Sony 40w3000

Säädöt?

Kertokaapa mitkä säädöt olisivat hyvät kunnon kuvalle? Kaikkia olen yrittänyt,mutta kuvanlaatu on täyttä roskaa täälä lcd telkkarilla.
Eli ei mitään dvd tai hd kuva säätöjä,vaan pelkästään näille tavallisille kanaville. Kaapelin kautta tulee kuvaa.
Kiitos!

27

4497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AVWizard

1. Kukaan ei (toivottavasti) ole niin tyhmä, että ostaa television ja alkaa vasta kotonaan katsomaan, että millainen kuva kyseisessä laitteessa on.

2. Tekstisi paljastaa, ettet omista kyseistä laitetta.

3. Edellämainituista seikoista johtuen en vastaa enää jatkoviesteihisi, joten voit irvailla vapaasti.

• parasta olla pitää

40w3000 ja 40x3500 Sonyt ovat markkinoiden parhaimmistoa. Itsellä tuo X-sarjalainen. Piti todellakin laittaa asetukset kuntoon, sen jälkeen kuvanlaatu on loistava. Oletuksilla kuva oli kamala. Itsellä omat asetukset SD, HD ja ps3 kanaville. Mahtava kuva. Voin laittaa sinulle omat sd asetukset, niin voit kokeilla. Varmaan sopivat myös tuohon w-malliin, vaikka se ei olekkaa 100 hertsinen, kuten x-sarja.

• Sony-.

"40w3000 ja 40x3500 Sonyt ovat markkinoiden parhaimmistoa."

Parhaimmistoa missä asiassa? Ei ainakaan digitaalilähetysten toistamisessa ja w3000 on haukuttu helvetisti värivirheistä ja kohinasta.

• AVWizard
        Sony-. kirjoitti:

"40w3000 ja 40x3500 Sonyt ovat markkinoiden parhaimmistoa."

Parhaimmistoa missä asiassa? Ei ainakaan digitaalilähetysten toistamisessa ja w3000 on haukuttu helvetisti värivirheistä ja kohinasta.

Jaahas, taas löytyi yksi persaukinen vonkaaja lisää.

• 12&12

• No nickname.
        12&12 kirjoitti:

En kyllä ole mielestäni köyhä, tv-tasoltani löytyy myös Panasonic PZ70, PS3, Xbox 360, Yamahan DTS vahvari ja Dynaudion 7.1 kaiuttimet.

Sony W3000 laajalti raportoiduista ongelmista voi lukea mm. täältä: http://www.dvdplaza.fi/forums/search.php?searchid=8342301

tai täältä: http://www.avsforum.com/avs-vb/

Tämä avwizardi taitaa vaan olla fanipoika ja omassa laitteessa ei tietenkään voi olla mitään vikaa vaan se on aina täydellinen :)

• AVWizard
        No nickname. kirjoitti:

Tämä avwizardi taitaa vaan olla fanipoika ja omassa laitteessa ei tietenkään voi olla mitään vikaa vaan se on aina täydellinen :)

Kyllä, olen tietenkin fani, koska sony valmistaa parhaat lcd-televisiot. Mutta mikään laite ei milloinkaan ole täydellinen, sehän on selvä asia, enkä ole sellaista väittänytkään.

• valttia
        AVWizard kirjoitti:

Kyllä, olen tietenkin fani, koska sony valmistaa parhaat lcd-televisiot. Mutta mikään laite ei milloinkaan ole täydellinen, sehän on selvä asia, enkä ole sellaista väittänytkään.

Millä perusteella Sony tekee parhaat televisiot?

• AVWizard
        valttia kirjoitti:

Millä perusteella Sony tekee parhaat televisiot?

Testituloksiin ei tietenkään voi monien mielestä luottaa, mutta niissä eniten menestystä kerännyt merkki ei arvatenkaan ole kovinkaan huono. Kun verrataan sonyn parhaimpia malleja muihin televisioihin, niin tuloksena yleensä on... Nyt ne pukkasivat ulos sen uuden 32" full-hd:n ja isompia on luvassa myös. Ne ovat erittäin hyviä vertailukohtia, kun aletaan pähkäilemään tuota laatukysymystä. Hinta onkin kyllä sitten se toinen juttu, mikä ei monien kukkarolle sovi. Mutta oma maku sen valinnan aina ratkaisee loppupeleissä.

Niin ja ennenkuin joku alkaa plasmaa mainostamaan, niin todettakoon, että minäkin olen osittain sen kannalla.

• Tietäwä
        AVWizard kirjoitti:

Testituloksiin ei tietenkään voi monien mielestä luottaa, mutta niissä eniten menestystä kerännyt merkki ei arvatenkaan ole kovinkaan huono. Kun verrataan sonyn parhaimpia malleja muihin televisioihin, niin tuloksena yleensä on... Nyt ne pukkasivat ulos sen uuden 32" full-hd:n ja isompia on luvassa myös. Ne ovat erittäin hyviä vertailukohtia, kun aletaan pähkäilemään tuota laatukysymystä. Hinta onkin kyllä sitten se toinen juttu, mikä ei monien kukkarolle sovi. Mutta oma maku sen valinnan aina ratkaisee loppupeleissä.

Niin ja ennenkuin joku alkaa plasmaa mainostamaan, niin todettakoon, että minäkin olen osittain sen kannalla.

Itse en muista kyllä viime vuoden ajalta yhtään testiä, jonka Sony olisi voittanut. MB 32" meni Philipsille, TM 32" meni taannoin Panasonicille, Hifimaailmassa taisivat kärjessä olla Pana(vai Pioneer?) ja Philips. Voittihan Sony kyllä sen TM:n testin, jossa testattiin kolmea Sonyn töllöä...

Niin ja EISAn palkinnoista televisiokategoriassa Sony sai "vihreän" television palkinnon... jipii!

Mediamarktin sokkotestissä ruåtsissa järjestys oli:
        Philips 42PFL9632D 552/1086 testihenkilöstä
        LG 42LF75 249/1086 testihenkilöstä
        Samsung LE40F86 166/1086 testihenkilöstä

Mukana oli Sonyn 40W3000, ja ei ollut edes kolmen kärjessä.

Omasta mielestäni tuo "testimenestys" on vain ja ainoastaan joidenkin päässä oleva "kupla".

32" FullHD:t tulevat muuten myös muilta valmistajilta, joten ei Sony missään nimessä ainoa/ensimmäinen tällä rintamalla ole.

• Sonymies..
        Tietäwä kirjoitti:

Itse en muista kyllä viime vuoden ajalta yhtään testiä, jonka Sony olisi voittanut. MB 32" meni Philipsille, TM 32" meni taannoin Panasonicille, Hifimaailmassa taisivat kärjessä olla Pana(vai Pioneer?) ja Philips. Voittihan Sony kyllä sen TM:n testin, jossa testattiin kolmea Sonyn töllöä...

Niin ja EISAn palkinnoista televisiokategoriassa Sony sai "vihreän" television palkinnon... jipii!

Omasta mielestäni tuo "testimenestys" on vain ja ainoastaan joidenkin päässä oleva "kupla".

32" FullHD:t tulevat muuten myös muilta valmistajilta, joten ei Sony missään nimessä ainoa/ensimmäinen tällä rintamalla ole.

Sony ei kyllä ole ainakaan suomessa pahemmin testejä voitellut, kyllä ne on muut merkit vienyt. Ei se tietenkään Sonysta huonoa tee mutta ei kannata väittää sonyn vievän kaikki testit jos asia ei näin ole ollut.

• BUSTED!
        AVWizard kirjoitti:

Mututiedon diplomi tulee postissa.

• AVWizard
        Tietäwä kirjoitti:

Oli puhe sonyn parhaimmista malleista, mutta luetun ymmärtäminen onkin sitten eri asia. EISA. Joo-o. Tiedätkö mitä tuo meriitti pitää sisällään? Meillä on se ero, että toinen meistä ei ole 16-vuotias.

• Tietäwä
        AVWizard kirjoitti:

Oli puhe sonyn parhaimmista malleista, mutta luetun ymmärtäminen onkin sitten eri asia. EISA. Joo-o. Tiedätkö mitä tuo meriitti pitää sisällään? Meillä on se ero, että toinen meistä ei ole 16-vuotias.

Voisitko nyt sitten "aikuisempana" laittaa listaan niitä testejä, joissa Sonyn PAREMMAT koneet ovat pärjänneet viimeisen vuoden aikana?
        Eli faktoja pöytään kiitos!

• AVWizard
        Tietäwä kirjoitti:

Voisitko nyt sitten "aikuisempana" laittaa listaan niitä testejä, joissa Sonyn PAREMMAT koneet ovat pärjänneet viimeisen vuoden aikana?
        Eli faktoja pöytään kiitos!

En minä tuollaiselle inisijälle ala mitään helvetin "listaa" kokoamaan yhtään mistään, koska on tässä muutakin tekemistä kuin alkaa kaappeja komuamaan. Menisit töihin, niin voisi joskus sitä kahisevaa olla sinullakin.

No, se vielä, että alaa seuranneena ja av-tekniikkaa 20v harrastaneena voin rehellisesti sanoa, että eniten kehuttu ja arvostettu merkki on sony. Parasta kuvaahan ne tarjoavat tällä hetkellä lcd-tekniikan asettamissa rajoissa, ja se on selvä asia. Viimeistään kesällä tulee taas uusi testi, missä pitäisi olla esim. tuo uusi W4000. Silloin asialle saa myös lisävahvistusta. Kyllä tästä asiasta saa itkeä, ei se kiellettyä ole, ja onhan maailmassa tärkeämpiäkin asioita kuin televisiot.
        Autojen kohdalla on silti sama juttu, koska parhaita ja kalleimpiakin malleja väheksytään ja haukutaankin joskus, mutta usein taustalla on se sama iänkaikkinen asia, eli rahattomuus ja kateus.

• Tietäwä
        AVWizard kirjoitti:

En minä tuollaiselle inisijälle ala mitään helvetin "listaa" kokoamaan yhtään mistään, koska on tässä muutakin tekemistä kuin alkaa kaappeja komuamaan. Menisit töihin, niin voisi joskus sitä kahisevaa olla sinullakin.

No, se vielä, että alaa seuranneena ja av-tekniikkaa 20v harrastaneena voin rehellisesti sanoa, että eniten kehuttu ja arvostettu merkki on sony. Parasta kuvaahan ne tarjoavat tällä hetkellä lcd-tekniikan asettamissa rajoissa, ja se on selvä asia. Viimeistään kesällä tulee taas uusi testi, missä pitäisi olla esim. tuo uusi W4000. Silloin asialle saa myös lisävahvistusta. Kyllä tästä asiasta saa itkeä, ei se kiellettyä ole, ja onhan maailmassa tärkeämpiäkin asioita kuin televisiot.
        Autojen kohdalla on silti sama juttu, koska parhaita ja kalleimpiakin malleja väheksytään ja haukutaankin joskus, mutta usein taustalla on se sama iänkaikkinen asia, eli rahattomuus ja kateus.

Eli

Et pysty perustelemaan väitteitäsi testimenestyksestä ja tosiasiassa odotat kuin kuuta nousevaa sitä testiä, joka EHKÄ joskus tulee ja jossa Sony EHKÄ pärjää jotta pääset sanomaan "olinhan oikeassa".
        Puhut mutu-tuntumalla "yleisesti arvostetusta ja olet lukenut foorumeilta W4000:stä olettaen sen heti olevan "parasta kuvaa". Tämän lisäksi otat vielä nokkiisi kun joku haluaa kuulla perusteluja?!? Kuinka aikuista.

Rahattomat ja duunarit joutuvat tekemään töitä viikonloppuisin. Minulla on kyllä näin sunnuntaina aikaa kirjoitella...

• AVWizard
        Tietäwä kirjoitti:

Eli

Et pysty perustelemaan väitteitäsi testimenestyksestä ja tosiasiassa odotat kuin kuuta nousevaa sitä testiä, joka EHKÄ joskus tulee ja jossa Sony EHKÄ pärjää jotta pääset sanomaan "olinhan oikeassa".
        Puhut mutu-tuntumalla "yleisesti arvostetusta ja olet lukenut foorumeilta W4000:stä olettaen sen heti olevan "parasta kuvaa". Tämän lisäksi otat vielä nokkiisi kun joku haluaa kuulla perusteluja?!? Kuinka aikuista.

Rahattomat ja duunarit joutuvat tekemään töitä viikonloppuisin. Minulla on kyllä näin sunnuntaina aikaa kirjoitella...

Siinä oli jo perusteluja riittämiin, jos lukea osaa. Sinunkaltaisesi luupäät eivät vaan voi koskaan uskoa, että joku voi oikeasti tietää jotain jostain asiasta, silloin kun se ei sovi yksiin juuri teikäläisen mieltymyksien ja niiden todellisesten luulojen kanssa. Näin on asian laita.

Ei tuollaiselle pahvipää-"tietävälle" sen enempää tarvitse perustella yhtään mitään. Sonyn laatu televisiona on varmaan joidenkin mielestä harmittavaa, mutta hyvä niin. Se tuottaa vaan enemmän iloa heille, jotka ovat laitteensa valinneet. Tuolla ylempänä on hieman valistuneempaa sakkia kirjoittelemassa, minun lisäkseni tietenkin. Niin ja pystyin kyllä jo äsken naureskelemaan itsellenikin, kun näitä tekstejä tuli lueskeltua...

• Tietäwä
        AVWizard kirjoitti:

Siinä oli jo perusteluja riittämiin, jos lukea osaa. Sinunkaltaisesi luupäät eivät vaan voi koskaan uskoa, että joku voi oikeasti tietää jotain jostain asiasta, silloin kun se ei sovi yksiin juuri teikäläisen mieltymyksien ja niiden todellisesten luulojen kanssa. Näin on asian laita.

Ei tuollaiselle pahvipää-"tietävälle" sen enempää tarvitse perustella yhtään mitään. Sonyn laatu televisiona on varmaan joidenkin mielestä harmittavaa, mutta hyvä niin. Se tuottaa vaan enemmän iloa heille, jotka ovat laitteensa valinneet. Tuolla ylempänä on hieman valistuneempaa sakkia kirjoittelemassa, minun lisäkseni tietenkin. Niin ja pystyin kyllä jo äsken naureskelemaan itsellenikin, kun näitä tekstejä tuli lueskeltua...

20v AV:ta harrastanut ja varmasti asioista perillä oleva ja valveutunut Hifisti varmasti muistaisi heti edes sen YHDEN testin, jonka Sony-merkkinen paremman pään televisio on viimeisen vuoden aikana voittanut!

Varmasti myös tuollainen "paremman pään kansalainen" voisi viestittää sanottavansa sellaisella tavalla että edes hieman antaisi viitteitä siitä kuinka "valistunut" on.

Olen vain ja ainoastaan pyytänyt sinua perustelemaan väitteesi Sonyn testimenestyksestä. MISSÄÄN vaiheessa en ole väittänyt Sonyn laatua huonoksi. Ikääni, "sosiaalista luokkaani", ammattiani saati tulojani et voi tietää, eikä se mielestäni kuulu koko keskusteluun. Solvaaminen ei minua myöskään hirveämmin satuta.

Eli. Kun nyt tässä on tätä paskaakin ehditty lätistä niin kaivappa sieltä "kaapistasi" se testi, jonka se rakas Sony on voittanut ja postaa se tänne palstalle. Varmasti kaikki Sony-ihmiset siellä toisellakin palstalla olisivat kiinnostuneita sen näkemään.

• AVWizard
        Tietäwä kirjoitti:

20v AV:ta harrastanut ja varmasti asioista perillä oleva ja valveutunut Hifisti varmasti muistaisi heti edes sen YHDEN testin, jonka Sony-merkkinen paremman pään televisio on viimeisen vuoden aikana voittanut!

Varmasti myös tuollainen "paremman pään kansalainen" voisi viestittää sanottavansa sellaisella tavalla että edes hieman antaisi viitteitä siitä kuinka "valistunut" on.

Olen vain ja ainoastaan pyytänyt sinua perustelemaan väitteesi Sonyn testimenestyksestä. MISSÄÄN vaiheessa en ole väittänyt Sonyn laatua huonoksi. Ikääni, "sosiaalista luokkaani", ammattiani saati tulojani et voi tietää, eikä se mielestäni kuulu koko keskusteluun. Solvaaminen ei minua myöskään hirveämmin satuta.

Eli. Kun nyt tässä on tätä paskaakin ehditty lätistä niin kaivappa sieltä "kaapistasi" se testi, jonka se rakas Sony on voittanut ja postaa se tänne palstalle. Varmasti kaikki Sony-ihmiset siellä toisellakin palstalla olisivat kiinnostuneita sen näkemään.

Etkö sinä saatanan mokkelo osaa edes lukea enää? Kts. edelliset viestit. Kovasti tuntuu teikäläisen päänuppia tämä aihe rassaavan(nauraa partaansa), mutta sielläpä täriset. Ja kerran vielä: kts. edelliset viestit. Ja vieläkin oikein rautalangan kera: En ala sinunlaisesi juntin takia krapulaisena kyykkimään kirjahyllyn edessä. Täällä meilläpäin on viikonloppuisin muitakin aktiviteettejä kuin latotanssit!

• Muahahaha..
        BUSTED! kirjoitti:

Mututiedon diplomi tulee postissa.

Tämä AVWizardihan on varsinainen "asiantuntija" :D

• AVWizard
        Muahahaha.. kirjoitti:

Tämä AVWizardihan on varsinainen "asiantuntija" :D

No, minä annan siihen valtuudet, ja täällä voi kirjoitella ihan mitä sattuu, niinkuin olet varmasti jo huomannutkin. Esimerkiksi näin: Sinun ja minun välillä on niin suuri kuilu, että on vastaava tilanne, jos minä menisin arvostelemaan ja haukkumaan sairaalan ylilääkäriä hänen työnsä tuloksista. Ja nyt vasta nauraa saakin! On tämä kiva foorumi...

• Tietäwä
        AVWizard kirjoitti:

Etkö sinä saatanan mokkelo osaa edes lukea enää? Kts. edelliset viestit. Kovasti tuntuu teikäläisen päänuppia tämä aihe rassaavan(nauraa partaansa), mutta sielläpä täriset. Ja kerran vielä: kts. edelliset viestit. Ja vieläkin oikein rautalangan kera: En ala sinunlaisesi juntin takia krapulaisena kyykkimään kirjahyllyn edessä. Täällä meilläpäin on viikonloppuisin muitakin aktiviteettejä kuin latotanssit!

Onko lähimuisti mennyt kun et muista mitä kirjoitat? Se että sinun päässäsi Sony on aina testivoittaja ei merkitse mulle mitään. Itse mielelläni lukisin tuollaisen testin jos W tai X-sarjalainen olisi sen voittanut, mutta todennäköisesti tämä on tapahtunut parin promillen humalassa eilisiltana. Onko se niin saatanan vaikeata jakaa tietoa: mikä testi, koska tai edes missä (esim. lehdessä)? Ei sen takia tarvitse kirjahyllyn kulmaa nuolla.

Muistamani testit viimeisen vuoden ajalta luettelin aikaisemmin. Mikäli olen missannut sen, jonka Sony on voittanut niin postaileppa kun ehdit. (Eiii tarvii tänään. Sitten kun kerkiät!) :D

• sonikki
        Tietäwä kirjoitti:

Sanokaa mitä haluatte olen käynyt useamman kerran katteleen littanoita Gigassa. Panasonic on ainoa merkki mistä löytyy hyvä kuva. Erottuu paremmuudessaan heti muista.

• Tietäwä
        AVWizard kirjoitti:

"Kyllä, olen tietenkin fani, koska sony valmistaa parhaat lcd-televisiot."

"Puhuin eniten menestystä saavuttaneesta merkistä, ihan sieltä 60-luvulta lähtien, kun ensimmäinen trinitron-putki näki päivänvalon. Sony on yleensä ollut suunnannäyttäjä televisiotekniikassa, sekä videokameroissa. Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa tuo lauseeni siitä, että jokin merkki on eniten menestynyt? Ikuisia testivoittojako?"

-Eniten menestynyt merkki, ei kuitenkaan testivoittoja? "Keskikastin" kamaa siis?
        Onko Sonyn merkki siis laskeva?

Mutta...
        "Oli puhe Sonyn parhaimmista malleista, mutta luetun ymmärtäminen onkin sitten eri asia."

-Eli voisi olettaa tämän viestin perusteella että Sonyn paremmat mallit ovat testejä voitelleet.

"Parasta kuvaahan ne tarjoavat tällä hetkellä lcd-tekniikan asettamissa rajoissa, ja se on selvä asia."
        "Sonyn parhaat mallit ovat tv-laitteiden aatelia"
        -Mutta eivät silti testaajien mielestä? Oikea nippelitiedon helmi!

"Viimeistään kesällä tulee taas uusi testi, missä pitäisi olla esim. tuo uusi W4000. Silloin asialle saa myös lisävahvistusta."
        -Luotettavat LCD-testitkö vasta tulossa?!?! Sony varma voittaja?

"Autojen kohdalla on silti sama juttu, koska parhaita ja kalleimpiakin malleja väheksytään ja haukutaankin joskus, mutta usein taustalla on se sama iänkaikkinen asia, eli rahattomuus ja kateus."
        -Sonyt eivät oikeastaan ole hirveän kalliita koneita suhteessa siihen mitä saa. Voisi sanoa että hinta/laatusuhde on kohdallaan (=köyhien miesten malli). Ei voida kuitenkaan sanoa että Sony olisi "no1 brändi", sillä Pioneerin, Panasonicin ja Philipsinkin paremman pään koneet ovat parempia¨testienkin mukaan ja myöskin kalliimpia kuin Sonyt. Eli onko Sony itseasiassa "halpismerkki"? Kuten aikaisemmin osuvasti sanoitkin "Hinta onkin kyllä sitten se toinen juttu, mikä ei monien kukkarolle sovi." ja tämä pätee mainiosti kun verrataan Sonyn, Pioneerin ja Philipsin High-End koneiden hintoja.
        Loppupeleissä Sony on se vaihtoehto joka käy useimman ostajan lompakolle.

"Sinunkaltaisesi luupäät eivät vaan voi koskaan uskoa, että joku voi oikeasti tietää jotain jostain asiasta, silloin kun se ei sovi yksiin juuri teikäläisen mieltymyksien ja niiden todellisesten luulojen kanssa."
        -Pata kattilaa soimaa...

"Tuolla ylempänä on hieman valistuneempaa sakkia kirjoittelemassa, minun lisäkseni tietenkin."
        -Pikku helmiä tältä päivältä...

Kiitoksia AvWizard oikein "henkevistä" keskusteluista. Eiköhän "törmäillä" näissä merkeissä myöhemminkin. ;)

• AVWizard
        Tietäwä kirjoitti:

"Puhuin eniten menestystä saavuttaneesta merkistä, ihan sieltä 60-luvulta lähtien, kun ensimmäinen trinitron-putki näki päivänvalon. Sony on yleensä ollut suunnannäyttäjä televisiotekniikassa, sekä videokameroissa. Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa tuo lauseeni siitä, että jokin merkki on eniten menestynyt? Ikuisia testivoittojako?"

-Eniten menestynyt merkki, ei kuitenkaan testivoittoja? "Keskikastin" kamaa siis?

Mutta...
        "Oli puhe Sonyn parhaimmista malleista, mutta luetun ymmärtäminen onkin sitten eri asia."

-Eli voisi olettaa tämän viestin perusteella että Sonyn paremmat mallit ovat testejä voitelleet.

"Parasta kuvaahan ne tarjoavat tällä hetkellä lcd-tekniikan asettamissa rajoissa, ja se on selvä asia."

"Viimeistään kesällä tulee taas uusi testi, missä pitäisi olla esim. tuo uusi W4000. Silloin asialle saa myös lisävahvistusta."

"Autojen kohdalla on silti sama juttu, koska parhaita ja kalleimpiakin malleja väheksytään ja haukutaankin joskus, mutta usein taustalla on se sama iänkaikkinen asia, eli rahattomuus ja kateus."
        -Sonyt eivät oikeastaan ole hirveän kalliita koneita suhteessa siihen mitä saa. Voisi sanoa että hinta/laatusuhde on kohdallaan (=köyhien miesten malli). Ei voida kuitenkaan sanoa että Sony olisi "no1 brändi", sillä Pioneerin, Panasonicin ja Philipsinkin paremman pään koneet ovat parempia¨testienkin mukaan ja myöskin kalliimpia kuin Sonyt. Eli onko Sony itseasiassa "halpismerkki"? Kuten aikaisemmin osuvasti sanoitkin "Hinta onkin kyllä sitten se toinen juttu, mikä ei monien kukkarolle sovi." ja tämä pätee mainiosti kun verrataan Sonyn, Pioneerin ja Philipsin High-End koneiden hintoja.

"Sinunkaltaisesi luupäät eivät vaan voi koskaan uskoa, että joku voi oikeasti tietää jotain jostain asiasta, silloin kun se ei sovi yksiin juuri teikäläisen mieltymyksien ja niiden todellisesten luulojen kanssa."
        -Pata kattilaa soimaa...

"Tuolla ylempänä on hieman valistuneempaa sakkia kirjoittelemassa, minun lisäkseni tietenkin."

Kiitoksia AvWizard oikein "henkevistä" keskusteluista. Eiköhän "törmäillä" näissä merkeissä myöhemminkin. ;)

Nooh, et päässyt kyllä esittämäni asian ytimeen tuossa sepustuksessasi, et lähellekään. On huvittavaa lukea tuota tekstiäsi, koska siitä paistaa läpi juuri se katkeruus mistä puhuin... Mihin sinä muuten perustat tuon lauseesi, että esim. philipsiltä löytyy laadukkaampi näyttö, mitä sonyn X3500? Ja en myöskään käsitä, että millä tavalla pioneer ja panasonic liittyvät mukaan keskusteluun lcd-televisioiden paremmuudesta? Kyllä minä olen sanonut jo aikaa sitten, että esim. pioneerilta löytyy laite, joka tarjoaa kärkipään kuvaa tällä hetkellä.

No, kyllä me tosiaankin näissä merkeissä vielä törmäämme. Etkä sinä meikäläistä kyykytä noin heppoisilla puheilla, siihen vaaditaan jotain todella erikoista.

• susisyntyes
        Tietäwä kirjoitti:

Mutta...

-Pata kattilaa soimaa...

Sony teki susi videokameran, kehitti oman pikkukasetin joka ei koskaan päässyt suosioon. Varmaankin kallis susikokeilu iso VHS loota veti pitemmän korren. Että sellaista Sonyn huipputekniikasta, ei ainakaan videoissa ollut edelläkävijä. Ja vielä 80-luvulla?

• sonnyy
        Tietäwä kirjoitti:

Voitto kotiin uusin tm, ja vielä riisutulla mallilla.

LG 47LG6000
        Panasonic TH-46PZ85E
        Samsung LE46A656A1F
        Sony KDL-46W4000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe