onx kellää kmx: ää?

kmx

Onx tääll äkellää Kawasaki KMX:ää? Mulla itellä on 89 mallinen KMX. Jos jollain ois ni voitas vaihtaa mielipiteitä, kokemuksia ym. täällä palstalla.

6

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kawa

mul kawa kmx vuosimallii -00
      ei oo mitään kureja ja teholäpät löytyy!!!

• kmx

paljonko on huippunopeus? Eiks teholäpät oo laittomat, eikai kytät huomaa? Vaikuttiko ne teholäpät paljo, mäki meinasin ostaa ne?

• kawa
        kmx kirjoitti:

paljonko on huippunopeus? Eiks teholäpät oo laittomat, eikai kytät huomaa? Vaikuttiko ne teholäpät paljo, mäki meinasin ostaa ne?

huiput on joku 125-130km/h on new laittomat mut ei niitä huomaa ja tehoo ei tuu ku joku puol heppaa lisää...teholäpillä se kiertää enemmän... mul joku 13000...sun kantsii hankkii power filtteri kmx:ssä on nii vitun molo ilmanputsari et se syö tehoo ihan saatanasti

• kmx
        kawa kirjoitti:

huiput on joku 125-130km/h on new laittomat mut ei niitä huomaa ja tehoo ei tuu ku joku puol heppaa lisää...teholäpillä se kiertää enemmän... mul joku 13000...sun kantsii hankkii power filtteri kmx:ssä on nii vitun molo ilmanputsari et se syö tehoo ihan saatanasti

Paljoko se Power Filter maksaa? Pitääkö vaihtaa pääsuutin? Jos pitää ni minkä kokonen ois hyvä?

• kmx
        kmx kirjoitti:

Paljoko se Power Filter maksaa? Pitääkö vaihtaa pääsuutin? Jos pitää ni minkä kokonen ois hyvä?

sen voi ostaa vaikka moposportista ja hinta on 14 euroo...lähtee hyvät äänet ja tehoo tulee lisää...oikee pääsuutin on 112.5 ainaki mulla voi olla et kaasarin neulaa pitää vähän säätää mut se on helppoo. mulla se powerfima oli joku 42mm

• Nimetön

mulla on vuoden 94 kmx mutta siinä on a1 tehot tiekkös sää miten ne sais pois siitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe