Mistä parhaimmat, edullisimmat vuokramökit Ahvenanmaalle ensi kesänä? Kokemuksia, myös huonot kokemukset...
AHVENANMAA MÖKIT
3
5319
Vastaukset
- tälläkertaa
Helpoimmalla pääset, kun kurkkaat Viking Linen tai Ålandsresorin sivuja, tai tilaat niiltä esitteet. Ovat käsittääkseni isoimmat mökkivälittäjät Ahvenanmaan mökeille. Varmaan löytyy mökkejä muutenkin, mutta voi vaatia jo enemmän etsimistä.
Molempien esitteissä mökit on hyvin esitelty, niistä kelpaa valita. Olemme itse olleet vain Viikkarin välittämissä mökeissä, mutta ainakin niissä on mökki vastannut sitä, mitä kuvauksesta on voinut odottaa.
Kannattaa olla liikkeellä ajoissa. Varasimme juuri kevätloman Ahvenanmaalle, eikä meidän kriteereillä ollut montaa mökkiä tarjolla. Veikkaan, että mitä enemmän vaatimuksia, sen heikompi tilanne kesäsesongille jo nyt. - perheellinen
B&B Pensionat Fyra Små Hus, neljä eri kokoista mökkiä/huoneistoa samassa pihapiirissä Eckerössä on meidän lemppari - erittäin ystävällistä palvelua, aamiaisen saa halutessaan eikä pahan hintainenkaan. Ja lapsille tilaa leikkiä - ei rannassa.
Ålandsresor palvelee myös suomeksi, ks. www.alandsresor.fi ja puhelimessakin asia onnistuu hyvin myös suomeksi. Sama kai Vikingillä, mutta olen varannut vain edellisen kautta.
Ahvenanmaan mökkitarjontaa löydät myös www.matkailu.com -sivuilta (Ahvenanmaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618