Ikariam

Selain peli

28

4103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Aloittelija*

      Kokeilin peliä. Tosi kiva ja kiinnostava.

      • Miten...

        Miten saa bannit pois tosta pelistä...?


      • ...
        Miten... kirjoitti:

        Miten saa bannit pois tosta pelistä...?

        Mulla on sama juttu. Aina kun kirjaudun nii siihen tulee että 'Käyttäjätili on tällä hetkellä bannattuna!' Miten sen saa pois?!!! Sanokaa joku??


      • Hakkeroitu
        ... kirjoitti:

        Mulla on sama juttu. Aina kun kirjaudun nii siihen tulee että 'Käyttäjätili on tällä hetkellä bannattuna!' Miten sen saa pois?!!! Sanokaa joku??

        En kerennyt kauaa Ikariamissa aikaa viettää! Olisko kolme neljä päivää niin heti hakkeroidaan ja salasanat vietiin. Alkaa ottaa päähän moinen ja taidankin siis jättää koko touhun...


      • cxg1
        ... kirjoitti:

        Mulla on sama juttu. Aina kun kirjaudun nii siihen tulee että 'Käyttäjätili on tällä hetkellä bannattuna!' Miten sen saa pois?!!! Sanokaa joku??

        no no bänneillä on yleesä joku aika raja ja sinä aikana sä et voi mennä ikariamii

        mulla ei oo kyl koskaan tullut bännejä niin en oo varma asiasta :D


      • ikariam
        Miten... kirjoitti:

        Miten saa bannit pois tosta pelistä...?

        ikariamissa on jns ja joku numerosarja niminen admin joka antaa banneja ihan hirveesti itekkin sain vuoden bannit turhasta :(


      • Ikaros
        cxg1 kirjoitti:

        no no bänneillä on yleesä joku aika raja ja sinä aikana sä et voi mennä ikariamii

        mulla ei oo kyl koskaan tullut bännejä niin en oo varma asiasta :D

        Jos saa bännit turhaan, niin voi kirjoittaa sähköpostia admineille ja keskustella asiasta. Itselleni kävi samoin ja sain asian selvitettyä sähköpostilla.


    • ongelmallinen

      Mulla olis ongelma, haluaisin rekisteröityä ikariamiin mutta kun täytän rekiteri tietot ja ne ja painan "rekisteröidy" siihen tulee vain "Tervetuloa Ikariam maailmaan!" Sitten laitoin siitä kirjaudu laitoin tietoni siihen, kokeilin monta kertaa ja Ilmoitettiinn että salasana tai nimi on väärä?

      Mikä siis neuvoksi?

      • Nimetön

        Muistithan aktivoida tilisi sähköpostiisi tulleen viestin kautta?


      • Juupajuu xDDDDDDDDDD

        Jos rekkasit ikariamiin ja kirjoitit salasanan siihen kenttään, niin joku kirjain tai numero saattoi mennä vikaan. Nyt sitten luulet että ei toimi mutta salasanassasi saattaa olla kirjoitusvirhe. Kannattaa rekata uudelleen


      • joku/(

        oletko valinnut oikean maailman siis eta vai alpha?


    • Fuloqqed (ikariam tunnus)

      Ikariamissa on maailmanihme, olen tehnyt jopa saarella sellaisen.

    • rikkarimma

      Peli on mielenkiintoinen mutta se on hyvin koukuttava. elän ihmisen kanssa joka pelaa ikariamia pahimmillaan 7-8 tuntia päivässä, tietty enemmän viikonloppuisin.

      Koukuttaa enemmän jos liittyy irkkiin ja keskustelee muiden ika- pelaajien kanssa.
      Pelissä ei ole järkeä jos siitä ei osata nauttia ja pelata maltillisesti.

      Tällä hetkellä peli on hänelle erittäin tärkeä, oikeastaan muunlaista elämää ei ole, varsinkaan jos ei pääse irkkaamaan muitten kanssa. Älyttömät liitot ja rekisteröitymistä kolmelle neljälle eri keskustelufoorumeille jossa luetaan keskusteluja iltamyöhään -eikä ne keskustelut liity paljoa mihinkään peliin tai pelissä edistymiseen. tiijä mistä he puhuvat sitten irkissä, en pääse lukemaan.

      Jos tietää olevansa vähänkin utelias pelaamisen suhteen ja tietää että voi jäädä johonkin peliin koukkuun niin ikariamia ei kannata alkaa pelaamaan. Sillä pilaa suhteensa ja elämänsä.

      • ikariam pro

        lol mulla ei menny mikää vikaan vaikka oon koukussa ikaan


      • ZetaMoi

        Itse olen pelannut useita kertoja, alphaa aina, ja pari vuotta sitten päätin lopettaa, mutta nytten kävin taas katsomassa että miten peli on muuttunut. Ja tässä sitä nyt taas ollaan... koukussa ikariamiin. Saatan olla 3-15 h ikariamissa. Olin yhdenkin kerran 18 tuntia putkeen. - voih

        Mutta jo joku haluaa tulla kokeilemaan alphaa samalta saarelta kuin minä, niin voi painaa tästä:
        http://s1.fi.ikariam.com/reg.php?fh=e80b81e57f7f817d87a8bf0076648056

        käyttäjänimeni on siellä zeta


    • aloitteleva dragonax

      joku syö mun ikariam saaren puuvaroja mikä nyt neuvoksi?

    • dragonaxe (häkätty)

      voiko joku laittaa mulle resursseja NYT? ne ois tarpeen

      • öää1

        resurssit kelpaa koordinaatit on:42:30 mul on viini köl..., new calg..., elementa..., dark lor..., menorca..., paratiis... ja särkkine... jos kiinnostaa niin laittakaa resursseja voin korvata sen myöhemmin ette siis menetä mitään


    • Ikaros
    • adsfASFsfSFD
      • nettipelaaja

        muuten pelaisin mys traviania mutkun se loppuu aina välillä kierros siinä eikä jaksa aina aloittaa alusta muuten se olisi hyvä peli jos pysyis se minne rekistöröityy niin kauan pystyssä muuten on hyvä peli
        ikariam on hyvä peli kanttii kokeilla jos ei oo sitä kokeillu mie pelaan sitä päivittäin


    • Tunnistautumaton

      Hah, tyyppi tulee mainostamaan traviania ikariam keskustelupalstalle. Niinpä niin, ei se jns87 anna, niitä banneja. Tässä esimerkkejä mistä voit saada bannin: multiaccount, IP/fleet contact (eli siis, kun lähetät samasta IP:stä pelaavalle resursseja taikka otat muuten häneen yhteyttä), asiaton nimimerkki, sittenhän voi saada bannit pushingistä ja bashhingistä, mutta niistä saat enemmän tietoja ikariamin säännöistä.

    • Ikaros

      Ikariamia pelaaville!
      Tässä olisi erittäin hyvä ja mahtipontinen liitto beta serverillä. Hakemuksi vaan tulemaan! ;)
      http://board.fi.ikariam.com/board25-ikariam-maailmat/board33-beta-serveri/board34-ilmoitukset/board83-liittoumat-hakevat/19159-cosa-nostra-värvää-riveihinsä-uusia-pelaajia/

    • St Omena

      Tunnenkin sut ikaros tuolla pelissä :)

    • Hostu
    • fillupilli

      Heissuli vei vaan kaikille!

      Mulla on sellainen tilanne tuolla ikariamissa, että joku todella kiva ihminen on miehittänyt kaupunkini enkä tiedä mitä minun pitäis nyt tehdä. Voisko joku neuvoa, että miten pääsisin eroon tuon henkilön miehityksestä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe