Norman

paras..

Norman security suite on paras jos et ole nörtti, erittäin selkeä. Kotirouva pystyy käyttää tätä ja sehän 99% on tarkoituskin.
Online testissä huippu O. Armor, comodo, zonealarm ovat varmaan hyviä syöttävät satoja ihmeellisiä kysymyksiä. Ja ovat sekavia.

6

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailman surkein ohjelma

      täydellinen paska

    • serser

      Alussa se mullakin toimi hyvin, mutta kun rupesi muutaman päivityksen jälkeen takkuilemaan pahasti, eikä nettiin päässyt lainkaan, oli pakko vaihtaa se toiseen. Tosin ongelmia näkyy olevan muissakin, mutta netissä on sentään päästy käymään.

      • ohjelmaa...

        jota en ole kokeillut enkä kokeile ovat Norman ja F-S ecure.


      • Freightliner
        ohjelmaa... kirjoitti:

        jota en ole kokeillut enkä kokeile ovat Norman ja F-S ecure.

        Tämän fujitsun koneen mukana olisi tullut Norman virustorjunta 3 vuodeksi,sen maineen ja muiden varoitusten perusteella en aktivoinut sitä ollenkaan ja hyvä niin.Sitten kokeilin F-Securea joka oli varmaan tehokas ainakin tehokkaasti se käytti koneen tehoja, prosessien hallinnassa pyöri abaut 15 prosessia F-Securelle ja käynnistyskin kesti melko pitkään.Sen jälkeen kokeilin Kasperskyn virustorjuntaa joka oli kevyt mutta maksullinen,sekin käynnistyi silti aika hitaasti.Lopuksi päädyin ilmaisiin Avastiin sekä Comodoon. Toiminta on ainakin sujuvaa kone on pelannut moitteetta en vaihtaisi ainakaan F-Secureen vaikka ilman saisin.


      • Freightliner kirjoitti:

        Tämän fujitsun koneen mukana olisi tullut Norman virustorjunta 3 vuodeksi,sen maineen ja muiden varoitusten perusteella en aktivoinut sitä ollenkaan ja hyvä niin.Sitten kokeilin F-Securea joka oli varmaan tehokas ainakin tehokkaasti se käytti koneen tehoja, prosessien hallinnassa pyöri abaut 15 prosessia F-Securelle ja käynnistyskin kesti melko pitkään.Sen jälkeen kokeilin Kasperskyn virustorjuntaa joka oli kevyt mutta maksullinen,sekin käynnistyi silti aika hitaasti.Lopuksi päädyin ilmaisiin Avastiin sekä Comodoon. Toiminta on ainakin sujuvaa kone on pelannut moitteetta en vaihtaisi ainakaan F-Secureen vaikka ilman saisin.

        hassaa turhaan rahojaan noihin. F-securesta oli palvelijantarjoajalla kuukauden koeaika. 2 viikkoa sen kanssa jakso tapella. sitten tein vilenit ja ostin pandan kun sain halvalla :) no sen joutu ainakin kolmeen kertaan asentamaan ja kuitenkin kaatuili ja sekoili. ei sitä kauaa jaksanut.
        sitten palasinkin takaisin ilmaiseen avg:en ja zonealarmiin eikä ole ollut ongelmia.
        avasti ja comodo on vastaavat ja ihan hyvät myös.

        se miksi noita virustutkia ja palomuureja jaetaan riisuttuna versiona kansalle ilmaiseksi, johtuu siitä että firmoista noille yrityksille raha tulee ja ne pääsee niin paljon vähemmällä, kun ihmiset eivät käy saastuneilla koneillaan niiden asiakkaitten sivuilla, että kantsii jakaa ilman.

        ja kuitenkin niissä on perustoiminnot samat kuin maksullisissakin, maksullisissa on vaan " turhia" lisiä millä ei tavis tee mitään.
        ja kone käy paljon iloisemmin ilman raskaita secureita.


      • Norman
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

        hassaa turhaan rahojaan noihin. F-securesta oli palvelijantarjoajalla kuukauden koeaika. 2 viikkoa sen kanssa jakso tapella. sitten tein vilenit ja ostin pandan kun sain halvalla :) no sen joutu ainakin kolmeen kertaan asentamaan ja kuitenkin kaatuili ja sekoili. ei sitä kauaa jaksanut.
        sitten palasinkin takaisin ilmaiseen avg:en ja zonealarmiin eikä ole ollut ongelmia.
        avasti ja comodo on vastaavat ja ihan hyvät myös.

        se miksi noita virustutkia ja palomuureja jaetaan riisuttuna versiona kansalle ilmaiseksi, johtuu siitä että firmoista noille yrityksille raha tulee ja ne pääsee niin paljon vähemmällä, kun ihmiset eivät käy saastuneilla koneillaan niiden asiakkaitten sivuilla, että kantsii jakaa ilman.

        ja kuitenkin niissä on perustoiminnot samat kuin maksullisissakin, maksullisissa on vaan " turhia" lisiä millä ei tavis tee mitään.
        ja kone käy paljon iloisemmin ilman raskaita secureita.

        virustorjunta ja ei mitään ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe