Olen nähnyt usein sellaista unta, menin tunnelissa ja olen pysähtynyt tunnelissa lepämään.Olin mato itse tai sen näköinen. Ajattelin silloin lepotilassa juuri sitä, että ihmiset eivät tiedä tästä paikasta, kun hyvää paikka se on..Oli hyvää olla siellä enkä halunut sieltä pois. Enkä päässyt mihin valoon, kun en ole kuollutkaan. Matkaa se vain oli. Sitten jonkun ajan päästä lähdin sieltä pois, takaisin. Voimat vain lisäntyneet ja tunsin itseäni piirteänä ja vahvana. Onko joku nähnyt sellaista unta tai kokenut sellaista tilaa, kertokaa. En vieläkin tajua oliko se untaa tai olotilaa, mutta olen kokeenut sitä..Kertokaa kokemuksista..
Mato tunnelissa
tar*
3
304
Vastaukset
- metrolla
kun matkustaa se on tunnelimato...
- Rev
En osaa sanoa muuta, kuin että olet nukkunut ilmeisen hyvin.
Unista kannattaa minusta pitää kirjaa pitemmällä tähtäimellä ja katsoa sitten koko kokonaisuutta yhdellä kertaa. Näin saat kokonaisemman kuvan. Yhden unen tulkinta sellaisenaan voi olla yhtä hankalaa kuin selvittää salapoliisimysteeri vain yhden vihjeen perusteella. - grillisipsi1
Mulla on nytkin vähän sellanen tunne. Tuntuu kuin kukaan jumalaa lukuunottamatta tietäisi "salaisesta tunteestani". Jotenkin kokoajan on mukava ja outo olo ja energia lisääntyy nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778