Meillä on kolme tytärtä:
Jenni vm.98 (Jenni Katariina)
Janna vm.00 (Janna Pauliina)
Jonna vm.03 (Jonna Anniina)
Jenni, Janna ja Jonna saivat pikkusiskon, jolle vielä nimeä etsiskellään. Saapi ehdotella ja toivottais, että kommentoisitte siskojen nimet jokaisen erikseen.
Jennin nimi tulee suvusta (mummo), mutta muut ovat itse valitsemiamme.
meidän tyttäret
10
925
Vastaukset
- -d-
Pauliina Jonna Katariina
- Riitta-Liisa ja Aki
Asiallisia vastauksia kiitos!
- piksu
Riitta-Liisa ja Aki kirjoitti:
Asiallisia vastauksia kiitos!
Sinullapa on lyhyt raskausaika, kun taas pukkaa muksua.
Asiallisia vastauksia? Eihän tommosiin pellenimiin voi muuta antaa, kun yhtä hölmöjä ehdotuksia. Eikö sinua yhtään hävetä?
- linda
mä ehdottaisin että Jenna Emmiina. sopisi tuohon jatkoksi todella hyvin!
mielipiteeni tyttäriennne nimistä:
Jenni Katariina: ehdottomasti kaunein nimi näistä.
Janna Pauliina: en tykkää Janna-nimestä. tuo Pauliina on ihan sievä.
Jonna Anniina: ihan ok. ei ihastuta eikä vihastuta.
minä en antaisi tyttärilleni noin samanlaisia nimiä, mutta sehän on vain minun mielipiteeni!:)- Riitta-Liisa ja Aki
joko Jenna tai Juuli.
Emmiina kuulostaa hyvältä, mutta vielä enemmän tykkäisimme Jenna Helmiina nimestä.
Juuli Adalmiina olisi ihana!
- jepajee
samanlaísen nimen haluatte lapsellenne, niin miten olisi Jinna?
- Christina
Heippa!
Ihan kivat nimet...en kyllä itse antaisi lapsilleni noin samanlaisia nimiä. Itselläni on 4 lasta:
Sara(95)
Abby(97)
Katie(00) ja
Samuel(02)
Ehdittaisin teidän neljännen lapsen nimeksi jotain ihan erilaista, vaikka Jasmin Alexandra, tai sen tapaista! =) - susse
miten olisi Janni
- hoijaa
Jönni, Junna tai Jännä.
- hoijaa
Jönni, Junna tai Jännä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396