beibe

lover girl 85

Mulla on maailman ihanin poikakaveri.. rakastan sitä enemmän ku ketää.. jopa enemmän ku omaa äitiä... en oo ikinä rakastanu ketää näin paljon..ja tiedän että seki rakastaa mua yhtä paljon... ei mee yhtää päivää etten aattelis sitä... se on aika outoo...ei pysty keskittyy mihinkää..varsinkaa koulussa.... tahtoisin vaa kokoaika soittaa sille....:) LUV U HONEY!!!!

13

547

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man85 (18v)

onnea, minä tyydyn tähän sinkun rooliin kunnes kuolema korjaa ja toivottavasti pian! Mutta hyvää elämää teille!!

• Mikko

Onnea teille! Tiedän tunteen... minulla oli kerran ihana tyttöystävä ja en malttanut olla erossa hänestä. Rakastin häntä enemmän kuin mitään muuta. Se oli ihmeellistä aikaa. Annan sinulle neuvon: Nauti jokaisesta päivästä poikaystäväsi kanssa. Rakkaus on tärkeää.

• Piru

..mutta kohta sydämes särkyy ja sydämesi on tuhansina palasina...
      mitään rakkautta ei ole olemassa...

• lover girl 85

miks mun sydän särkyis..? ei mun poju särkis mun sydäntä..ei sitte ikinä.... enkä mä ees haluu aatella niin.....

• kokenut

tuu kirjoittaa sama 30v päästä ellette oo jo eronnu sitä ennen, kuten melkein varmasti voin luvata!

• lover girl 85

mitennii... me ollaa oltu yhes nyt 5kk ja rakastan sitä viäläki yhtä paljon..ja tuun aina rakastamaa

• Piru
        lover girl 85 kirjoitti:

mitennii... me ollaa oltu yhes nyt 5kk ja rakastan sitä viäläki yhtä paljon..ja tuun aina rakastamaa

Ootpas sä tyttö sinisilmänen!
        Vaikka ikääkin sulla on jo 17-18v. Jos tuo -85 on syntymävuotes..?!
        5kk ei oo mitään sitten ku ootte ollu 20v yhdessä se vasta on jotain!!

• Mikko
        lover girl 85 kirjoitti:

Älä välitä kateellisista.

• Piru
        Mikko kirjoitti:

Älä välitä kateellisista.

Kukaan ei ole kateellinen.
        Ajattelen vaan miten pahalta se sitten tuntuu kun sinisilmäsenä rakastaa täysillä ja hups yhtäkkiä kaikki. Voi olla ohi..:(
        Voi kunpa vois säästää kaikkia siitä tunteesta!
        Pitää/saa rakastaa!!:) mutta ei saa luottaa siihen 100% että suhde kestää tuossa iässä ikuisesti!!

• kyllä
        lover girl 85 kirjoitti:

jätkäs käy vielä nussimassa vierasta!! Sanon minä! 5kk on sua kestänyt kun saa toiselta pillua samaan aikaan!!

• *"KuKKa"*
        kyllä kirjoitti:

jätkäs käy vielä nussimassa vierasta!! Sanon minä! 5kk on sua kestänyt kun saa toiselta pillua samaan aikaan!!

Antakaa tytön olla onnellinen! Älkää pilatko sitä iloa!
        Kestäköön sitä enää viikon, kuukauden, vuoden tai loppuelämän, mutta yhdessä koetut hetket ja rakkaat muistot elävät ihmisen kanssa koko iän!
        Mä olen ainakin sun puolesta erityisen onnellinen, hyviä jatkoja teille!

• :):)

daamn,oon onnellinen sunki puolesta!!mulla on just toi sama tilanne,oon niinku niin rakastunu

• dfhgd

Trust is a weakness...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe