Onko kellään kokemuksia asunnonvaihdosta ulkomaille ja mistä parhaiten pääsee etsimään asuntoa.Me voisimme vaihtaa vuokramökkimme järven rannalta Savosta asuntoon ulkomailla vaikka talvella.
miten tapahtuu asunnonvaihto
9
9157
Vastaukset
- tehty jo vuosia
Me emme enää muulla tavalla ole matkailleetkaan:
http://www.homehopping.com/home.php?goto= - maijamaalari
Mökkiloma Savossa, heinäkuussa olis kiva. Meillä on loma-asunto Turkissa (100m2)ja toinen Virossa Haapsalussa(54m2).Lähetän kuvia, jos vaihto kiinnostaisi.e.mail: [email protected]
- kolmonen, vaihto
2 viikkoa Helsingissä syyskuun aikana. Siistejä, rauhallisia ihmisiä toivotaan, niin olemme mekin.
- köyhärannalla
mekin olemme miettineet ihan kotimaista asunnonvaihtoa, meillä hieno tila pohjois-suomessa, muutama kotieläin, rantasauna ja upea uintimahdollisuus, mahdollisuus kalastukseen ym. Mistähän löytyisi vastaavaa etelä-suomalaista, joka olisi kiinnostunut vaihtamaan ensi kesänä mökkinsä viikon ajaksi...
- ruususuu 1
Minulla on asunto Turkissa Alanyassa, jonka olisin valmis vaihtamaan asuntoon Suomessa.
Leena Laukkanen puh.041-5174735.- matkailijatar
onko tämä alanya vielä ajankohtainen? me etsitään asuntoa 3ksi kuukaudeksi ulkomailta, tai aika on vapaa, talvea mietitään. itse asutaan nokialla, tampereen vieressä
- Tule lomalle
Viro
Haluaisn vaihtaa eestiläisen kanssa asuntoa vaikka pariksi viikoksi. Minulla on kaksio P-Karjalassa , Joensuussa jokinäkymin keskustassa .Viron asunto voisi olla kerrostalosta tai mökki maasedulla. Rehellisyys taattu .Kumpikaan ei maksa mitään . - Anna-Anna
Hei hyvät ihmiset, älkää kalastelko asunnonvaihtajaa nimettömiltä keskustelupalstoilta. Voitte toki onnistua, mutta on oma syy, jos tulee huijatuksi.
On olemassa hyviä järjestöjä, joiden kautta voi hallitusti vaihtaa. Heillä on neuvoja ja kotimaiset yhdyshenkilöt, jotka auttavat, jos jotain sattuu. Olemme itse vaihtaneet Intervacin kautta ja kokemuksemme ovat olleet loistavia. Nyt valmistelemme yhtä vaihtoa huhtikuulle ja toista kesäkuulle.
Katso vaikka nämä: www.intervac.com ja www.kodinvaihtoLoma.fi (tai homeexchange) - pilkun viilaaja
www.kodinvaihtoloma.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816