Kiusaamisesta

Jo aikuinen

Olen jo lähellä 30 ja minua kiusattiin koulussa jonkin verran tai oikeestaan liikaa koska se koulusta minulle ikävän paikan joten tuli poissa oloja, huonot arvosanat, ei kavereita! jne.. Tätä oli pahimmillaan yläasteelle siirryttäessa mutta viimeiselle luokalle siirryttäessa kiusaaja porukka hajosi kun osa muutti muualle ja se kiusaaminen loppu siihen ja koulu lopulta sujui sitten paremmin. Mutta minulle jäi kaunaa melko pahasti näistä kiusauksista ei enää niin paljon mutta joskus olisin ollut lähes valmis tappamaan kiusaajat! Nimen omaan koulujen jälkeen kun oli ikää enemmän ja rohkeutta ja kokoa jne. Sanotaan näin että jos joku kouluaikojen kiusaajista olisi tullut vastaan jossain ja sanonut jotain mistä en pidä niin olisin pannut kaverin halki poikki ja pakettiin saman tien.

Tääläsi traumoja minulle jäi silloin.

Nykyään olen sairaankuljettaja ja elämä hymyilee enkä tunne enää niin kovaa kaunaa vaikka olen törmännytkin joihinkin kiusaajiin ohi mennen sanaakaan vaihtamatta:)

Ottakaa järki käteen ja ajatelkaa mitä te voitte saada aikaan luokka toverissa jota kiusaatte! Hän ei varmastikaan näitä tunteitaan välttämättä miten pahasta häneltä tuntuu. Ketään ei saa kiusata ei missään nimessä NEWER!

Eräästä keikastani ambulansissa:
Keikka koululle, ala-aste.
Keikasta en kerro mitään mutta pihalla sattumalta sitten noin 8 vuotias potki maassa saman ikäistään hurjan lailla? Uskomatonta mistä tuollasia saadaan päähän että potkimaan maassa toista? Melkin tuli kaksi sairaalaan kuljetettavaa ja yksi psykiatrisiin kokeisiin mutta se jäi siihen ja opettajat hoitivat homman.
Te olette lapsia jotka näitä varmaan lukee mutta älkää kiusatko mistään syystä ketään! Jos jotain kiusataan puuttukaa siihen jollain tavalla minkä parhaaksi koette kertomalla vaikka opettajalle tai ottamalla kiusattu suojiinne.

Koko tulevaisuus voi muuttua lapsella kun sitä kiusataan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no name

kohtalon toveri!!! nykyisin voisin vetää entisiä luokkakavereitani turpiin jos yksikin väärä sana näiltä lipsuisi kohdatessamme.. tuntuis hyvältä purkaa vuosien patoutumia koputtelemalla niiden tyhjiä päitä seinään. ja onnistuisikin jo!!

itekin olen hoitoalalta joten eikai saisi puhua tämmösiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe