Voisiko joku kertoa tuosta kyseisestä moposkootterista jotain? Olen kesällä saamassa korttia ja nyt on korkea aika jo valita mopo.
Derbi GP1 50 Open
14
5391
Vastaukset
- Hoot
Kesän alussa kans kortti ja nyt pitäis mopo hankkii. Oon miettiny et otaks mopon vai skootterin, toi ois kiva siit välist :)
- Pihalta löytyy
Itse en osaa hirveästi kokemuksista kertoa ko. moposta, koska en ole vielä täyttänyt. Pihalla se kuitenkin on.... Itse ainakin pidän ulkonäöstä ja ajotuntumasta, (parkkipaikkakokeilut eivät silti kerro paljoa) koska rungosta saa hyvin tukea. Ei istua kuin keittiön jakkarassa, mikä on ihan kiva, jos ei halua niin skootteriskootteria. Sisäänajo päällä, mutta liikkui silti kivasti 130 kg päällä (hyvät tilat kahdelle). Luulisi olla helppo myydä eteenpäin.
- Apuvaa!!!
Joo elikkä tommone Derbi GP1 50 Open on tos pihal ja hyvältä tuntuu.
Mut nyt asiaa - voisko joku kertoo et mitä ois semmosii perusvirityksiä siihe(helppoja tehdä, koska en oo tekniikan ihmelapsi :D)ja sit sillee et se kulkis semmost 60km/h kieppeil Ja sit jos viittii nii sellaset jonkunmoiset ohjeet ois iha kivat.
Kiitos jo etukäteen - ...
Apuvaa!!! kirjoitti:
Mut nyt asiaa - voisko joku kertoo et mitä ois semmosii perusvirityksiä siihe(helppoja tehdä, koska en oo tekniikan ihmelapsi :D)ja sit sillee et se kulkis semmost 60km/h kieppeil Ja sit jos viittii nii sellaset jonkunmoiset ohjeet ois iha kivat.
Kiitos jo etukäteenostat tehoputken niin kyllä pääsee :)
- kakfweogkhaoh
Apuvaa!!! kirjoitti:
Kiitos jo etukäteenmulla toi kysenen skootteri ollu vuoden ostin uutena ... mulla vaan prikka pois nii menee yli 60 mutta kiihtyy aivan paskasti. Just tuli poliisien kaa ongelmia sen takii ku koululle tuotiin dyno
- miss derbi
kakfweogkhaoh kirjoitti:
mulla toi kysenen skootteri ollu vuoden ostin uutena ... mulla vaan prikka pois nii menee yli 60 mutta kiihtyy aivan paskasti. Just tuli poliisien kaa ongelmia sen takii ku koululle tuotiin dyno
mulla toi skootteri menee 64 eikä oo viritetty eli aika kivast
- =D
miss derbi kirjoitti:
mulla toi skootteri menee 64 eikä oo viritetty eli aika kivast
oisko kellää myynnissä tuota käytettyä skootteria ? =) vuosmallia 2008 tai 2009 ?
- minniel
=D kirjoitti:
oisko kellää myynnissä tuota käytettyä skootteria ? =) vuosmallia 2008 tai 2009 ?
mulle ostetiin tää skootteri viime syksynä, ajoin 700 kilsaa, jonka jälkeen meni paskaks, eikä oo toiminu sen jälkeen, vaikka on 3 kertaa korjaamolle viety. ja sen kauppiaan mukaan on ollu siellä kaupassa 2 tällasta samanlaista juttua, että se ei tuu kuntoon vaikka korjattas. ja sitten huono juttu oli kanssa se, että ainakaan mun omassa kaupungissa näitä ei voida huoltaa, eli pitää viedä huollettavaks sinne mistä ostin, mikä on 30 kisan päässä, koska skootterissa on joku ihme moottori, mitä ei oo missään muissa skoottereissa, ja se tarvii jotku omat laitteet millä sitä katotaan.
ulkonäkö tässä on niin paras, mutta tässä mallissa taitaa noita vikoja olla aivan vitun paljon, ja se moottorijuttu kanssa vähän kökkö jos omasta kaupungista ei löydy niitä laitteita. - derbbi
minniel kirjoitti:
mulle ostetiin tää skootteri viime syksynä, ajoin 700 kilsaa, jonka jälkeen meni paskaks, eikä oo toiminu sen jälkeen, vaikka on 3 kertaa korjaamolle viety. ja sen kauppiaan mukaan on ollu siellä kaupassa 2 tällasta samanlaista juttua, että se ei tuu kuntoon vaikka korjattas. ja sitten huono juttu oli kanssa se, että ainakaan mun omassa kaupungissa näitä ei voida huoltaa, eli pitää viedä huollettavaks sinne mistä ostin, mikä on 30 kisan päässä, koska skootterissa on joku ihme moottori, mitä ei oo missään muissa skoottereissa, ja se tarvii jotku omat laitteet millä sitä katotaan.
ulkonäkö tässä on niin paras, mutta tässä mallissa taitaa noita vikoja olla aivan vitun paljon, ja se moottorijuttu kanssa vähän kökkö jos omasta kaupungista ei löydy niitä laitteita.Juuh, se on ketjuveto skootteri, normeissa on hihnaveto.
- jasper95
derbbi kirjoitti:
Juuh, se on ketjuveto skootteri, normeissa on hihnaveto.
onko tästä kyseisestä moposta hankalaa poistaa prikat ja kuristukset?? tai onko moottoriin helppoa päästä käsiksi
ja vielä yks kyssä, jos prikat ja kuristukset poistaa, kuinka kovaa tää mopo menee - jasper95
derbbi kirjoitti:
Kuinka paljon saa sakkoo jos prikkojen ja kuristusten poisyosta jää kiinni
? - skoduman
Kuinka paljon paljon auttaa tähän gp1 openiin, jos poistaa prikat, kuristukset, ja teharin hankkiminen?
- sniveli
jasper95 kirjoitti:
Kuinka paljon saa sakkoo jos prikkojen ja kuristusten poisyosta jää kiinni
?No jos kulkee yli 65kmh nii kortti hyllylle ja kilvet pois.
Jos menee yli 55 nii voi saada sakkoja, niistä en tiiä - petu
derbbi kirjoitti:
ei muuten ole ketjuveto. ihan hihnavetonakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574