yölliset kosketukset

kummastelija

Onko teillä kokemusta sellaisesta asiasta että yöllä tuntuu siltä niinkuin joku koskettaisi esim. hiuksiin, jalkaan tms. Ikäänkuin kevyt painallus tai taputus?

Minulla on näitä ollut joskus ja tosi kummallinen, vähän pelottavakin olo tapahtuman jälkeen. Yleensä tapahtuvat ennenkuin on täysin nukahtanut, kun on puoliksi hereillä ja puoliksi unessa.

10

2819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      mielesi vaan temppuilee kanssasi.. siis olet niin unen rajamailla että luulet sitä todeksi.. toisaalta mistäs minä tiedän vaikka luonasi asuisi joku hiippailija :)

      • sama

        Voi olla tietysti niinkin! :-)

        Kummallista se tosiaan on, onneksi sitä ei ole tapahtunut montaa kertaa ja edellisestä kerrastakin on vuosia.


    • zxcv

      Samanlaisia tuntemuksia on varmaan monilla. Kerran herätessäni tunsin, kuinka joku tarttui nilkkaani ja heilutteli sitä. Se oli hyvin todentuntuinen, mutta eihän siinä kuitenkaan ketään ollut, kun olin täysin hereillä. Unessakin voi sattua jokin ruumiillinen kipu. Kerran tunsin, niinkuin rintakehääni olisi revitty rikki. Olin jo todella hätääntynyt ja varma, että rintani on rikki. Heräsin siitäkin kuitenkin täysin terveenä ja olin todella iloinen havaitessani olevani täysin terve.

    • Vaisnava

      Miehelleni kävi noin vuosia sitten sen jälkeen kun hänen tätinsä mies oli kuollut äkillisesti. Mieheni kuuli myös kyseisen miehen naurua ja sanat "tää taitaa olla vähän liian jännää sulle".

      Kokemus ei toistunut, mikä on mieheni mielestä hyvä, koska hän ei pidä kummituksia tai muitakaan yliluonnollisia ilmiöitä todennäköisinä. Häntä eivät paranormaalit ilmiöt, uskonnot yms. kiinnosta ja jälkeenpäin hän on vähätellyt tuota tapausta haluamatta muistella sitä. Minä kuitenkin muistan elävästi, miten järkyttynyt ja tosissaan hän oli tuon koettuaan.

      Itse uskon kummituksiin ja näen heidät sieluina, jotka ovat syystä tai toisesta liian takertuneita menettämiinsä asioihin. Heitä pitäisi opastaa eteenpäin. Yllämainittu sielu ei taida apua tarvita, koska antoi kuulua itsestään vain kerran.

    • hallanvartija

      nilkoista ja kainaloista kiinni ja nostetaan ilmaan...joku(jokin)koskettaa aivankuin sormella selkään..jne...
      Ps.ufokokemuksia on useita...nekö???

      • kukkuu

        tuttuja juttuja mulle. mua on joskus "joku" silittänyt poskea yöllä juuri kun olen ollut nukahtamassa ( asun yksin) ja pari viikkoa sitten sattui mielenkiintoinen juttu. tunsin unessa kuinka joku hieroi selkääni ( nukun muuten selälläni) ja tunsin unen läpi kuinka mun selän kipeät kohdat sattuivat, kun sitä hierottiin ( tiedätte, että selässä kun on "kovettumia" niin hieronta satuttaa niitä silleen lievästi)
        Ja mikä kummallista pari päivää sen jälkeen olin uimassa miesystäväni kanssa, joka on aiemmin sanonut, että mulla on selässä joku kova patti... otti mut vesessä syliin ja kokeili selkääni sattumalta ja sanoi, että patti on hävinnyt. Mä en muuten ollut sille puhunut tuosta mitään ja tuona selkähieromisyönäkin olin yksin. Outoa mutta mielenkiintoista. Tosin mulle on sattunut paljon muitakin mielenkiintoisia juttuja vuosien varrella, että en mä oikeastaan ihmettele.


    • Ihmisolento

      Olin kerran toisella paikkakunnalla ystäväni luona yötä. Heräsin säpsähtäen painajaisestani keskellä yötä ja olin mielestäni heti täysin hereillä. Yllättäen tunsin käden silittävän poskeani ja äänen sanovan tavattoman lempeästi: "Nuku vain, olet aivan turvassa." Nukahdinkin välittömästi uudelleen.

      Olen jälkikäteen ottanut asian puheeksi ystäväni kanssa useita kertoja, mutta hän vakuuttaa, ettei ollut osallinen siihen, mitä koin. Uskovana ihmisenä hän on sitä mieltä, että Jumalalla oli sormensa pelissä, itse en tiedä mitä ajatella. Mietin tapahtumaa nykyisinkin melko usein; se oli hyvä ja turvallinen kokemus. Mysteeriksi kuitenkin jäänee sen alkuperä.

      -Ihmisolento-

    • jaana

      On tietysti kosketuksia ja kosketuksia, mutta ne näkymättömät kosketukset joita minä saan ovat miellyttäviä, ihania, todellisia ja....jokaöisiä.

    • Anonyymi

      Just sama kävi eilisiltana ekaa kertaa elämässäni, tapahtui oikeaan polveen. En ollut nukahtanut vielä. Vaimo nukkui toisella puolella ja vauva keskellä, ei mitään mahdollisuutta että olisivat voineet koskea. Kylmiä väreitä tuli :D vieläkin tulee kylmiä väreitä kun ajattelee. Sellainen kevyt ja nopea painaus/silitys. Katsoin peittoakin sen jälkeen, enkä nähnyt mahdollisuutta sille, että peitto olisi jotenkin saanut sen aikaan, olin paikoillani. Oli jännittynyt/pelokas olo kurottaa sängyn viereiselle roskiksellekin sen jälkeen, varpaita en enää viitsinyt jättää peiton ulkopuolelle xD

    • Anonyymi

      Muistan ku yks yö joku tökki perseeseen. Pierasin niin se loppu siihen. Tämä tapahtu yksin mökillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe