ja mitä lentoyhtiötä suosittelet kun mukana 2 pientä lasta? Olen yrittänyt netistä etsiä mutta kaikki hinnat 1000 euroa ja ylöspäin eikö halvemmalla löydy? Matkanajankohta oisi syksyllä ja siis pelkkää lentoa saigoniin etsin.
Mistä halvimmat lennot?
5
1242
Vastaukset
- lennot
Eipä sinne alle tonnilla pääse.
Sinne muutenkin kovin vähän lentoja
Euroopasta mutta Air France ainakin lentää.
Näkyy olevan alkaen 1033e Helsingistä. - ....
bongata Finskin tarjouslento esim. Kantoniin (Guanqzhou tjsp.) ja sieltä jollain paikallisella kyydillä Saigoniin.
- ..........................
Ota lennot bangkokiin finskillä ja sieltä air asialla saigoniin. Itsellä on tuollaset lennot varattu ja hintaa tuli joku 700/nuppi.
- Moskovan kautta
Aeroflotilla pääsee Moskovan kautta Hanoihin. Eli Hki-Moskova väli Finnairilla ja jatko Aeroflotilla. Aeroflot lentää vain tiettyinä päivinä. Tämä vaihtoehto tällä hetkellä halvin, alle 900 eur.
- katsoin vain
Että jos lentää Nettilipulla Bankokiin (http://fi.seat24.com antoi menopaluu lipun 691€)
Sitten www.airasia.com lentää Bankok - Hanoi (minne olen itse menossa) menopaluu oli kait tuhantisen Bahtia..eli siis dollareitahan he haluaa...mitä se nyt sitten on 30$?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086