Harppuunakalastus

dive point

Hei. Olen lähdössä ylihuomenna sao miguelin saarelle kahdeksi viikoksi. Tarkoitus olisi vapaasukeltaa ja harppuunakalastaa. Olisiko hyviä paikkoja tiedossa? Tarvitseeko kalastukseen mitään lupia ja saanko kalastaa kaikkia kalalajeja mitä vastaan tulee?? Missä myytäisiin tai vuokrattaisiin sukellusvarusteita? Omat kamat aion ottaa mukaan, mutta painon säästämiseksi vuokraisin mieluusti tavaraa myös sieltä. Onko vesi riittävän lämmintä surffipuvulla sukelteluun vai ottaisinko märkäpuvun mukaan?

2

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukelluksen suhteen ota yhteyttä tähän firmaan,
      http://www.espiritoazul.com/, Vila Franca do Campossa. Suomalaiset matkailijat ovat käyttäneet kyseisen sukellusfirman palveluja.

Harppuunakalastus on minulle tuntematon laji. Ehdottaisin, että kysyisit tästä osoitteesta, http://www.fishingazores.com/en/localizacao.php,
      löytyvältä henkilöltä, muistaakseni Willem Rief, tietääkö hän asiasta jotakin.

Meriveden lämpötila São Miguelilla on tällä 16-17 C

• dive point

Kaksi viikkoa meni nopeasti, mukava saari!
      Vastaan nyt omaan kysymykseen jos jotakuta muuta askarruttaa samat asiat.
      Colouran laaksossa on kaksi paikkaa jossa voi käydä snorklaamassa, jos aallokko ei ole kovin suurta. Toinen on luonnon ranta ja toinen kalastussatama, jonka rannalla on pieni kahvila ja ilmeisesti kesäaikaan laitesukellusvuokraustoimintaa. Kalastuslupia ei atlantilla tarvita. Lagoa do fogolle myydään tai annetaan ilmaiseksi kalastuslupia ponta delgadassa. Asiaa kannattaa kysellä hipanian oppailta jos heiltä matkansa on hommannut. Lagoa do fogo on kraatrijärvi jossa kylmää ja erittäin kirkasta vettä, sekä istutettuja lohia. Sinne joutuu kuitenkin laskeutumaan kävellen.
      Itse uiskentelin saaren suurimmalla uimarannalla, eli hotelli bahia balacen läheisyydessä. Siellä nähtävänä oli kiviä ja pieniä kaloja. Colourassa oli runsaammin kalaa, rapua meritähteä, merimakkaraa yms. Huhti-, toukokuussa täytyy snorklata kokopuvulla, surffipuvulla tulee nopeasti vilu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe