Koneessa Vista ja uusi Office 2007, jonka mukana myös tuo outluuki.
En ole ohjelmaa aiemmin käyttööni kelpuuttanut, mutta nyt ajattelin kokeilla.
Avasi ohjelma ja näytti varsin hyvältä. Tallentelin positinin ( kolumbus.fi) tiedot ja ohjelma lähetti tarkistusviestin tms. Tuota viesitiä ei vain kuulunut. Kävin sitten katsomassa web-mailin kautta postin ja siellähän se viesti oli: "Tämä on automaattinen viesti, jonka Microsoft Office Outlook on lähettänyt testatessaan sähköpostitilin asetuksia."
Outlooki ei siis tuota viestiä osannut palvelimelta hakea.
Ja ohjelma myös kaatui ( = lopetti toiminnan ja sammui)
Avasin ohjelman uudelleen kirjoittelin testiviestejä ja ne tallentuivat vain luonnoksiksi enkä oikein oivaltanut miten ne saa lähetettyä?? F9 painaminen ei ainakaan auttanut.
Ei outluuki oikein vakuuttanut.Ohjelma siis toimii muuten mainiosti, mutta ei lähetä eikä vastaanota postia. Heh..
Outlook 2007 ja Vista
Vikabitti
2
478
Vastaukset
- mullakaan
Mull on sama jutska. Aattelin alkaa käyttämään Outlookia, mutta en saanut viestiä millään keinolla lähtemään.Ei ymmärrä.
- MinäIte.
Minä itse käytän Windows Mailia ja Windows Live sähköpostiohjelmia. Tuo eka on laitettu Outlook Expressin tilalle, jälkimmäiseen voi ohjata vaikka hotmailin sähköpostit. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760