Löytyykö Pietarista kuinka paljon/hyviä musiikkikauppoja? Enrä mikä on hintataso? Olen lähinnä hakemassa nuotteja ja mahdollisesti soittimia..
Musiikkikauppoja Pietarissa?
Musiikkimies^
2
845
Vastaukset
- soitinkauppa
Kazanin kirkkoa vastapäätä os. Nevski prospect 26 (tai 28) on musiikkikauppa Severnaja Lira. Nuotteja ja akustisia soittimia ym. Nuotit on halpoja.
Bändikamoja löytyy monesta paikasta ympäri kaupunkia. Hintataso sama kuin Suomessa. Käytetyjä soittimia on mm. Apraksin dvorin yläkerrassa. - Marax
Pietarissa valmistetaan kuulemma hinta-laatusuhteeltaan erittäin hyviä jousisoittimia. Ota yhteyttä Pietarissa toimivaan suomalaiseen musiikki-instituuttiin. He tietävät ehkä enemmän asiasta. http://www.peda.net/veraja/piesko/pietarin_suomalainen_musiikki-instituutti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890