Työllistääkö myös kuuroja? Tarkoitan onko Bovalliuksen omassa palkkalistassa kuuroja ja muita vajaakuntoisia työntekijöitä?
Ja onko Bovallius herkkä ulkoistaa toiminnat muualle?
Millainen työnantaja
3
1115
Vastaukset 3
- Käynyt siellä
En ole kuullut millainen se olisi. Kantsii varmaan ottaa sinne suoraan yhteyttä tai käydä katsomassa itse paikan päällä. Eiköhän silloin selviä. Muuta en osaa valitettavasti vastata kysymyksiin.
- työllistä kuuroja
Bovallius säätiöhän omistaa Pieksämäellä Nikkarilan ammattioppilaitoksen jossa opiskelee enimmäkseen kehitysvammaisia. Aikoinaan se oli kuurojen talouskoulu mutta oppilaskadon takia muutettiin niin että sinne otetaan myös muitakin opiskelijoita.
Kannattaa kysyä sieltä. Kai tiedot netistä löytyy. työllistä kuuroja kirjoitti:
Bovallius säätiöhän omistaa Pieksämäellä Nikkarilan ammattioppilaitoksen jossa opiskelee enimmäkseen kehitysvammaisia. Aikoinaan se oli kuurojen talouskoulu mutta oppilaskadon takia muutettiin niin että sinne otetaan myös muitakin opiskelijoita.
Kannattaa kysyä sieltä. Kai tiedot netistä löytyy.siellä opiskelin vuosina 86-88 ja 92-93 ja sen jälkeen on kuurot oppilaat vähentynyt ajan myötä että ei nykyään ole siellä kai (tietääkseni) enää kuuroja oppilaita.
En tiedä työllistääkö kuuroja, mutta kysymällä tiedät paremmin.
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641607Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481244Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54741
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193608- 52592