tutkimus2

markku

oli seuraava lääkäriaika käsillä ja peloissani lääkärin pikkuhousut jalassani astuin huoneeseen, no mitenkäs on vointi lääkäri kysyi ja hoitaja hymyili vieressä, ihan hyvä sanoin, otetaanpas sitten vaatteet pois lääkäri määräsi ja riisuuduin naisten katsellessa tarkkaan vieressä olin lopulta vain pikkuhousut jalassa lääkäri tutki tarkasti katseellaan minua ja sanoi hoitajalle katsopas kuinka hyvin pöksyt sopivat hänelle, sitten hän kouraisi haarojani ja sanoi mikäs täällä pullottaa.
Minun oli mentävä makuulle mahalleni ja hoitaja sitoi käteni pöydän päätyyn kiinni, nyt suoritamme huuhtelun hän sanoi ja laski pikkuhousut jalastani, sitten hoitaja työnsi takapuoleeni instrumentin ja alkoi pumppaamaan vettä suoleeni, kiemurtelin pöydällä jolloin lääkäri sanoi tiukasti että aloillaan tai saat piiskaa,pumppaus jatkui tovin, no eiköhän ole puhdasta jo hoitaja sanoi, sitten lääkärirouva otti esille piiskan ja sanoi että on pakko rangasita sinua, hän piiskasi pyllyni punaiseksi ja sitten oli hoitajan vuoro.
Minut käännettiin selälleni ja kullini joutui perusteellisen tarkastuksen kohteeksi, he nipistelivät kutittelivat ja runkkasivat minua, sitten minut jätettiin pöydälle jalat harallaan makaamaan ja naiset poistuivat huoneesta, hetken päästä kuulin kun ovesta kurkistettiin ovella oli siivoojan asussa pyöreähkö keskiikäinen nainen joka sanoi että täälläkö on hoito kesken, hän tyhjensi roskakorin ja katseli minua huvittuneena, häpesin alastomuuttani mutta nainen sanoi äläs poika ujostele olen minä ennenkin kullin nähnyt, sitten hän nosti mekkonsa ja alta paljastuivat valkoiset sloggit, siivooja riisui pikkuhousut jalastaan, kutitteli kiveksiäni ja kulliani ja minulla paukahti seisomaan, noin sitä pitää hän kiherteli ja työntyi päälleni nopein ottein hän työnsi kullini vittuunsa ja alkoi keinua päälläni, ei kauaakaan kestänyt kun purkauduin jolloin nainen tiuskaisi että liian nopeasti nyt nuolet minut, hän työnsi spermastani märän vittunsa suuni eteen ja määräsi nuole ja ime ja tein työtä käskettyä lutkuttelin pitkään kunnes siivooja alkoi hytisemään ja sai orgasmin, sitten hän poistui huoneesta mutta jätti slogginsa ja työnsi ne suuhuni.
Hetken kuluttua Lääkäri ja hoitaja tulivat takaisin he naureskelivat minulle ja sanoivat että taisi tulla kunnolla siivotuksi huone.
Sitten oli hoitajan vuoro antaa minulle pikkuhousunsa ne olivat valkoiset triumphin mallistoa satiiniset ja tiukat ja minun oli pukeuduttava niihin, sain uuden lääkäriajan ensi viikolle ja lisää lomaa sekä käskyn käyttää näitä hoitajan housuja ,he näyttivät minulle viimekertaista spermatestiäni ja sanoivat että tarkoitus oli katsoa kumpi heistä tulee minusta raskaaksi, sen jälkeen minun on mentävä toisen heistä kanssa naimisiin ja molemmilla on oikeus minun kyrpääni ja heillä on minuun omistusoikeus, minun on aina pidettävä heidän pikkuhousujaan kaikkialla.
Katsotaan miten homma etenee.

1

8636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loist........

      meinasin alkuvaiheessa sanoa loistavaa mutta se meeneekin näin loist.......avaa
      olen pettynyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe