Osaakos kukaan suositella hyvää yökerhoa Vilnassa..Jossa on hyvä meno ja tietysti halpaa kaljaa:)
Yöelämä Vilna
5
4229
Vastaukset
- rafu
olisi enemmän minun suunnitelmissani. Jätetään suomalaiset halvan pussikaljan juojat omaan paikkaansa.Hyvästä ja laadukkaasta viihteestä, ruoasta ja juomasta nauttivat kiinnostavat minua enemmän. Mikä on Vilnan ykkösdisko ? Menossa 26.4 ?
- HoundDog
...mita hakee... Neringa Gedominolla on ihan hyva paikka
- aamusta yöhön
HoundDog kirjoitti:
...mita hakee... Neringa Gedominolla on ihan hyva paikka
http://www.balticsww.com/tourist/lithuania/bars.htm#What's to Drink
http://www.balticsww.com/tourist/lithuania/nightclubs.htm
- juhlittiin :)
Rock-baari vanhassa kaupungissa, nimeltään Broadway tai jotain sinne päin. Alkuillasta soitti bändi ja loppuillan sitten jammattiin kasari- ja ysäripopin tahdissa. Ikäjakauma oli melko laaja mutta niin hyvä meno :)
- Milli1985
Tarkoitit varmaan Brodvejus-nimitä ravintolaa. Itse suosittelen paikkaa myös. Siitä vähän keskustasta kauemmaksi on Artistei, joka myöskin mukava, vaikkakin aina täynnä ihan niin kuin Brodvejuskin. Näihin siis kannattaa suunnata ajoissa. Brodvejukseen sisäänpääsymaksu (naisten kohdalla neuvoteltavissa). Prospecto on turistien suosima Gedimino Prospectalla kiven heiton päässä katedralista.
Olut mielestäni joka klubilla suurinpiirtein saman hintaista. Pubeissa sivummalla halvempaa. Ei kannata paljoa vertailla kun on Suomen hintatasoon verrattuna halpaa. Paikalliseen tapaan kuuluu kuitenkin reilu vodkan nauttiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668