hyväkö ja mikä hinta ?
Peugeot skootteri ?
18
14381
Vastaukset
- öfdp
Hyviähän ne on ja hyvännäkösiäkin, mutta ihan yhtä hyvän saat halvemmallakin. Uusi peugeot moposkootteri maksaa lähemmäs 3000euroo ja sillä hintaa sais jo kaks ihan yhtä hyvää jotain vähän halvempaa merkkiä olevaa skootteria.
- suosittelisitten
?,,,,,.......
- ---
suosittelisitten kirjoitti:
?,,,,,.......
Kymco, Keeway, Sym... Ja on varmasti monia muitakin, mutta niistä ei paljoo kokemuksia.. mutta mitä nyt on noita ^^ tavannut niin hyvin pelittävät
- speedfighter
--- kirjoitti:
Kymco, Keeway, Sym... Ja on varmasti monia muitakin, mutta niistä ei paljoo kokemuksia.. mutta mitä nyt on noita ^^ tavannut niin hyvin pelittävät
mulla ois siis myynnissä vähän käytetty tollanen. katso: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=606349
- nimimerkki
speedfighter kirjoitti:
mulla ois siis myynnissä vähän käytetty tollanen. katso: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=606349
Jos ihan rehellisesti sanon, niin jos puhutaan peogeot skootterista, niin noista kiinanpoikien skootereista ei pitäsi samana päivänä puhua, koska noissa on suurinpiirtein sama ero kuin mersussa ja trabantissa. Tämä ei ole mielipide vaan fakta tietoa koska ole sen verran noiden menopelien kanssa ollut työni puolesta tekemissä.
- karhuroope
nimimerkki kirjoitti:
Jos ihan rehellisesti sanon, niin jos puhutaan peogeot skootterista, niin noista kiinanpoikien skootereista ei pitäsi samana päivänä puhua, koska noissa on suurinpiirtein sama ero kuin mersussa ja trabantissa. Tämä ei ole mielipide vaan fakta tietoa koska ole sen verran noiden menopelien kanssa ollut työni puolesta tekemissä.
jos joku tietää kinkki skode jolla o ajettu 12 000 ilma huoltoo nii paappa viesti, mu pösö o ajettu ny 14 000 ja kuulemma huollettu ekakerra 12 000, mäntä pitäs vaihtaa iha just
- v-clic
peugeot v-clic maksaa kyllä vaan 1249€
- hehee
nimimerkki kirjoitti:
Myös Peugeotien halvempien mallien osat tehdään Kiinassa, samoin kuin näiden halvempien. Totta kai kalliimmat tehdään Ranskassa, mutta osa kiinassa.
- Anonyymi
Laatu maksaa. Itsekkin pidin speedfight mallia elvistelynä, nyt ollut kyseinen malli jo vuosia ja vain siksi että ne todellakin kestävät ajoa hyvin huollettuna tuhansia ja taas tuhansia kilometrejä.
- P-girl
Vertaatko tosiaan HK:n makkaraa ja Atrian makkaraakin keskenään? Peugeot tooooooooooosi hyvä skotu. Laadusta kannattaa maksaa!
- autolla nyt
Täällä olisi myytävänä sininen Viva City skootteri.
Ajettu 6000, vuosimalli 2006. Tosi hieno sininen hyvin hoidettu. 1100 - efrg
ostakaa hyvä pösöö.. www.nettimoto.com/761119
- asasasd
moi onko kymco hyvä skoba?
- mahtiii
joo siitä vaa ostakaa kymcoi ku ei m-kokoset kypärät mahu penkinalle!
- squab4eva
Oman kultaisen -97 vuosimallin Squabini tavaratilassa jytisee 600 watin verran poppeja
- squab4everrr
squab4eva kirjoitti:
Oman kultaisen -97 vuosimallin Squabini tavaratilassa jytisee 600 watin verran poppeja
Uuh pystyy samaistumaan
- t35rty
peugeot vogue on halvin .
- speed 3
peugeot speedfight 3 2500€ täälä lappeenrannassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384