Onko kellään kokemuksia asunnonvaihdosta ulkomaille ja mistä parhaiten pääsee etsimään asuntoa.Me voisimme vaihtaa vuokramökkimme järven rannalta Savosta asuntoon ulkomailla vaikka talvella.
miten tapahtuu asunnonvaihto
9
9171
Vastaukset
- tehty jo vuosia
Me emme enää muulla tavalla ole matkailleetkaan:
http://www.homehopping.com/home.php?goto= - maijamaalari
Mökkiloma Savossa, heinäkuussa olis kiva. Meillä on loma-asunto Turkissa (100m2)ja toinen Virossa Haapsalussa(54m2).Lähetän kuvia, jos vaihto kiinnostaisi.e.mail: [email protected]
- kolmonen, vaihto
2 viikkoa Helsingissä syyskuun aikana. Siistejä, rauhallisia ihmisiä toivotaan, niin olemme mekin.
- köyhärannalla
mekin olemme miettineet ihan kotimaista asunnonvaihtoa, meillä hieno tila pohjois-suomessa, muutama kotieläin, rantasauna ja upea uintimahdollisuus, mahdollisuus kalastukseen ym. Mistähän löytyisi vastaavaa etelä-suomalaista, joka olisi kiinnostunut vaihtamaan ensi kesänä mökkinsä viikon ajaksi...
- ruususuu 1
Minulla on asunto Turkissa Alanyassa, jonka olisin valmis vaihtamaan asuntoon Suomessa.
Leena Laukkanen puh.041-5174735.- matkailijatar
onko tämä alanya vielä ajankohtainen? me etsitään asuntoa 3ksi kuukaudeksi ulkomailta, tai aika on vapaa, talvea mietitään. itse asutaan nokialla, tampereen vieressä
- Tule lomalle
Viro
Haluaisn vaihtaa eestiläisen kanssa asuntoa vaikka pariksi viikoksi. Minulla on kaksio P-Karjalassa , Joensuussa jokinäkymin keskustassa .Viron asunto voisi olla kerrostalosta tai mökki maasedulla. Rehellisyys taattu .Kumpikaan ei maksa mitään . - Anna-Anna
Hei hyvät ihmiset, älkää kalastelko asunnonvaihtajaa nimettömiltä keskustelupalstoilta. Voitte toki onnistua, mutta on oma syy, jos tulee huijatuksi.
On olemassa hyviä järjestöjä, joiden kautta voi hallitusti vaihtaa. Heillä on neuvoja ja kotimaiset yhdyshenkilöt, jotka auttavat, jos jotain sattuu. Olemme itse vaihtaneet Intervacin kautta ja kokemuksemme ovat olleet loistavia. Nyt valmistelemme yhtä vaihtoa huhtikuulle ja toista kesäkuulle.
Katso vaikka nämä: www.intervac.com ja www.kodinvaihtoLoma.fi (tai homeexchange) - pilkun viilaaja
www.kodinvaihtoloma.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767