itsemurha

miekkonen18

joskus tuntuu, että tekis mieli tehdä itsemurha kun masentaa koko paska elämä joka päivä!! Oon vaan raukka enkä pysty sitä tekemään...

33

3057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

On vaan niin surkeeta...
      Elämä ottaa päähän..

• mies24

Sinun ikäisenä mietin poika18 ihan samaa,mutta eteenpäin ollaan menty ja tällä hetkellä hyvin menee.Ei kannata tehdä itsaria vaan kannatta yrittää vaikka tuntuu että ei asiat paranisi vaikka kuin yrittäisi.Tsemppii

• minä

Miksi tappaisit itsesi? Ehkä tällä hetkellä ajattelet, ettei muu taida auttaa, mutta et voi tietää elämääsi eteenpäin. Muutaman päivän/kuukauden/vuoden päästä elämä voi hymyillä tai ainakin sujua ihan OK. Jos kaikki sujuisi aina hyvin et kenties osaisi arvostaa sitä. Kun välillä menee huonosti voit enemmän iloita hyvistä ajoista/hetkistä.

• minä

Miksi tappaisit itsesi? Ehkä tällä hetkellä ajattelet, ettei muu taida auttaa, mutta et voi tietää elämääsi eteenpäin. Muutaman päivän/kuukauden/vuoden päästä elämä voi hymyillä tai ainakin sujua ihan OK. Jos kaikki sujuisi aina hyvin et kenties osaisi arvostaa sitä. Kun välillä menee huonosti voit enemmän iloita hyvistä ajoista/hetkistä.

• Surukyyhky

Mä oon monta kertaa ajatellut tekeväni itsemurhan, mutta kun mä ajattelen mun perhettä (vanhempia ja kahta pikkusisarusta) mä en vaan pysty siihen. Ennen mä olin koulukiusattu, mutta nyt mulla on kavereita ja muutenkin menee ihan hyvin. Onhan mulla toki huonojakin päiviä kun itken aukoamatta ja ajatus kuolemasta käy päässä, mutta en ole todellakaan masentunut!
        Pikkusisko on tosi sairas ja en voi kuvitellakaan tekeväni jotain tällaista kesken kaiken!

• neuvo

niin onhan toi aika vaikea asia, sen takia sun kandeekin hommata tarpeeksi alkoholia ettei se pelota tai ole kovin kivulias kokemus. kuula kalloon on aika nopea, mutta kun ei asetta niin helpolla saa.. mites ois vaik hukuttautuminen?

• miekkonen18

kaikki käy! Mutta itse en pysty lopettaa itseäni:(

• helpoin tapa

Yliannos vaikka jotain vahvoja masennuslääkkeitä ja unilääkkeitä viinan kanssa tappaa kivuttomasti ja varmasti

Lääkkeitä on hyvä niellä kourallinen ja viinaa heti päälle vaikka koko pullo

Taju menee nopeasti ja kivuttomasti ja siitä unesta ei enää herää

Sukulainen teki itsemurhan viinalla ja lääkkeillä

• Lääkeet
        helpoin tapa kirjoitti:

Yliannos vaikka jotain vahvoja masennuslääkkeitä ja unilääkkeitä viinan kanssa tappaa kivuttomasti ja varmasti

Lääkkeitä on hyvä niellä kourallinen ja viinaa heti päälle vaikka koko pullo

Taju menee nopeasti ja kivuttomasti ja siitä unesta ei enää herää

Sukulainen teki itsemurhan viinalla ja lääkkeillä

Lääkkeillä itsemurhaa yrittävät haluvat harvoin kuolla, he haluavat vain herättää huomiota. Usein nuo yritykset epäonnistuvat. Ainakaan nykyaikaisilla masennuslääkkeillä (serotoniini tms) henkeä ei saa pois. Unilääkkeillä ehkä, mutta niitä pitää olla paljon, 100 kpl tenoxeja ja pullo kossua ehkä, mutta sekään ei ole varmaan, saattaa oksentaa ja koko lasti tulee ulos. Käsittääkseni helpoin ja kivuttomin tapa on mennä istumaan autoon tuulettimet kiinni ja ohjata pakokaasut letkulla sisälle. Häkä vie tajun hyvin nopeasti ja kivuttomasti ja loppu hoituu sitten saman aineen vaikutuksesta. Mutta sehän on sitten taas ihan eriasia kannnattaako se. Mutta jotenkin vaan en ole osannut voivotella kun jotkut tutut ovat tuohon päätyneet, se on ollut heille rankka päätös ja sitä on tavallaan pitänyt kunnioittaa. Juuh siis pitää mainita etten ole enää ns. nuori

• dsfs
        miekkonen18 kirjoitti:

kaikki käy! Mutta itse en pysty lopettaa itseäni:(

elämä on elämistä varten!

• helpoin tapa
        Lääkeet kirjoitti:

Lääkkeillä itsemurhaa yrittävät haluvat harvoin kuolla, he haluavat vain herättää huomiota. Usein nuo yritykset epäonnistuvat. Ainakaan nykyaikaisilla masennuslääkkeillä (serotoniini tms) henkeä ei saa pois. Unilääkkeillä ehkä, mutta niitä pitää olla paljon, 100 kpl tenoxeja ja pullo kossua ehkä, mutta sekään ei ole varmaan, saattaa oksentaa ja koko lasti tulee ulos. Käsittääkseni helpoin ja kivuttomin tapa on mennä istumaan autoon tuulettimet kiinni ja ohjata pakokaasut letkulla sisälle. Häkä vie tajun hyvin nopeasti ja kivuttomasti ja loppu hoituu sitten saman aineen vaikutuksesta. Mutta sehän on sitten taas ihan eriasia kannnattaako se. Mutta jotenkin vaan en ole osannut voivotella kun jotkut tutut ovat tuohon päätyneet, se on ollut heille rankka päätös ja sitä on tavallaan pitänyt kunnioittaa. Juuh siis pitää mainita etten ole enää ns. nuori

Esim.masennuslääkkeen vaikuttava aine amitriptyliini on yliannoksena erittäin vaarallinen ja se aiheuttaakin eniten myrkytyskuolemia lääkkeistä kyseenollen

Amitriptyliiniä saa esim Triptyl nimisenä masennuslääkkeenä

• elä tee vaan elä

Itsemurhan tekeminen on raukkamaista, et ole raukka jos 'et pysty sitä tekemään.'

Ei elämä oikeasti niin paskaa ole, itsekin olen 26 vuoden ikään menessä saanut rämpiä vähän väliä paskassa mutta aina se aurinko on lopulta paistanut risukasaankin.

Jos tosiaan ahdistaa liikaa niin kannattaa kääntyä vaikka ammattilaisten puoleen, ei täällä tarvitse yksin kärsiä, koita jaksaa.

• miekkonen18

työtä työtä työtä sitä on elämäni! Mutta en tarvitse mitään ammattiapua, en kuitenkaan pysty tappamaan itseäni eli kitumaan joudun..

• tyttö
        miekkonen18 kirjoitti:

työtä työtä työtä sitä on elämäni! Mutta en tarvitse mitään ammattiapua, en kuitenkaan pysty tappamaan itseäni eli kitumaan joudun..

mä oon monta kertaa ollut aivan varma että nyt mä sen teen ja viillelyt.Viiltely ei kumminkaan tuo kun hetken "hyvän olon". Tai ainakin minulla se on "auttanut". Päätin lopettaa, ja ajattelin että seuraavan kerran kun haluan tehdä samoin,teen sen kunnolla.Mietin itsemurhaa lähes joka päivä...miten sen teen? ym... nytkin vaikka asiani ovat kunnossa eikä pitäisi olla mitään syytä ajattelen sitä. Pelkään uusia asioita, mutta jälkeenpäin ajatellen olen ollut kiitollinen etten ole tehnyt sitä. Yritän jaksaa jatkaa eteenpäin.
        Toivon että sinäkin jaksat kaikista ongelmiasta huolimatta...kyllä se parempi päivä vielä koittaa!

• ..o9
        miekkonen18 kirjoitti:

Itsari on helvetin itsekäs tapa kuolla, jos et itsestäsi yhtään välitä niin miettisit nyt edes että minkälaisen kärsimyksen aiheuttaisit kaikille sukulaisille, ystäville ja tutuille.
        Kyllä se elämä vielä hymyilee, kaikilla menee joskus huonosti ja olen aika varma, että vielä jonain päivänä sä kiität itseäsi siitä ettet silloin kerran tehnyt itsaria vaikka sitä mietit.

• Irwin-fani

Onhan tuo itselläkin käynyt mielessä, monesti.

Mutta sitten olen muistanut muutaman lempilaulajani Irwin Goodmanin kappaleen:

"Eletään vaikka piruuttaan eikä turhia murheilla..."
      -Eletään vaikka piruuttaan

"Vain elämää, ei sen enempää on kaikki tää koita ymmärtää..."

• harkitse

voi olla että alat katumaan kun olet tappanut itsesi

Mutta takasin et pääse sieltä jostakin pilven päältä

• tert

niimpä! EI PALUUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sad

Mä myöskin oon ajatellu itsemurhaa aika paljon ja mulla on tosi paha masennus. Ei jaksais tehä mitään eikä mikään kiinnosta. Ja tavallaan haluaisin apua, mutta sitten taas tavallaan en. Sun kannattais kirjottaa sellaseen paikkaan ku

http://www.tukinet.net

Siellä pystyt kirjottamaan ihan yksityisen viestin, missä voit kertoo et millanen sun tilanne on ja sit saat sieltä sellasen tukihenkilön joka vastaa sitten niihin sun viesteihin ja yrittää auttaa parhaansa mukaan. Sun ei tarttee paljastaa henkilöllisyyttäs eikä antaa sähköpostiosotetta tai mitään niille. Mut kannattaa kirjottaa sinne. Ei siinä mitään ainakaan menetä. Suosittelen. Sä voisit vaikka vaan kirjottaa kerran sinne ja sit jos toteisitki et se ei oo sun juttus nii ei sinne sit tarttee kirjottaa enää...

Masennus on vittumainen sairaus ja ite oon kärsiny siitä jo vuosia...ja se masennus pahenee vaan koko ajan. Kannattaa ees yrittää tehä asialle jotain ennenku päästä irtoo se viimenenki ruuvi...

Pärjäile!!!!

• Child

Oo kiltti äläkä tapa itteäs, sillä sillon mulla ei ois ees mahdollisuuta tutustua suhun :) Tarkotan vaan, et totta kai välillä elämä on suorastaa pyllystä, mut elämän arvosia asioita löytyy, jos ettii...kuullostaa kliseeltä, mut ei oo.

• Poitsu

aika moni on näköjään itsemurhaa vastaan, pitäisikö sitten kärsiä paska elämä loppuun asti? nimittäin mitään muutoksia tuskin tulee, jollei ne lähde omasta itsestään. life on muutenkin ihan bitch, miksi elää jollei ole elämänhaluakaan?

• (koittaa auttaa, tuloksetta?)

et sä oo missään nimessä raukka, se kertoo et sä oot vahva. VIIMEINEN keino on itsemurha, se kertoo raukkuudesta=). sun kannattais hankkkii joku jolle puhuu (vaik netist jollei muuten). On niin monia, joille elämä on kääntyny hyväks (siis vanhempana), elä päivä kerrallaan, kyllä se siitä helpottaa!! Se juttelu on paras tapa.

>> >>>Hei, ystäväni! Et ehkä usko, mutta tässä on 100 % totta:
      >1. Ainakin
      >> >>>>2 henkilöä maailmassa rakastaa sinua niin paljon, että
      >olisi valmis
      >> >>>>kuolemaan vuoksesi.
      >> >>>2. Ainakin 15 henkilöä rakastaa sinua jollakin
      >> >>>>tavoin.
      >> >>>3. Ainoa syy siihen, että joku vihaa sinua on, että hän
      >
      >> >>>>haluaisi olla juuri sellainen kuin sinä.
      >> >>>4.Hymy sinulta voi antaa
      >> >>>>onnen kenelle tahansa, vaikka hän ei tuntisi sinua.
      >
      >> >>>5. Joka ilta joku
      >> >>>>ajattelee sinua ennen nukahtamistaan.
      >> >>>6. Sinä merkitset kaikkea
      >> >>>>jollekin.
      >> >>>7. Sinä olet erikoinen ja ainutlaatuinen. 8. Joku, jonka
      >
      >> >>>>olemassaoloa et edes tiedä, rakastaa sinua.
      >> >>>9. Kun teet elämäsi
      >> >>>>pahimman virheen, tuo se jotain hyvää tullessaan.
      >> >>>10. Kun luulet
      >> >>>>koko maailman kääntäneen selkänsä sinulle, katso vielä
      >kerran: se oletkin
      >> >
      >> >>>>luultavasti sinä, joka olet kääntänyt selkäsi maailmalle.
      >11. Kun luulet,
      >> >
      >> >>>>ettei sinulla ole pienintäkään mahdollisuutta saada
      >haluamaasi, et
      >> >>>>saakaan. Mutta jos uskot itseesi, ennemin tai myöhemmin,
      >saat haluamasi.
      >> >>>12. Muista kaikki saamasi
      >> >>>>kohteliaisuudet, älä inhottavia vihjailuja.
      >> >>>13. Kerro aina
      >> >>>>ihmisille, mitä heistä pidät. Voit itse paljon paremmin,
      >kun he tietävät.
      >> >>>14. Jos sinulla on aivan
      >> >>>>ihmeellinen ystävä, suo itsellesi aikaa, anna hänen
      >tietää se.
      >> >>>>
      >> >>>Lähetä tämä kirje kaikille, joista välität, vaikka et niin
      >hyvin
      >> >>>>tunnekaan, mukaanlukien se, joka lähetti tämän sinulle..
      >Kun teet sen,
      >> >
      >> >>>>valaiset näiden henkilöiden päivää ja ehkä muutat hänen
      >katsomustaan
      >>
      >> >>>>parempaan elämään. Ja muista: ystävät ovat niitä enkeleitä,
      >jotka
      >> >>>>muistuttavat, miten lennetään silloin, kun omat siipemme
      >eivät sitä
      >> >>>>muista

• poreileva_makkarasop

no voi halavatun halavatun halavatun halavatttttu. Pakanan pakanan pakanan pakana.

• 43242342

älä tapa itseäsi....tapa muita!

• jhrthrth

anna mennä! pyyä vaikka joku kaveris ottaa video!

• kkkkkkko

mikä _sua_ vaivaa ?
        hirveetä läppää, tollaset ihmiset kuvottaa mua iha saatanasti, tekis oikeesti mieli joskus nähä millasii näitten viestien kirjottajat on tosielämäs. varmaa helpottaa purkaa noit agressioita joita sä ilmeisesti keräät muilta ihmisiltä joka päivä johonkin ihmisee netissä, jota et ees tunne, joka kysyy apua.

hanki oikeesti jonkulainen äly, jolla tajuisit et millasta läppää voi heittää mihinki kohtaa, tai sit voisit vaa pitää turpasi kiinni(:

• :))))))
      • LonelyWolff1990

Itsemurha on lopullinen ratkaisu tilapäisiin ongelmiin...

• AUUTTAA

Minusta Sinun olisi hyvä varata aika mielenterveysseuran kriisiikeskuksista, joita on ympäri maata. Palvelu on maksuton ja ne ohjaavat eteenpäin jos katsovat olevan aihetta. Mutta jos haluat vain keskustella asioistasi ja itsetuhoajatuksisa, niin suosittelen KRIISIPUHELINTA (numero löytyy kaikista puhelinluetteloista) tai TUKINETTIÄ jos kirjoittaminen tuntuu paremmalta. Itse elen saanut avun sitä kautta. Muuten kriisipuhelimeen voi kaikki nuoret soittaa omissa vaikeuksissa. Siellä koulutetut ihmisen keskustelevat mielellään kanssasi ja avaavat kanssasi elämän solmuja, nimettömästi ja luottamuksella.

• yjyukuikuo978i7

nii anna mennä vaa!!!

• ideoita...

Uudet harrastukset vois auttaa. Mukavat harrastukset antaa muuta ajateltavaa ja niitä odottaa viikolla kovasti. Se vois tuoda uutta puhtia ja varsinkin kun kunto paranee ja kroppa näyttää paremmalta niin sitä tulee kummasti tyytyväisemmäks. Sen jälkeen yrittää hankkii hyviä kavereita tai jos on tällä hetkellä edes yks sellanen, niin lähtee viettään mukavia ehtoita sen kanssa. Sitten on hyvä ostaa jotain uusia vaatteita joissa olonsa voi tuntea varmemmaks ja paremman näköiseksi. Suorittaa loppuun opiskelut tai jos on töissä niin tienaa rahaa ja menee viettään jotain mukavia iltoja johkin mikä sitten itseä kiinnostaa. Yleensä auttaa se kun lähtee kotoa pois hetkeks eikä erakoidu neljän seinän väliin mutta en tarkoita että karkais vaan että illaks jonnekin. Jos on 18 vuotias niin auto ja autokortti kannattaa hankkia koska se tuo omanlaista vapautta elämään ja pääsee meneen omaan tahtiin minne haluaa. Tässä oli nyt jotain neuvoja elämään. Toivottavasti ne auttaa.

• sääli

raukkamaista on tehä se! jatka elämää, miks ajatella paskaa kun voit iloita vaik yhesta pienestä paskasta ilost

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe