:een on pyrkinyt. Keskiarvoisesti taitaa pari-kolme päästä varasijoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253