ei kestä muitten menetystä, ensin haukutaan kk/vuositolkulla uutta laulajaa kun ei kelpaa, ja kun vanhaa ei saa kuitenkaan takaisin sitten kehitellään vihjailuja miten uusi laulaja ei jaksa rundata, eroaa varmaan kohta - ja kun siihenkään ei voi oikeasti vaikuttaa kehitellään raskausuutisia, että stoppi kiertämiselle tulee varmasti ja kaikkein viimeiseksi arvaillaan/toivotaan? että pettäisi miestään. Mitähän seuraavaksi satuiltaisiin, miten olisi tällainen paljastus: Anette on oikeasti naamioitunut Osama bin Laden kyllä sen nyt täytyy erota ja otetaan Tarja takaisin, eikös joo???
I rest my case
JOTENKIN SÄÄLITTÄVÄÄ
10
2309
Vastaukset
- kyllä NW.n porukka
varmaan nauraisi makeasti jos tietäisivät minkälaisia toiveita täällä elätellään.
I wish I had an angel...näin tänään tässä ja nyt - aita ja seiväs
puhut asiaa, mutta vielä säälittävämpääkin löytyy. Esim. se että politiikkapalstan keskusteluissa varsinkin hallitusta ja tiettyjä puolueita koskevissa keskusteluissa saa hakemalla hakea politiikkaa koskevia kommentteja. Sen sijaan puhuttaa lähinnä tekstarit, uivelot ja uuniperunat jne. Että huonomminkin voisi olla.
- mahdollista, että
jonkinlaista katkeruutta saattaa aiheuttaa sekin, ettei Tarja ehkä ole ihan lunastanut kaikkia odotuksia mitä joillakin ihmisillä on ollut. Aika pettymyshän tuo sen sooloura ainakin tähän asti on ollut, jos ihan rehellisiä ollaan. Mä ainakin olisin pettynyt, jos Tarjan fani olisin.
Moni uhosi silloin erohässäkän aikoihin, ettei Nightwish voi menestyä ilman Tarjaa. Toisin kävi. Missähän nämä uhoajat ovat nyt? Onkohan ne täällä purkamassa pettymystään dissaamalla bändiä? Ja Anettea, joka ei käsittääkseni tehnyt muuta kuin lähetti hakemuksen ja tuli valituksi. - tero88
ihan vapaasti. sääli itteäs.
- tero88
sääli annettea, tuomas se on tottunu tyttöjä pelittää
- newfan
Ei kukaan laulaja haluais Anetten paikalle???Kyllä on kurja kohtalo!! Niin paskoja keikkoja ollut kohta vuoden ajan. Ei taida tulla rahaakaan??? Huonosti menee???
- tyttöraiska
newfan kirjoitti:
Ei kukaan laulaja haluais Anetten paikalle???Kyllä on kurja kohtalo!! Niin paskoja keikkoja ollut kohta vuoden ajan. Ei taida tulla rahaakaan??? Huonosti menee???
mut pääasia, että holopasella menee hyvin, vai.
- on pelittänyt????
On niin ujo ja hiljainen...ei Tarjaa ainakaan, ja Anette on järkevä jalat maassa oleva aikuinen nainen. No bändärit ja fanit on kai asia erikseen....
Huomaa selvästi,että tyypeillä on alkanut karata mopo käsistä tällä palstalla.On erityisen typerää verrata kahta täysin eri koulutuksen saanutta laulajaa keskenään.Olin hakametsän keikalla joulukuussa bändiä katsomassa eikä mulla ainakaan ole mitään valittamista Aneten laulusta tai esiintymistyylistä.En myöskään morkkaa tarjaakaan.
on joillekin tullut tästä solistijutusta. :) Silloin kun uusi solisti valittiin, niin oli ihan ymmärrettävää että osa vanhoista faneista oli pettynyt ja myös toi sen julki mitä luovimmilla tavoilla, mutta että vieläkin jotkut kaiken aikaa "kulkevat nw:n perässä" ja etsivät virheitä ja mölyävät miten ka-ma-laaaaa tämä on kun tuollainen abba-britney ketkuttaa lavalla. Musiikista tuli samantien tusinapoppia ja livenä nämä on ihan karmeita eikä mitenkään voi kuunnella - silti on pakko kuunnella ja katsoa kaikki mitä käsiinsä saa jotta voi jatkaa marinaa kerran toisensa jälkeen.
Siis kyllä nuo ansaitsee jo hatunnoston, minä en kyllä mitenkään viitsisi käyttää aikaani kuunnellen musiikkia / laulajaa josta en tykkää. Vaikka vihaamillani muusikoilla (no en tosin vihaa yhtäkään muusikkoa mutta joidenkin musiikkia kyllä) menisi kuinka hyvin, niin en siltikään katkeroidu siitä niin että olen jatkuvasti joka paikassa toitottamassa, miten huonoja he ovat. :-)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059