Vantaalla
7
527
Vastaukset
- Kuullut yhtä
Huonoa laulamista. Tiesitkö, että voitte parantaa laulutaitoanne. Kuulostaa hyvältä, eikö totta?
Skientologia auttaa sinua kehittämään itseäsi, miksi siis protestoitte? Ymmärrän että nuoriso joskus villiintyy turhasta, mutta mitä jos ensi kerralla tulisitte puhumaan kanssamme maskeitta? Olisi kaikilla paljon helpompaa ja oppisittekin jotain meistä!- Kaskas,
Siispä skientologien kuoro on valmis esittämään tuon kappaleen seuraavassa tapaamisessa, niin saadaan vertailu näkyviin?
Odotamme mielenkiinnolla. - nuo..
niitä jotka putosivat idolsien alkukarsinnoissa.
- tulossa..
Kaskas, kirjoitti:
Siispä skientologien kuoro on valmis esittämään tuon kappaleen seuraavassa tapaamisessa, niin saadaan vertailu näkyviin?
Odotamme mielenkiinnolla.laulukilpailut Tikkurilan torilla, yleisöäänestys taputtamalla.
odottaa, että anonyymit ilmestyvät protestoimaan maskeitta... sillä hetkellä kun se tapahtuisi niin mitään anonyymejä ei enää olisi.
Olisiko sen sijaan mahdollista tulla ihan yksityishenkilönä käymään siellä toimistolla sivistyneen keskustelun merkeissä? Persoonallisuustestin olen jo ottanut mutta en siinä yhteydessä saanut mahdollisuutta jutella skientologin kanssa ihan rehellisesti säästä, politiikasta tai skientologiasta... jos käväisen toimistolla niin onkohan tämmöinen mahdollista?- Onnistuu ja
Delivers kirjoitti:
odottaa, että anonyymit ilmestyvät protestoimaan maskeitta... sillä hetkellä kun se tapahtuisi niin mitään anonyymejä ei enää olisi.
Olisiko sen sijaan mahdollista tulla ihan yksityishenkilönä käymään siellä toimistolla sivistyneen keskustelun merkeissä? Persoonallisuustestin olen jo ottanut mutta en siinä yhteydessä saanut mahdollisuutta jutella skientologin kanssa ihan rehellisesti säästä, politiikasta tai skientologiasta... jos käväisen toimistolla niin onkohan tämmöinen mahdollista?Olisimme iloisia jos tulisit. Jos ilmoittaisit etukäteen tulostasi niin olisi helpompi varata aikaa juuri sinua varten, koska nykyään meillä käy sen verran väkeä, että kriitikon kanssa juttelu voisi jäädä vähemmälle ellei ole tietoa koska ja kuka on tulossa. Ajatuksena loistava, toivon että se auttaa sinua näkemään asiat meidän kannaltamme.
- lahdessa piiloutuivat ja
tikkurilassa löytyi muutama rohkea.
Seuraavaksi varmaan anonyyminen vastamielenosoitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181