Seuraavasta osoitteesta löytyy jokunen reissupäiväkirja meidän matkoiltamme
http://koti.mbnet.fi/check-in/
matkatarinoita
4
1776
Vastaukset 4
- Le Legion
Liian tarkkaa pulinaa rikkaan isän pennuilta.Kas kun ette kertoneet kummalla kyljellä nukuitte ,ja ostitteko kulkukoirille makkaraa .Voisin minäkin kerta ja paljon uskomattomia tarinoita,Eli uskotteko vaikka tämän ,olen yli 30 eri maassa saanut vierasta !
- Kateelliset hiljaa
...........
- Ikämies jo
Kateelliset hiljaa kirjoitti:
...........
Joku totesi että ketäpä ne toisten matkat kiinnostaa .:Kuten .MINÄ Olen käynyt Portugalissa Albufeirassa oli lämmintä ja vesi oli märkää . Madeiralla kävimme kahdesti, emme uineet Atlantissa . Espanjassa kävimme paljon 80-luvulla ,Mallorka Ibitsa ,Gran Kanaria 2-kertaa,Teneriffa ,puerto de la gruts ,oli kylmää maaliskuussa ja minun tupakat varastettiin ,vaikka en poltakaan .Kreikassa on tullut matkailtua jopa 8-ketaa ,Rodos,Kos ,Kreeta.Hauskaa oli. Kyproksella 3-kertaa ,myös turkkilainen puoli ,YM:YM. Eikai tarte jatkaa .Kyllä tätä riittäis, mutta ei varmaan ketään kiinnosta . Mitäs pyysitte .!
- lovedog
http://www.parhaat-matkakohteet.com/2008/09/matkapivkirjat-ja-matkakertomukset.html
Läjäpäin matkakertomuksia eriteltyinä eri maanosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS932576Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15985Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.54822Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46761- 50744
- 47664
- 80616
- 50605
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍68596Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594