Elikkäs, taas vaihteeksi hajosi nappikuulokkeet... Olisko mitään vinkkejä että mitkä nappikuulokkeet KESTÄISI käyttöä? Hinta vois olla about 20 €, mut ehkä vähän ylikin.
Nappikuulokkeet jotka *kestää*
5
643
Vastaukset
- kestä pitkään
jaha mitkäs ne semmoset on mikään nyky laite ei kestä kun tietyn ajan.
- kun..
..hyvä jos kesti taas 2 kk enempää, eikö porukka osaa ollenkaan tehä kuulokkeita? Ärsyttää kun joutuu joka toinen kk ostelee kuulokkeita.
- ASDdsaasdd
kun.. kirjoitti:
..hyvä jos kesti taas 2 kk enempää, eikö porukka osaa ollenkaan tehä kuulokkeita? Ärsyttää kun joutuu joka toinen kk ostelee kuulokkeita.
Itte olen ostamassa Sennheiser cx300 nappikuulokkeet tai razer protone m100 nappikuulokkeet. (:
- hh42
ASDdsaasdd kirjoitti:
Itte olen ostamassa Sennheiser cx300 nappikuulokkeet tai razer protone m100 nappikuulokkeet. (:
Nyt on ollu käytössä pari viikkoa Creative EP-630, saa nähdä kauanko kestää.
- jo kaksi viikkoa !
hh42 kirjoitti:
Nyt on ollu käytössä pari viikkoa Creative EP-630, saa nähdä kauanko kestää.
Zestan nappikuulokkeet ovat kestäneet jo 2 viikkoa ostosta, ihmeiden aika ei ole ohitse =) !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890