Moskova hotellin lähistöllä,onko yö elämäää kauppoja ja ruoka paikkoja...
Yö elämä
5
1778
Vastaukset
- kuollutta
on yöelämä Pietarissa.
Varsinkaan Nevski Prospektilla ei ole kauppoja eikä ruokapaikkoja.- oligarkki
Kuollut koko kirkon kylä, ei ketään missään :P
- kesaska
..jollet ole vielä hiffannut, hotellisi on pääkadun päässä, eiköhän kaikkea löydy.. Metroasema on hotellin alakerrassa, helppo kulkea ihan cityyn jos tahtoo.
- todella
ole Moskova-hotellin liepeillä paljon mitään. Metrolla tms. on mentävä tapahtumien ja kauppojen äärelle. Niin monta kertaa olen majoittunut ko. hotelliin, että seutua on tutkittu, mutta nyt olenkin vaihtanut hotskua pienempään, halvempaan ja sijainniltaan parempaan.
- kesaska
todella kirjoitti:
ole Moskova-hotellin liepeillä paljon mitään. Metrolla tms. on mentävä tapahtumien ja kauppojen äärelle. Niin monta kertaa olen majoittunut ko. hotelliin, että seutua on tutkittu, mutta nyt olenkin vaihtanut hotskua pienempään, halvempaan ja sijainniltaan parempaan.
.. hotelli on 5-6km ydinkeskustasta (kahden metropysäkin päässä), niin kyllä se aika hyvällä paikalla on! Kaikilla tietty erilainen ajatus siitä miten ja missä pitää majoittua, mutta minusta sijainti on hyvä ja kauppaa ym. löytyy kävellessä nevskiä cityyn päin, ennen Moskovan asemaakin jo vaikka miten. Ruokakauppaa, apteekkia, levykauppaa, vaatekauppaa, lastentarvikekauppaa, kenkäkauppa, laukkukauppa..
Ja aika monta ravinteliakin tulee vastaan ennen
Moskovan asemaa (jonne kävelee ehkä 20min?).
Yöhurvittelut varmaan sit löytyy muualta, niistä en osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588