Nyt kaupataan milan nimistä skootteria hintaan 875€. Näyttää kuvassa juuri samanlaiselta kuin fudekin ja myös taitaa olla sitä.
Milan=Fude
12
1523
Vastaukset
- jee
Haluasin ostaa sen, mutta kun en tiedä kuka niitä täällä espoossa/lähellä myy?
- Fudettelija
Veljekset keskinen myy sitä tuurin kylässä keskisuomessa.
- jee
Fudettelija kirjoitti:
Veljekset keskinen myy sitä tuurin kylässä keskisuomessa.
oliks siin mitään mainintaa?
- Fudettelija
jee kirjoitti:
oliks siin mitään mainintaa?
Vain 30 kpl erä. Nopeimmat saavat hyvän ja edullisen skootterin.
- Milan?
Ois mukava nähä, taidan kans ostaa, ei oo kallis.
- Fudettelija
Fudettelija kirjoitti:
http://www.trv-speedshop.com/ kuva on fuden mutta milan just samanlainen.
...mutta tämä Fudettelija voisi keksiä toisen nicin, koska tällä nimimerkillä olen täällä kirjoitellut jo alusta asti.
- Fudettelija
Fudettelija kirjoitti:
...mutta tämä Fudettelija voisi keksiä toisen nicin, koska tällä nimimerkillä olen täällä kirjoitellut jo alusta asti.
Minäkin olen fudettelija. Onhan muitakin nimejä suomessa useita, eikä ihmiset sano toisille että et voi käyttää minun nimeä koska minulla on se sama nimi. Oletko vähän tyhmä?? Muistitko ottaa aamulla lääkkeesi??
- Fudettelija
Fudettelija kirjoitti:
Minäkin olen fudettelija. Onhan muitakin nimejä suomessa useita, eikä ihmiset sano toisille että et voi käyttää minun nimeä koska minulla on se sama nimi. Oletko vähän tyhmä?? Muistitko ottaa aamulla lääkkeesi??
Osoittaa aika köyhää aivotoimintaa, kun pitää koettaa viedä jo valmiiksi käytössä oleva nimimerkkikin. Oletko niin tyhmä ettet omaa keksi ? Toisaalta jos ei ole kauhalla annettu, niin....
- Fudettelija
Fudettelija kirjoitti:
Osoittaa aika köyhää aivotoimintaa, kun pitää koettaa viedä jo valmiiksi käytössä oleva nimimerkkikin. Oletko niin tyhmä ettet omaa keksi ? Toisaalta jos ei ole kauhalla annettu, niin....
Olet sinä kyllä saatana yks tollo. Koska omistan fuden niin olen fudettelija, en sitä mieti onko se nimi jollakin toisella Syötkö tuhatjalkaisen jos minä käsken? Väitän että minä olen tätä nikkiä käyttänyt ennemiin kuin sinä, paina se asia visusti sinne tyhmään kalloosi.
- FUDE
Fudettelija kirjoitti:
Olet sinä kyllä saatana yks tollo. Koska omistan fuden niin olen fudettelija, en sitä mieti onko se nimi jollakin toisella Syötkö tuhatjalkaisen jos minä käsken? Väitän että minä olen tätä nikkiä käyttänyt ennemiin kuin sinä, paina se asia visusti sinne tyhmään kalloosi.
Älkää viittikö tapella nimimerkistä!
Onnittelut hyvän skootterin hankinnasta. Älkää tekertuko lillukanvarsiin. - Fure
Fudettelija kirjoitti:
Eiks teil muut tekemist oo ku tapella jostai vitun nimimerkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070