voi valittaa, jos saa epäasiallista kohtelua työvoimatoimistossa? Työvoimatoimiston johtajallehan ei kannata tietenkään valittaa. Toisaalta kannattaako sitten TE-keskukseenkaan? Toistensa puoliahan ne pitävät.
Onko TE-keskus
6
529
Vastaukset
- työvoimatoimiston ns.
palvelut ovat kaikille avoimia ja kaikki saavat niitä käyttää jne. Mutta paikallinen toimisto ilmeisesti kärsii niin suurista työttömyysluvuista että pyrkivät jo itse tyrkkimään asiakkaita pois.
- Valittaa...
Voithan tietysti aina valittaa niin TE-keskukseen kuin työministeriöönkin. Vaan taitaa olla turhaa touhua, ei nuo valitukset taida mihinkään johtaa. Työtön on lainsuojaton.
- Millä merkitystä...
Ainut, millä voisi olla merkitystä, olisi se, että saisit jutun paikallisen lehden yleisönosastoon. Vaan taitavat vain huonosti julkaista työttömien valituksia. Vaan onpa jollain onnestanutkin.
- jo 50
Minä sain (vein työvoimatoimistoon kirjeeni ja sieltä se lähti käsittelyyn) valituksen johdosta markka-aikana 30 tonnia rahaa tililleni yllättäen, kun olin tehnyt valituksen. Mielestäni siis kannattaa valittaa!
- valitukseen
Jos olet saanut huonoa tai epätarkoituksen mukaista palvelua työvoimatoimistosta, niin sinun pitää siitä ensiksi valittaa työvoimatoimiston johtajalle kirjallisesti. Valituskirjelmän sinun kannattaa jättää työvoimatoimiston infoon johtajalle välitettäväksi siten että saat siitä todisteen eli info työskentelijä todistaa allekirjoituksella valituskirjelmän vastaanotetuksi.
Huono kohtelu tai epäasiallinen palvelu työvoimatoimistossa on aina myös mahdollisuus saada valtaa. Jos keskustelun aloittaja haluaa että lisään keskusteluun myöhemmin välityskirjelmä mallin jolla valittamalla sinulla on mahdollisuus saada " valtaa / vaikutusvaltaa työvoimatoimistoon nähden niin lisää keskusteluun yksityiskohtainen selvitys siitä mitä on tapahtunut ja mihin et ole tyytyväinen. - valituskanavaa...
Todennäköisesti TE-keskus on sellainen taho, jonne voit valittaa työkkärin tekemistä vääryyksistä. Nimittäin TE-keskuksessa on tahoja joidenka tulisi valvoa työkkärin tekemisiä. Mutta todennäköisesti TE-keskus ei ole virallinen taho, jolta voisit saada oikaisua kokemaasi työkkärin aiheuttamaan vääryyteen. Yleensäkkin työttömän kokemiin vääryyksiin ei saa mistään tukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179