Olen jo lähellä 30 ja minua kiusattiin koulussa jonkin verran tai oikeestaan liikaa koska se koulusta minulle ikävän paikan joten tuli poissa oloja, huonot arvosanat, ei kavereita! jne.. Tätä oli pahimmillaan yläasteelle siirryttäessa mutta viimeiselle luokalle siirryttäessa kiusaaja porukka hajosi kun osa muutti muualle ja se kiusaaminen loppu siihen ja koulu lopulta sujui sitten paremmin. Mutta minulle jäi kaunaa melko pahasti näistä kiusauksista ei enää niin paljon mutta joskus olisin ollut lähes valmis tappamaan kiusaajat! Nimen omaan koulujen jälkeen kun oli ikää enemmän ja rohkeutta ja kokoa jne. Sanotaan näin että jos joku kouluaikojen kiusaajista olisi tullut vastaan jossain ja sanonut jotain mistä en pidä niin olisin pannut kaverin halki poikki ja pakettiin saman tien.
Tääläsi traumoja minulle jäi silloin.
Nykyään olen sairaankuljettaja ja elämä hymyilee enkä tunne enää niin kovaa kaunaa vaikka olen törmännytkin joihinkin kiusaajiin ohi mennen sanaakaan vaihtamatta:)
Ottakaa järki käteen ja ajatelkaa mitä te voitte saada aikaan luokka toverissa jota kiusaatte! Hän ei varmastikaan näitä tunteitaan välttämättä miten pahasta häneltä tuntuu. Ketään ei saa kiusata ei missään nimessä NEWER!
Eräästä keikastani ambulansissa:
Keikka koululle, ala-aste.
Keikasta en kerro mitään mutta pihalla sattumalta sitten noin 8 vuotias potki maassa saman ikäistään hurjan lailla? Uskomatonta mistä tuollasia saadaan päähän että potkimaan maassa toista? Melkin tuli kaksi sairaalaan kuljetettavaa ja yksi psykiatrisiin kokeisiin mutta se jäi siihen ja opettajat hoitivat homman.
Te olette lapsia jotka näitä varmaan lukee mutta älkää kiusatko mistään syystä ketään! Jos jotain kiusataan puuttukaa siihen jollain tavalla minkä parhaaksi koette kertomalla vaikka opettajalle tai ottamalla kiusattu suojiinne.
Koko tulevaisuus voi muuttua lapsella kun sitä kiusataan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiusaamisesta
Jo aikuinen
1
166
Vastaukset
- no name
kohtalon toveri!!! nykyisin voisin vetää entisiä luokkakavereitani turpiin jos yksikin väärä sana näiltä lipsuisi kohdatessamme.. tuntuis hyvältä purkaa vuosien patoutumia koputtelemalla niiden tyhjiä päitä seinään. ja onnistuisikin jo!!
itekin olen hoitoalalta joten eikai saisi puhua tämmösiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241