Mistä löytäisin vaatteen häihin pienelle (häiden aikaan 4.kuulla) vatsalleni? Olen koittanut katsella hametta, jossa olisi empiretyylinen leikkaus, ts. sellainen että nauha rintojen alla, siitä laskeutuu vatsan päälle kauniisti, mutta en ole löytänyt. Muita ehdotuksia pukeutumiseen?
Häihin raskaana
7
1174
Vastaukset
- väljää
kaikkihan ne on raskaana..kyllä päälle jotain koltua löytyy.
- tyhmempää
Kun tunnut tuon biologian niin hyvin tuntevan. Eli kun kaikki morsiamet ovat raskaana ja meidän häistä on jo kaksi vuotta eikä esikoisemme ole vielä syntynyt. Niin kauan se raskausaika yleensä sitten on? Minä olen aina luullut, että noin yhdeksän kuukautta. Olen ilmeisesti kuitenkin väärässä. Kerro minulle, niin tiedän että milloin alan katselemaan pinnasänkyä ja rattaita.
- teettää
Ystäväni teetti häihinsä A-mallisen mekon, kun kaupoista ei löytynyt sopivaa raskaana olevalle morsiamelle.
- d**
Kaupat ovat tänä keväänä pullollaan empirelinjaisia tunikoita. Kävisikö sellainen? Alaosaksi voit tunikan kanssa laittaa melkein mitä vaan lukuun ottamatta pitkiä ja/tai leveitä hameita.
- alkup.
Tunika on minusta ehkä vähän arkinen asu häihin..=/
- tunikasta
alkup. kirjoitti:
Tunika on minusta ehkä vähän arkinen asu häihin..=/
Tunikoita on sekä arkisia että juhlavia. Riippuu siis ihan materiaalista, onko se sopiva hääasu. Esim. satiininen tai sifonkinen tunika sopii ihan hyvin useimpiin suomalaisiin häihin, jotka eivät yleensä ole mitään iltapukujuhlia. Nyt on myös paljon löysiä, a-linjaisia mekkoja kaupoissa, joten valinnan varaa luulisi olevan paremmin kuin monina vuosina.
- eevax
Neljännellä kuulla vatsa on vielä aika pieni, niin ettei hääpuvun tarvitsisi olla mikään mammaleninki, mutta niitäkin on aivan ihania esim. tällä sivustolla:
http://www.bridaloutlet.se
=tukholmalainen suomalaisen pitämä edullinen liike, joka tuo amerikkalaisia outlet juhla- ja hääpukuja
Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen.(sisareni)
Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
(Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024760Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2093511Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212962Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562942Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis452868Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132337Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522328Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742213Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu562039En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132035