helppoahan tämä

Helppoahan se meillä on töitä tehdä, kun ei ole noita vaatimuksiakaan paljoa
- Hallittava 25metriä ja 60 tonnia tahdotonta massaa kaikissa ennalta arvattavissa tilanteissa ja kaikissa mahdollisissa olosuhteissa
(helppoa kuin heinänteko)
- Hallittava k..o härveli myös silloin, kun joku kanssakulkija päättää tehdä läheisyydessämme jotain todella omituista
(Tämä se vasta helppoa onkin, Ei tarvi osata muuta kuin lukea toisten ajatukset lähimpien satojen metrien alueelta, ennekuin he ovat edes itse niitä muodostaneet)
- Hallittava korkeamapaa matematiikkaa (kok.painot 5% ylitysmahdollisuus sekä akselipainot 10% ylityksin, vetoauto/pv painosuhteet)
(tässähän ei ole mitään ihmeellistä)
- Hallittava fysiikkaa siten, että saa mitä uskomattomampia kappaleita köyteltyä lavalle siten, että ne eivät halua paeta kyydistä missään kuviteltavissa olevissa liiketiloissa.
(Tietenkin meillä on aivojen tilalla joku helkutin supertietokone, joka tuottaa vastaukset kaikkeen alta sekunnin, kun kuulemme mitä mahdollisesti olisi tulossa kyytiin, ja osaamme myös muokata hetkessä koko kuorman sidonnan uusiksi, kun kesken kaiken joku taho päättää,että eipäs laitetakkaan tuota kyytiin, vaan näitä toisia, kun nehän on lähes samannäköisiäkin, mitä sillä on väliä onko kyytiin tulossa kolmen tonnin painoisia paperirullia vai talouspaperilavoja.)
- Hallittava suunnattoman "helppolukuisia" laki- ja direktiivipykäliä, ja niiden poikkeamien vaikutuksia työ-/lepoaikoihin kuormaan yms...
(kuinka edes viitsinkään tätä mainita)
- Ja jos emme tästäkään huolimatta ole kyenneet toimimaan oikein, niin onneksi poliisi antaa sitä ystävällistä opastusta ja neuvontaa
(josta he perivät aivan nimellisen korvauksen menettämästään vapaa-ajasta.
Eikä meillä ole koskaan kiirettä mihinkään, kyllä me joudamme odottamaan vaikkapa kaksikin tuntia vaakapartiota, jos se nyt ei ihan heti pääse paikalle, kun on käytävä välillä syömässä ja pelastamassa joku kissa puusta)
-Eikä tämäkään lista ole millään muotoa täydellinen, saa lisätä mitä mieleen tulee...

12

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitten vielä valitetaan , et ootte kiusallanne tuolla liikenteessä. Ajelette vaan ja viheltelette.
      Jaksamista kaikesta huolimatta!

      • st-62

        sprintterikuski alottaja uhoo.vai että 3n tonnin paperirullia pakuun


      • st-62 kirjoitti:

        sprintterikuski alottaja uhoo.vai että 3n tonnin paperirullia pakuun

        saadaan täysperä vollvoo ja sprintterii verrattuu toisiinsa ni juu taytyy myöntää että ihan amatööri olen.
        painoeroahan noilla on "vaan" 37 tonnii =)


    • kommentti tällä palstalla. Ja ehkä jos totta puhutaan että ei nouse p...a ylös niin ehkä tämän
      vuosituhannen paras.. KIITOKSIA totuudesta.

    • Juu juu

      Hyvin kirjoitettu.....
      Sitähän moni sanoo et helppoohan sulla on kunnei sun tarvi kun ajaa.

    • On se kauhiaa!

      On se kauhiaa! Kuinka te voitte? Kuinka jaksatte ja osaatta hallita noin valtavasti ihan kaikkea. Ei muut ihmiset ole yhtään mitään. Ei kerrassaan!
      Vai on aina alla 25 m ja aina se täysi 60 tonnia? Voi kun on hallittavaa!
      Isäntä hykertää, kun ei ole kuin hyviä kuskeja, joilla aina täysipaino rahtia sinne ja tänne. Kyllä kannattaa! Aina vielä 25 m täysperällä vaan vedetään!
      On se kauhiaa kun se pitää hallita! Ei on puolikkaita tai mitään muuta tienpäällä?
      On se kauhiaa kun teidän on hallittama muutama 25 metrin ja 60 tonnin kaato päivässä tienposkeen. On se kauhiaa ja muut ihmiset ei osaa mitään ja eivät tee mitään. Ovat siellä tiellä 60 tonnisten vaivoina. On se kauhiaa!

      • apuvaaaa

        Otikko väärästä purkista aamulla vai eikö rahat km-palkka -kuskilla riittäny eileen ryppäämiseen?!?!?

        ...vai jäikö se täysperäkortti saamatta....


      • he hooooohoooh
        apuvaaaa kirjoitti:

        Otikko väärästä purkista aamulla vai eikö rahat km-palkka -kuskilla riittäny eileen ryppäämiseen?!?!?

        ...vai jäikö se täysperäkortti saamatta....

        Sulla taisi se kahden ajatuksen kieppuminen nyt saada epätasapainon. Tyyppi kirjoitti juuri kuin asia on. Saattaa ottaa rekkajullia autoexec.battiin?


      • lukea

        kuin piru raamattua tuota tekstiä jos haluaa. Lienee kuitenkin useimmiten vähän loivemmat liikkeet kuormatulla kuin tyhjällä yhdistelmällä. Ja kyllä jotkut ajaa koko ajan täyspitkällä ajokilla. Mielestäni tässä tekstissä ei niin paljoa moitittu pikkuautoja, kuin joskus olisi tarpeenkin...
        "15 v. täysperällä"


    • K-Kaahari

      Joka ei ole millään tavalla kuljetusalaan kuuluva,tietää kaiken kuitenkin paremmin kuin me. Varsinkin jotkut poliisit jotka ovat ajaneet ammatikseen ennen poliisiksi tuloaan kaksinkertaisesti oman ikänsä(puheidensa perusteella) sekä jokainen kerrostalossa-asuva busseilla kulkeva. Tietävät kaiken paremmin kuin edellä mainitsevasi esimerkit.
      Ja sekin on helppoa kun heistä jokainen osaa käyttää paremmin tietokonetta kuin yksikään raskaankaluston kuljettaja. Ja vastata tähänkin kirjotukseen haukkumalla. Kun muuhun ei KYKENE! ;)

      • kirjoitukset

        Se on säälittävää kun kohta joku asenne vammanen haukkuu nää asiaa kirjoittavat kommentit maan rakoon.


      • EmakkoPokia
        kirjoitukset kirjoitti:

        Se on säälittävää kun kohta joku asenne vammanen haukkuu nää asiaa kirjoittavat kommentit maan rakoon.

        On se kauhiaa! Kuinka te voitte? Kuinka jaksatte ja osaatta hallita noin valtavasti ihan kaikkea. Ei muut ihmiset ole yhtään mitään. Ei kerrassaan!
        Vai on aina alla 25 m ja aina se täysi 60 tonnia? Voi kun on hallittavaa!
        Isäntä hykertää, kun ei ole kuin hyviä kuskeja, joilla aina täysipaino rahtia sinne ja tänne. Kyllä kannattaa! Aina vielä 25 m täysperällä vaan vedetään!
        On se kauhiaa kun se pitää hallita! Ei on puolikkaita tai mitään muuta tienpäällä?
        On se kauhiaa kun teidän on hallittama muutama 25 metrin ja 60 tonnin kaato päivässä tienposkeen. On se kauhiaa ja muut ihmiset ei osaa mitään ja eivät tee mitään. Ovat siellä tiellä 60 tonnisten vaivoina. On se kauhiaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe