Amatööri kun olen näiden tietokoneiden kanssa niin joudun nyt kysymään tälläistä:
Miten voin poistaa pelkän sims 2 lisäosan?
Miten voin poistaa pelkän lisäosan???
Kööökkk
4
3067
Vastaukset
- poodle
...pitää muutenkin kaikki erikseen poistaa. Joten "asennus ja poisto -ohjelman" avulla poistat kyseisen lisäosan. Muista, että perheet katoavat.. Ellei sulla ole varmuuskopioita?
- Kööökkk
Jaa...Enkös voisi vain laittaa naapurusto kansion johonkin "turvaan" ettei ne perheet lähde? Mutta kiitos kuitenkin ^^
- ...
...jos et ole ottanut ennen kyseistä lisäosaa varmusskopioita pelitallennuksista, et voi jatkaa peliä siitä missä se nyt on, jos menet poistelemaan lisäosia.
- Anonyymi
Pystyykö sims4 pelkän lisäosan poistaa ja saako siitä rahat takaisin. Lapset toivoo uutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678