Eli olisko joku halukas tuomaan ko. huiveja vaikka viisikin kappaletta (erilaisia) ja myydä ne mulle vaikkapa huuto.netin kautta, jossa olen tunnistautunut? Meitä on 4 ihmistä jotka aiomme aloittaa vatsatanssin syksyllä, joten ihan hoppu ei ole. Tietysti maksan vähän vaivannäköpalkkaa sekä mahdolliset postikulut Suomen sisällä. Jos jaksaa kiinnostaa, ilmoittele niin kerron sähköpostiosoitteeni, pitää sitten sopia tarkemmista ehdoista kuten hinnasta, laadusta, mallista jne.
Vatsatanssihuiveja
6
805
Vastaukset
- wardah
..tanssitarvikeliikkeistä suomestakin, loppupeleistä ei varmaan tuu paljoa kalliimmaksi..
- ..?
..että olis samoissa hinnoissa? Karseen kalliita täällä, 20-40e pyytävät. Ajattelin että tulis näin halvemmaksi. Mutta olet ehkä oikeassa =)
..? kirjoitti:
..että olis samoissa hinnoissa? Karseen kalliita täällä, 20-40e pyytävät. Ajattelin että tulis näin halvemmaksi. Mutta olet ehkä oikeassa =)
En ole vatsatanssin harrastaja, mutta sen verran tiedän, että Egyptissäkin laatutyöstä saa maksaa. Niiden hinnoista tosin en tiedä ja uskon, että näitä saa lähinnä Kairosta. Mutta Egyptissä ON halpaa ja jos niitä Suomessa myydään 20-40 euron hintaan, toki myyjä varmasti tuottonsa ottaa eli varmasti halvemmalla saa täältä (ja varsinkin jos osaa jalon tinkimisen taidon). Luxorissa huiveja myydään noin 20 LE kappalehintaan, joka on nykyisellä kurssilla noin 2,30 euroa. Mielestäni ne ovat varmasti riittävän hyviä jos vasta aloittelee harrastusta?
- ..ovat..
Laziza kirjoitti:
En ole vatsatanssin harrastaja, mutta sen verran tiedän, että Egyptissäkin laatutyöstä saa maksaa. Niiden hinnoista tosin en tiedä ja uskon, että näitä saa lähinnä Kairosta. Mutta Egyptissä ON halpaa ja jos niitä Suomessa myydään 20-40 euron hintaan, toki myyjä varmasti tuottonsa ottaa eli varmasti halvemmalla saa täältä (ja varsinkin jos osaa jalon tinkimisen taidon). Luxorissa huiveja myydään noin 20 LE kappalehintaan, joka on nykyisellä kurssilla noin 2,30 euroa. Mielestäni ne ovat varmasti riittävän hyviä jos vasta aloittelee harrastusta?
...tarkoitukseensa hyvän hintaiset =P Juuri tätä tarkoitin; jos joku viitsisi niitä tuoda ja kuitenkin jättää voiton puoleen siitä mitä nyt kiskotaan täällä... Ostaisin useamman huivin ja tuo n. 25 euron lisä per huivi tuntuu pahalta. Itse olin Sharmissa tänä vuonna, mutta en tajunnut huiveja ostaa, innostuin vasta kotona =/ Siellä ainakin niitä myytiin joka paikassa. En kyllä edes tajunnut että ne ovat vatsatanssijoille, luulin että ovat päähuiveja =P Vasta täällä kotona, käytyäni tutustumistunnilla, ajattelin kuin Homer; D'oh!! Kiitos vastauksestasi =)
P.S. Oletko paikallinen, siis asutko siellä? Oletko arabi (tai "puolikas") vai ihan "pelkkä" suomalainen? Olen vaan niin kiinnostunut muista kulttuureista, sori utelu =) - kassillisen
..ovat.. kirjoitti:
...tarkoitukseensa hyvän hintaiset =P Juuri tätä tarkoitin; jos joku viitsisi niitä tuoda ja kuitenkin jättää voiton puoleen siitä mitä nyt kiskotaan täällä... Ostaisin useamman huivin ja tuo n. 25 euron lisä per huivi tuntuu pahalta. Itse olin Sharmissa tänä vuonna, mutta en tajunnut huiveja ostaa, innostuin vasta kotona =/ Siellä ainakin niitä myytiin joka paikassa. En kyllä edes tajunnut että ne ovat vatsatanssijoille, luulin että ovat päähuiveja =P Vasta täällä kotona, käytyäni tutustumistunnilla, ajattelin kuin Homer; D'oh!! Kiitos vastauksestasi =)
P.S. Oletko paikallinen, siis asutko siellä? Oletko arabi (tai "puolikas") vai ihan "pelkkä" suomalainen? Olen vaan niin kiinnostunut muista kulttuureista, sori utelu =)kauniita ja erittäin halpoja vatsatanssihuiveja 2000-luvun alussa - hyvin ovat toimineet, välillä paljetit ja helmet kyllä irtoilevat, mutta niinhän ne irtoilevat kalliistakin huiveista! Helppo korjata.
Menestystä uudelle harrastuksellesi! Se ei anna pelkästään hyvää mieltä ja parempaa kuntoa - itämainen tanssi on kuin hierontaa kehon sisältäpäin.
Toivottelee: Jo toistakymmentä vuotta itämaista tanssia harrastanut, ja siihen täysin hurahtanut.
- homo!!!
Huiveja pippelin verhoksi,HAH !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431