toimisko noin pieneen käyttöön ilman kartiota elikkäs pistäis leualta tulevan tavaran purkamaan seulalle jossa ois viisvitonen verkko ja josta ylitekuljetin purkais takasin kitaan niin eikö se pienentynyt kivi murskaantuis aina pienemmäks kun vaan kiertäis siinä?
leukamurska+seula
10
2674
Vastaukset
- syöttökone
leukamurska ilman seulaa vois olla järkevin... jos tarkotuksena murskata yhtä lajiketta. pienimmällä asetuksella saa varmasti riittävän oikean kokoista tavaraa tie kerroksiin tai kantavaan kerrokseen rakennuksen alle johon tuollaista 0-60 mursketta käytetään.
- seula jos
pystyis tekemään kolmekakkosta, yöutubessa on kuvia kierrätysleukamurskista niin niissä monessa seula leuan jatkona ja ylitekuljetin purkaa ylisuuren tavaran takaisin leualle
- ..tietysti..
...jotain tulee. Riippuu myös siitä, millaista on se syöte jota "tuuttiin" laitetaan. 1-vaiheisena tehty murske ei oikein täytä laatuvaatimuksia. Rakeisuuskäyrät, rikkoutuneisuus jne. Leukahan on kuitenkin tarkoitettu lähinnä esimurskaimeksi. Riippuu tosiaan siitä, mitä siltä tuotteelta vaaditaan.
- tuntus että
kivi on rikkoontunutta kun se kiertää siinä niin pitkään että menee verkosta läpi
- syöttökone
Toki riippuu syötteestä, mut useimmissa leuka murskaimissa on ainakin mahdollisuus pienillä muutoksilla saada purettua syöttö välpän alta hieno aines pois. siis jos syötteessä on seassa liikaa hienoa, esim maa-aineksia. uudemmissa pienissä leuka murskaimissa sellanen kuljetin on jo valmiina.
Pienen mittakaavan murskaus uraikoinneissa on usein asiakkaat jotka ei noista laatu vaatimuksista ole niin tiukkoja. Eivät vaadi mitään rakeisuus käyriä yms... sellainen tavara on ihan hyvää tien tekoon ja rakennus työmaiden murske täyttöihin. - niin pois
syöttökone kirjoitti:
Toki riippuu syötteestä, mut useimmissa leuka murskaimissa on ainakin mahdollisuus pienillä muutoksilla saada purettua syöttö välpän alta hieno aines pois. siis jos syötteessä on seassa liikaa hienoa, esim maa-aineksia. uudemmissa pienissä leuka murskaimissa sellanen kuljetin on jo valmiina.
Pienen mittakaavan murskaus uraikoinneissa on usein asiakkaat jotka ei noista laatu vaatimuksista ole niin tiukkoja. Eivät vaadi mitään rakeisuus käyriä yms... sellainen tavara on ihan hyvää tien tekoon ja rakennus työmaiden murske täyttöihin.kun syöttää tavaran seulalle ja sieltä ylitekuljetin leualle niin silloin leuan ei tarvii kuin rouskutella kiviä
- ..tietysti..
syöttökone kirjoitti:
Pienen mittakaavan murskaus uraikoinneissa on usein asiakkaat jotka ei noista laatu vaatimuksista ole niin tiukkoja. Eivät vaadi mitään rakeisuus käyriä yms... sellainen tavara on ihan hyvää tien tekoon ja rakennus työmaiden murske täyttöihin....tietysti aina auttaa jos ennen leukaa saa hiekaneroituksella vähennettyä hiekan määrää. Olen tehnyt mursketta lähes 20 vuotta(en enää) ja perehtynyt myös noihin laatuvaatimuksiin. Toki tuollaisellakin murskeella on tarvitsijansa. Muistan vaan, että kun 2-vaiheisenakaan ei aina tuntunut pääsevän raja-arvojen sisälle,asiaan vaikuttaa aina monta asiaa. Varsinkin jos niitä tiiveyksiä ja sen sellaista mitatan ja vaaditaan.
- kukaan kysellyt
..tietysti.. kirjoitti:
...tietysti aina auttaa jos ennen leukaa saa hiekaneroituksella vähennettyä hiekan määrää. Olen tehnyt mursketta lähes 20 vuotta(en enää) ja perehtynyt myös noihin laatuvaatimuksiin. Toki tuollaisellakin murskeella on tarvitsijansa. Muistan vaan, että kun 2-vaiheisenakaan ei aina tuntunut pääsevän raja-arvojen sisälle,asiaan vaikuttaa aina monta asiaa. Varsinkin jos niitä tiiveyksiä ja sen sellaista mitatan ja vaaditaan.
vielä kertaakaan kun vierailla teetetty ja kunnon vehkeillä, tarkoitus ois tuommosta kolmekakkosesta jonnekin 150 molskottiin tehtyä, se kummasti paremmin tavara asettuu kun siinä rikottua kiveä, ykskin monttu semmonen missä ei sataselta välpältä jää kiveä juuri yli lainkaan ja sitoutuva sora niin siellä voisi saada tehtyä tuommosella leualla ja seulalla varmaan kolmekakkosta ja pehmeä kivi, sillä vähän kiinnostaisi että saisi ite tehtyä, järeä yli seitsemän neliön verkolla oleva seula löytyy, leuan koolla ei niin isoa merkitystä kun syöttimeen pistäis välpän joka rajoittasi ylisuurien kivien menoa leualle
- ..tietysti..
kukaan kysellyt kirjoitti:
vielä kertaakaan kun vierailla teetetty ja kunnon vehkeillä, tarkoitus ois tuommosta kolmekakkosesta jonnekin 150 molskottiin tehtyä, se kummasti paremmin tavara asettuu kun siinä rikottua kiveä, ykskin monttu semmonen missä ei sataselta välpältä jää kiveä juuri yli lainkaan ja sitoutuva sora niin siellä voisi saada tehtyä tuommosella leualla ja seulalla varmaan kolmekakkosta ja pehmeä kivi, sillä vähän kiinnostaisi että saisi ite tehtyä, järeä yli seitsemän neliön verkolla oleva seula löytyy, leuan koolla ei niin isoa merkitystä kun syöttimeen pistäis välpän joka rajoittasi ylisuurien kivien menoa leualle
...kokeilemaan. Minkä kokoinen sinulla on tuo leuka? Tietysti jos hyvin pikku murska on ja joutuu välpällä heittämään jo 200 milliset kivet sivuun, tuo murskautuneisuus huononee. Lykkyä vaan hankkeellesi:) Molsun tekohan kyllä onnistuu...olen vaan tottunut noihin laatuvaatimuksiin. Tehtiinpä vieraille tai oman yrityksen myyntiin noita murskelajikkeita.
- ...
..tietysti.. kirjoitti:
...kokeilemaan. Minkä kokoinen sinulla on tuo leuka? Tietysti jos hyvin pikku murska on ja joutuu välpällä heittämään jo 200 milliset kivet sivuun, tuo murskautuneisuus huononee. Lykkyä vaan hankkeellesi:) Molsun tekohan kyllä onnistuu...olen vaan tottunut noihin laatuvaatimuksiin. Tehtiinpä vieraille tai oman yrityksen myyntiin noita murskelajikkeita.
pienikin leuka murskain pystyy syömään jo jotai 400 kivee. kyse on vain siitä kuinka paljon sitte tulee tonneja tunnissa murskaimen läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295