ulkomaalainen nimi...

...

sain tässä vähän päälle viikko sitten ihanat kaksoset... tyttöjä molemmat...nimet pitäisi keksiä, mutta ongelma on se että mieheni on englantilainen ja haluaisi tytöille englantilaiset nimet. olen jo oikeastaan myöntynyt tähän koska aikomuksena olisi muuttaa pysyvästi takaisin englantiin ja englantilaiset nimet olisivat varmaankin paremmat...

tällä hetkellä vaihtoehdot ovat nämä:

Joanna - Louise
Sofia - Sonia ( mielestäni huonoin)
Abigail - Cinnamon
Jools - Cloe (mielestäni paras)
Amy - Maya

kommentoikaa ja kertokaa mikä noista on mielestänne paras?

12

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susa

Mielestäni parhaat nimet olisivat Amy ja Maya. Ne kuulostavat hyviltä.

• Kirsikka

Olen ihan samaa mieltä! (=

• mimosa

Joanna - Louise

• laura

paras on ehdottomasti Amy ja Maya. kuulostaa kauneimmilta ja kuitenkin kun on sukulaisia myös suomessa, niin nuo on varmaan helpoin suomalaisten sukulaistenkin lausua.

• Sindy

AMY JA MAYA. Erittäin kauniit nimet...
      Cloe on kanssa hieno nimi mutta ei oikeen toi Jools.

• ...

kiitos mielipiteistä... lisää kaivataan

• Christina
        ... kirjoitti:

kiitos mielipiteistä... lisää kaivataan

Mä oon kans naimisissa Amerikkalaisen miehen kanssa ja meillä on neljä lasta!
        Mun ehdotus sun kaksosille olisi Amy ja Abigail(Abby)! Tai sitten Amy kirjoitettuna Aimee!

Mun lapset ovat:
        Sara Sofia
        Abby Christina
        Katie Alexandra ja
        Samuel Christian

• ihmetyttää

Onpas näitä englantilaisen miehen kanssa tehtyjä kaksosia nyt tänä vuonna siunaantunut ihan pilvin pimein...

• Tilhi

Nää on näitä provoja tai haaveilijoita. Ketjun aloittaja ja Christina on saletisti sama henkilö. Christina on ainakin kirjoitellut ennenkin ja aina on joku ulkomaalainen mies ja perheessä ennestään kolme-neljä lasta ja kaksoset tai kolmoset tulossa.

• Christina
        Tilhi kirjoitti:

Nää on näitä provoja tai haaveilijoita. Ketjun aloittaja ja Christina on saletisti sama henkilö. Christina on ainakin kirjoitellut ennenkin ja aina on joku ulkomaalainen mies ja perheessä ennestään kolme-neljä lasta ja kaksoset tai kolmoset tulossa.

Sori vaan...mutta en tiedä kuka tämän aloittaja on, enkä kyllä oo tänne kirjotellu kun pari kertaa 3 päivän sisällä. Mitään kaksosia tai kolmosia mulle ei todellakaan oo tulossa, neljä lasta riittää ihan hyvin!

• ...

ihmettele ihan rauhassa...
        on kyllä erittäin huvittavaa että luulet minun olevan joku fanaattinen nimi intoilija niin kuin tuo christina sinun mielestäsi on...

• Jennifer

Amy ja Maya. Nehän ääntyy suomalaisittainki täydellisesti, Eimi ja Maija, just tällaiset nimet ovat hyviä kakskielisiksi nimiksi.
      Hyvät nimet täytyy sanoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe