Tervehdys!
Jokos täällä on porukka varaillu huoneita kuopion rauhalahdesta? Meinaan Elvis pippaloo taas tiedos heinäkuussa!!! Täällä homma on jo hoidossa ja porukka kasassa, nyt vaan odotellaan kyseistä päivää..:o) Mites "Selvis", tuletko paikalle?
-TCB-
Elvis kerhon pippalot 2008
5
367
Vastaukset
- Tcb-Tlc
Millaset pippalot ne on ja millon,siellä vissiin jotain Elvis imitaatoreja riehuu.Onks siel hyvän näköisii muijii,jos on vois tulla bailaan........
- Cilla...
Noh, nehän on 5.7.2008. Homma alkaa jo päivällä, siellä on myyntipöytiä ja yleensä ollu huutokauppa. ja vähän kaikennäköistä, illalla sit on ite pirskeet ja Elvis soi koko illan. Ainahan siellä on nättejä mammoja joten mukaan vaan! Käy mulkasee kerhon sivuja, siellä on kerrottu koko ohjelmisto!
-TCB-
- ???
didi68?
- Cilla...
Mä veikkaan että, en taida olla luulemasi henkilö.
Sorry...:0)
-TCB-
- Selvis
Pahoittelen vastauksen viipymistä, mikä johtuu siitä, että palasin etelästä lämmittelemästä vasta eilisiltana. Olen nähnyt sen verran monta Elvis-imitaattoria, että enpä taida viitsiä matkustaa Kuopioon asti mokoman asian takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096