Onko kellään kokemuksia rattaista merkkiä TAKO?? Kestävyys ja käytettävyys? Ja kuinka moneen asentoon selkänojan saa?? Sitä tietoo ei löytyny kyseisten rattaitten osto sivuilta
TAKO rattaat
2
1607
Vastaukset
- tako
merkkiset yhdistelmävaunut. Olen ollut niihin tosi tyytyväinen, olleet käytössä 2 vuotta. Selkänojan saa ihan makuuasentoon, ihan istuma-asentoon ja siihenvälimaastoonkin useampaan kohtaan- en nyt tarkkaa määrää muista... Vaunujen materiaali on ihana, sillä se on todella helppo pitää puhtaana. Vaunut ovat niin suojaisat ja talvivauvan kanssa koin sen todella hyväksi. Nyt ne ovat meillä rattaina kun lapsi on jo niin iso. Takot ovat monia muita merkkejä tilavammat, joten niihin mahtuu isompikin muksu. Isot renkaat tekee työntämisen helpoksi. Ainut paha asia mitä minulla on noista meidän yhdistelminä sanottavana on se, että niitä ei saa pieneen tilaan. Auton takalaatikkoon jos meinaalaittaa niin saa kaikki pyörät irottaa ja siltikään ei meinaa mahtua millään... Ja tulipa toinen miinus vielä mieleen eli se että kuomua ei saa kunnolla alas.
- tkes
Meillä on Takon Sportster kuomurattaat ja ovat ihan ok. Makuutila saisi olla vähän isompi ja renkaat nitisevät nukuttaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446