Moskova hotellin lähistöllä,onko yö elämäää kauppoja ja ruoka paikkoja...
Yö elämä
5
1794
Vastaukset
- kuollutta
on yöelämä Pietarissa.
Varsinkaan Nevski Prospektilla ei ole kauppoja eikä ruokapaikkoja.- oligarkki
Kuollut koko kirkon kylä, ei ketään missään :P
- kesaska
..jollet ole vielä hiffannut, hotellisi on pääkadun päässä, eiköhän kaikkea löydy.. Metroasema on hotellin alakerrassa, helppo kulkea ihan cityyn jos tahtoo.
- todella
ole Moskova-hotellin liepeillä paljon mitään. Metrolla tms. on mentävä tapahtumien ja kauppojen äärelle. Niin monta kertaa olen majoittunut ko. hotelliin, että seutua on tutkittu, mutta nyt olenkin vaihtanut hotskua pienempään, halvempaan ja sijainniltaan parempaan.
- kesaska
todella kirjoitti:
ole Moskova-hotellin liepeillä paljon mitään. Metrolla tms. on mentävä tapahtumien ja kauppojen äärelle. Niin monta kertaa olen majoittunut ko. hotelliin, että seutua on tutkittu, mutta nyt olenkin vaihtanut hotskua pienempään, halvempaan ja sijainniltaan parempaan.
.. hotelli on 5-6km ydinkeskustasta (kahden metropysäkin päässä), niin kyllä se aika hyvällä paikalla on! Kaikilla tietty erilainen ajatus siitä miten ja missä pitää majoittua, mutta minusta sijainti on hyvä ja kauppaa ym. löytyy kävellessä nevskiä cityyn päin, ennen Moskovan asemaakin jo vaikka miten. Ruokakauppaa, apteekkia, levykauppaa, vaatekauppaa, lastentarvikekauppaa, kenkäkauppa, laukkukauppa..
Ja aika monta ravinteliakin tulee vastaan ennen
Moskovan asemaa (jonne kävelee ehkä 20min?).
Yöhurvittelut varmaan sit löytyy muualta, niistä en osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299