huolia(ko)...

moln

eilen kävimme koko perhe ravintolassa syömässä
(äitini synttärien kunniaksi)...
ja huomasin heti että vanhemmat juoni jotain..
ja sittenhän se selvisi, odotimme ruokia ja
bängböng! äitini sanoi -Mitäs sanoisitte jos muutettais Amerikkaan!! olin kuin nuijalla päähän lyöty ja samoin veljeni...
sitten ajattelin että vitsihän tämä on... veljeni sanoi että hyvä vitsi, mutta äiti ja isä näyttivät täysin totisilta!
luulen että sydän ei lyönyt 10 sekuntiin...
sitten vanhemmat alko selittämään miten ne on jo suunnitellu kaiken valmiiksi... isän firma perustaa New Yorkiin (siis ihan totta!!!) sivutoimiston ja isän pitäs mennä sinne vastaavaksi johtajaksi..jne...
en voi vieläkään uskoa tätä!
oon toivonu tätä pienestä asti! ja minä en ylireagoi...
vanhempani ovat kuulemma jo etsiskelleet asuntoa
Greenwich villagesta (tai jokin sellainen se oli)
joka on käsittääkseni manhattanilla!
nyt unelmani toteutuu ja näen oliko se unelmoimisen arvoinen!

henkilöt jotka ovat asuneet ulkomailla tai ovat unelmoineet siitä...kommentoikaa ja kertokaa kokemuksianne!

kiitos jo etukäteen!

Ps. tiedän ettei tämä kuuluu keho-osioon, mutta
täällä on eniten lukijoita, joten kirjotin
tämän tänne...

5

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

eipä tuo oikeastaan hirveästi kiinnosta.

• Hmm...

Ihanaa... oon kade!

• Elvis

Jenkkilä,oi jenkkilä...meillä on kaikki timmimpää kun naapurilla,valkonen puuaita,uima-allas täynnä näläkäsiä haita,tenniskentällä hikoaa limb bizkitin paita.Tää jäbä chillaa,ei tullu ikinä tehtyä mistä ei rahalla selviä,itseasiassa palkkalistalla pari paikallista elevistä.Drinksun lomassa pumppaa R&B-tahtii,velipoika hommat hoitaa,se käy niinku tansii.Niinku musavideoissa haba kiiltää,níinku tiiät I`m just keeping it real man.Cheerleaderit tsemppaa teitä,tietää whose of the game,MTV,Baseball and John Wayne!!Jenkkilä oi jenkkilä ja niitä valheita petoollisiin,jenkkilä oi jenkkilä.Ja ne kysyy mikä susta tulee isona,no vastasin et ne tuntee mut around big time kihona.Kokiksen imen suoraan äidin maidosta,lipussa liehuu sinistä,punasta että valakosta.Hey come on,kalterit on allright,ainoa ikkuna on TV,se näyttää mun maailmain.House bang menee tismalleen näin,I`m twentyfife-years old,I`m the motherfucking man.Kiitos jenkkilä Hollywoodista,poliisi väkivallasta.Kiitos J-LO,Britneystä ja Kid Rockista.Ja kiitos sotahulluista presidenteistä.Koskaan ei saa tarpeeksi.FUCK THE JENKKILÄ!!!!

• Laura

Itsekkin Ameriikoissa asuneena voin sanoa että sinulle koittaa jännittävät mutta myös haastavat ajat. Elämä rapakon takana on toisenlaista kun kotosuomessa, ja asiat on joskus vähän hullustikkin..
      Mutta opiskelehan englantis kuntoon ja valmistaudu kohtaamaan rohkeasti ja ennakkoluulottomasti uudet maisemat ja ihmiset.

Sen voin luvata että maailmankatsomuksesi avartuu ja oma maa mansikkakin maistuu taas ihmeen makealta.

• Ana

Onhan hauskaa, jos itse siitä unelmoit, ja olet innostunut. Itse olen siellä Jenkkilässäkin asuneeksi tullut, ja täytyy myöntää, että Suomi on tuhannesti parempi paikka. Takaisin en koskaan vaihtaisi, mutta tämähän olenkin vain minä. Kenties sinulle USA on juuri oikea :). Toivottavasti tulet nauttimaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe