Mitä tarkoitetaan sanalla ritsa? Ilmeisestikin jonkinlaista tyttöä, mutta minkälaista?
Ritsa?
5
633
Vastaukset
- NAAMA
Teinitytöistä jotka palloillee kaupungilla ja hamuaa corollojen takapenkille. Tai oikeastaan varmaan kaikista teinitytöistä sellaista voidaan käyttää.
- fshjg
Eri nimityksiä käytetään eri puolilla Suomea.
- hoppenkirl
No voi sun.. Ritsa on ritsa vaikka voissa paistais!
Siihe tarvitaa keppi mikä on yyn muodossa. "Y"
Ja Yyn sakaroiden väliin kumppari=kuminauha.
Ja panos..mieluiten pehmeä. (kova, jos haluaa satuttaa, satuttaa ei saa: joten pehmeä kuti) Ja sillä ammutaan pehmeitä kuteja poikiin, joista on kiinnostunu.
Siis TYTÖT ampuu..näin on aina tehty mun elämässä ja tullaan elämään.:) - qwee
en ymmärrrä
- 98jantteri
Ritsa on yleensä noin 15 tai 16v tyttö, joka yrittää olla näiden näppynaamaisten poikien mieleen. Lisäksi ritsa on myös sellainen pikku pyssy, mutta en usko, että haet sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082