Eli olisko joku halukas tuomaan ko. huiveja vaikka viisikin kappaletta (erilaisia) ja myydä ne mulle vaikkapa huuto.netin kautta, jossa olen tunnistautunut? Meitä on 4 ihmistä jotka aiomme aloittaa vatsatanssin syksyllä, joten ihan hoppu ei ole. Tietysti maksan vähän vaivannäköpalkkaa sekä mahdolliset postikulut Suomen sisällä. Jos jaksaa kiinnostaa, ilmoittele niin kerron sähköpostiosoitteeni, pitää sitten sopia tarkemmista ehdoista kuten hinnasta, laadusta, mallista jne.
Vatsatanssihuiveja
6
837
Vastaukset
- wardah
..tanssitarvikeliikkeistä suomestakin, loppupeleistä ei varmaan tuu paljoa kalliimmaksi..
- ..?
..että olis samoissa hinnoissa? Karseen kalliita täällä, 20-40e pyytävät. Ajattelin että tulis näin halvemmaksi. Mutta olet ehkä oikeassa =)
..? kirjoitti:
..että olis samoissa hinnoissa? Karseen kalliita täällä, 20-40e pyytävät. Ajattelin että tulis näin halvemmaksi. Mutta olet ehkä oikeassa =)
En ole vatsatanssin harrastaja, mutta sen verran tiedän, että Egyptissäkin laatutyöstä saa maksaa. Niiden hinnoista tosin en tiedä ja uskon, että näitä saa lähinnä Kairosta. Mutta Egyptissä ON halpaa ja jos niitä Suomessa myydään 20-40 euron hintaan, toki myyjä varmasti tuottonsa ottaa eli varmasti halvemmalla saa täältä (ja varsinkin jos osaa jalon tinkimisen taidon). Luxorissa huiveja myydään noin 20 LE kappalehintaan, joka on nykyisellä kurssilla noin 2,30 euroa. Mielestäni ne ovat varmasti riittävän hyviä jos vasta aloittelee harrastusta?
- ..ovat..
Laziza kirjoitti:
En ole vatsatanssin harrastaja, mutta sen verran tiedän, että Egyptissäkin laatutyöstä saa maksaa. Niiden hinnoista tosin en tiedä ja uskon, että näitä saa lähinnä Kairosta. Mutta Egyptissä ON halpaa ja jos niitä Suomessa myydään 20-40 euron hintaan, toki myyjä varmasti tuottonsa ottaa eli varmasti halvemmalla saa täältä (ja varsinkin jos osaa jalon tinkimisen taidon). Luxorissa huiveja myydään noin 20 LE kappalehintaan, joka on nykyisellä kurssilla noin 2,30 euroa. Mielestäni ne ovat varmasti riittävän hyviä jos vasta aloittelee harrastusta?
...tarkoitukseensa hyvän hintaiset =P Juuri tätä tarkoitin; jos joku viitsisi niitä tuoda ja kuitenkin jättää voiton puoleen siitä mitä nyt kiskotaan täällä... Ostaisin useamman huivin ja tuo n. 25 euron lisä per huivi tuntuu pahalta. Itse olin Sharmissa tänä vuonna, mutta en tajunnut huiveja ostaa, innostuin vasta kotona =/ Siellä ainakin niitä myytiin joka paikassa. En kyllä edes tajunnut että ne ovat vatsatanssijoille, luulin että ovat päähuiveja =P Vasta täällä kotona, käytyäni tutustumistunnilla, ajattelin kuin Homer; D'oh!! Kiitos vastauksestasi =)
P.S. Oletko paikallinen, siis asutko siellä? Oletko arabi (tai "puolikas") vai ihan "pelkkä" suomalainen? Olen vaan niin kiinnostunut muista kulttuureista, sori utelu =) - kassillisen
..ovat.. kirjoitti:
...tarkoitukseensa hyvän hintaiset =P Juuri tätä tarkoitin; jos joku viitsisi niitä tuoda ja kuitenkin jättää voiton puoleen siitä mitä nyt kiskotaan täällä... Ostaisin useamman huivin ja tuo n. 25 euron lisä per huivi tuntuu pahalta. Itse olin Sharmissa tänä vuonna, mutta en tajunnut huiveja ostaa, innostuin vasta kotona =/ Siellä ainakin niitä myytiin joka paikassa. En kyllä edes tajunnut että ne ovat vatsatanssijoille, luulin että ovat päähuiveja =P Vasta täällä kotona, käytyäni tutustumistunnilla, ajattelin kuin Homer; D'oh!! Kiitos vastauksestasi =)
P.S. Oletko paikallinen, siis asutko siellä? Oletko arabi (tai "puolikas") vai ihan "pelkkä" suomalainen? Olen vaan niin kiinnostunut muista kulttuureista, sori utelu =)kauniita ja erittäin halpoja vatsatanssihuiveja 2000-luvun alussa - hyvin ovat toimineet, välillä paljetit ja helmet kyllä irtoilevat, mutta niinhän ne irtoilevat kalliistakin huiveista! Helppo korjata.
Menestystä uudelle harrastuksellesi! Se ei anna pelkästään hyvää mieltä ja parempaa kuntoa - itämainen tanssi on kuin hierontaa kehon sisältäpäin.
Toivottelee: Jo toistakymmentä vuotta itämaista tanssia harrastanut, ja siihen täysin hurahtanut.
- homo!!!
Huiveja pippelin verhoksi,HAH !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483