ja mitä lentoyhtiötä suosittelet kun mukana 2 pientä lasta? Olen yrittänyt netistä etsiä mutta kaikki hinnat 1000 euroa ja ylöspäin eikö halvemmalla löydy? Matkanajankohta oisi syksyllä ja siis pelkkää lentoa saigoniin etsin.
Mistä halvimmat lennot?
5
1285
Vastaukset
- lennot
Eipä sinne alle tonnilla pääse.
Sinne muutenkin kovin vähän lentoja
Euroopasta mutta Air France ainakin lentää.
Näkyy olevan alkaen 1033e Helsingistä. - ....
bongata Finskin tarjouslento esim. Kantoniin (Guanqzhou tjsp.) ja sieltä jollain paikallisella kyydillä Saigoniin.
- ..........................
Ota lennot bangkokiin finskillä ja sieltä air asialla saigoniin. Itsellä on tuollaset lennot varattu ja hintaa tuli joku 700/nuppi.
- Moskovan kautta
Aeroflotilla pääsee Moskovan kautta Hanoihin. Eli Hki-Moskova väli Finnairilla ja jatko Aeroflotilla. Aeroflot lentää vain tiettyinä päivinä. Tämä vaihtoehto tällä hetkellä halvin, alle 900 eur.
- katsoin vain
Että jos lentää Nettilipulla Bankokiin (http://fi.seat24.com antoi menopaluu lipun 691€)
Sitten www.airasia.com lentää Bankok - Hanoi (minne olen itse menossa) menopaluu oli kait tuhantisen Bahtia..eli siis dollareitahan he haluaa...mitä se nyt sitten on 30$?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636