Onko kukaan tilannu mitään dekoaseesta?
Kovin näyttäs olevan halpaa, näyttäs vähän liianki hyvältä!?
Esim lippaita myyvät huomattavasti halvemmalla kuin muut firmat? Melkein tuntus että tossa on jokin koira haudattuna. Pikkusen epäilyttää...
Dekoase?
3
7423
Vastaukset
- lija
En tunne dekoaseen tuotteita, mutta todennäköisesti kevytnetallisia tarkkoja kopioita aidoista. Ei juuri keräilyarvoa.
Halvat lippaat saattaa olla pehmeästä pellistä prässättyjä eli eivät kestä oikeaa käyttöä, mutto pelaavat dekoissa.
Oikea deaktivoitu ase on tehty toimivasta aseesta tukkimalla piippu ja tuhoamalla lukon pää. Ase on lähes aina normaalisti purettavissa kuin oikea ase. Aseella on jonkilainen keräilyarvo, joka säilyy.- hekolaudatur
Ei mulla noi deaktivoidut raudat kiinnosta, ne näyttäs ihan kunnollisia olevan, hintaa ainaki piisaa. Nuo paukkupatruuna-aseet tod.näk. sopii tohon aiempaan kuvauksees.
Mec-Garin lippaita ainaki mainostavat niiden olevan, eli samoja mitä myy teräasekeskus ja asetalo. Lähinnä ny kiinnostas, että miten toi liikkeen toiminta yleensäkki. Kuinka luotettava kauppakumppani? - Tuhomaatti
hekolaudatur kirjoitti:
Ei mulla noi deaktivoidut raudat kiinnosta, ne näyttäs ihan kunnollisia olevan, hintaa ainaki piisaa. Nuo paukkupatruuna-aseet tod.näk. sopii tohon aiempaan kuvauksees.
Mec-Garin lippaita ainaki mainostavat niiden olevan, eli samoja mitä myy teräasekeskus ja asetalo. Lähinnä ny kiinnostas, että miten toi liikkeen toiminta yleensäkki. Kuinka luotettava kauppakumppani?Meg-Garin lippaat eivät mene paukkupatruuna aseisiin vaan aitoihin aseisiin. Aseet ovat kevytmetalli seosta ja tästä syystä ovat halpoja. Dekoase.com myy samoja tuotteita kuin muut myyjät mutta halpa hinta johtuu siitä että dekoase.com ei havittele voittoa aseiden myynnistä ja siksi aseet eivät ole ylihinnoiteltuja kuten esimerkiksi teräasekeskuksella. Kauppaamisesta ei ole kokemusta mutta enpä keksi mitään negatiivista sanottavaakaan ei kaupan pitäjää voi syyttää siitä että haluaa maksun etukäteen tilille koska jos joku jättää paketin hakematta niin maksut tulee takaisin kauppiaalle ja silloin tulee tappiota vain. Ja mikäli paketin saapuminen kestää epätavallisen kauan niin ainahan voi lähettää sähköpostia kauppiaalle. Itse sain vastauksen parissa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540