Onko kokemuksia tästä stormista? kovasti mainostajat kehuu ja vähän tekisi mieli lähteä haukia narraamaan.
http://www.normark.fi/extra/?tab=1&view=3&article=9
haukivieheet
10
2936
Vastaukset
- Pesämuna
ei sitten tarvitakkaan.
- suosittelen
kannattaa kokeilla myös Stormin Thunder Core Raz'r Backia.
- Tomikalastaja
Hah, tuollaisilla kumikaloilla tee mitään!
Osta professor tai joku muu PERINTEINEN uistin.
Tollaset joutaa romukoppaan, kokemusta on. - stormista
kyllähän sillä haukeja saa,mutta hauki voi kerran napata siltä kumikalalta pyrstön pois sen jälkeen sillä stormilla ei ole käyttöä se nimittäin ei ui enään houkuttelevasti minulla on jo kolmelle stormille käynyt niin,koukut vain irti ja kumi roskiin..kuusamo Räsänen on paras kelta punainen nimittäin hauki iskee siihen.
- laikaman
Olenpa tullaistakin nakellut. Antoi ahventa kuhaa ja hauenkin.
Riippuu tieten paikasta ja tavasta millä sitä tarjoaa saalis. Nyt kevätkaislikkoon voi tarjota vaikkapa Meps-Lusox:ia ilman etupainoa. Voimakkaasti pyörivä lippa poukkoilee ruooista ja tulosta tulee. Eilen kopasin ensimmäiset. Siellä ei tuollainen jigi ole hyvä. Se on enempi täsmäviehe syvännerintuuksien koluamisessa.- ****
kalastuskauppaan tai honkkariin ja ostat viis tuumasia jigejä ja niihin koukut,värillä ei ole väliä keväthauella,pääset halvemmalla...suosittelen valkoista
- laikaman
**** kirjoitti:
kalastuskauppaan tai honkkariin ja ostat viis tuumasia jigejä ja niihin koukut,värillä ei ole väliä keväthauella,pääset halvemmalla...suosittelen valkoista
Ei ole tarvis kauppaan lähteä, ei hauen eikä vieheitten takia. On mulla noita jigejäkin. Olosuhteet ja kalastustapa määräävät vieheen. Kukin saa kalansa tavallaan. Minulle yksi kevyt kookas lippa vedettynä hiljaa ylivuoteisen kaislikon päällä riittää sisävesien keväthauelle.
- kalastaja
kannattaa hommata, ton sarjan vieheet on hyviä.
- kyllläääh
tossa erä-lehdessä oli juttu semmosesta stormi-jigistä. Se oli semmone punanen jossa oli sit mustia pilkkuja. Kehuvat sitä hyväks haukivieheeks. Toi oli sit se joku Suspending malli. että juu
- kalaukko
joo kyllä tolla haukee nousee, ainoo vaan kun se menee rikki nii helposti.Mullaki o hauki purassu tollasesta hännän pois pari kertaa.. ahvenväri on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734