Romani Konsertti????

missä ??

Mikä ihmeen romani konsertti tää oli?

Ei kannatas järjestää konserttia, yhden naisen varaan. Mikähän sekamelska olisikaan syntynyt jos Jasminen Valentin, olisi vaikka sairastunut. Hyvän suorituksen teki Jasminen!!!!

Tää valtakunnan viralisesti palkitun Pellen kannataisi olla hiljaa ja miettiä jotain muuta taiteen muotoa vaikka sormi värillä maalaamista.

Oli törkeyden huippu,että suomesta tätä Jippua parenpaa solistia ei löytynyt pilaamaan Anneli Sari laulua ” Muistojeni ruusut”. Tuli mieleeni et onko kyseinen Jippu roudattu rapakon takaa eli Eestistä, sillä lauloi aivan kun hänellä olisis ollut puhevamma. Älkää missään tapauksessa riinastako Jippua Anneli sariin.

Hortto kaalo; en voi minäkään muuta kun nauraaa.Ikävää,että Feija oli estynyt olemasta paikan päällä. Tuli taas kerran todistettua,että ei musikaalisuus ole perintyvää.
Taisto Lundberin poika tämä Adamenus, joka lauloi Feijan sijasta oli äänillisesti hyvä mutta
koko käsite romani musikista oli ihan hukasssa.

Dimitr Keiski, ei ehkä tiennyt missä lauloi ja mikä oli konsertin teema, en syytä kun järjestäjää, kun ei muistutanut,että kyseessä pitäisi olla romani musikin konsertti, eikä mikään hevy-metal konsertti. Tiedän,että Dimitri osaa laulaa kunnon kaaleen lauluja,miksi niitä en kuullut.?

Erno, oli illan pelastus ja ainut laulaja joka osas pukeutua,muut oli kun mitäkin Bohemi-mustalaisia rääsyissään.

16

2420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ankara kommentoimaan

Siin oon sama mieltä että Jasmi kitarist takan oli koko show pystyssä pitäjiä ja kyllä soi ihan kunno romano manouche jazzit ja gitano rhumba rytmit mut se santeri ny oli vähä omalainen tavallaan ihan cool..
      hortto kaalot veti kyllä ihan hienon show oli sitte kuka tahan tämä nuorin niin hyvin se veti.
      hevi dimitri veti hevillä niinku nimensä sanoo ehkä siinä kerrottin että rommaani musaa on niin monessa tyyli ja taito lajissa kun yleensä musaa on olemassa,ainakin mä sain sen käsityksen koko showsta et se oli enenänkin valtaväelle tutustumista romani musaan ja yleisestikin yhistää meit ihmisinä!

Erno veti mitä äänellään vielä sai aikaseen,vähä käheeks jäi jokku soinnut mutta joktapauksessa ihan jees musaa.

Site se jippu? vai jippo nin kaunis tyttö ja osashan toi tulkita ihan hyvin mutta ei nyt ihan rom tyylillä ninkuin välillä ehkä kuuli jotain yritystä sinnepäin ..

Vielä kerta sanon ISO kiitos Jasmille ja orkesterille kitaristit jne ja tietty muille esinntyjille

• ............--

Olette aikamoinen mustalais-körtti kuoro, Alkakaa nyt sitten veisata niitä körtti virsiänne.

• ja se sai hyvälle mielellä

Ryhmän paras muusikko oli Jasmine, siitä ei ole epäselvyyksiä, on taitoa ja kaalohenkeä, taiturimaista soitantaa ja iloista ilmettä. Niin sitä pitää. Jasminen soittaminen ja esiintyminen näyttää ihailtavan helpolta. Moni voisi ottaa oppia.

Muista sanottakoon, että Santerilla on omat hyvä musiikilliset ansiot myös. JOtkut laulut sopivat hänelle erittäin hyvin.

Taustalaulajat olivat ammatti-ihmisiä eikä komppikitareitakaan basistia voi moittia myöskään.

Jippu ei saanut minua lämpenemään, sillä Anneli Sarin tulkinta samaisesta laulusta on liian hyvin mieliin painunut eikä sitä ole vielä kukaan voinut syrjäyttää.

Amadeuksella on hieno ääni ja Hortto-Taisto on aina Hortto! Markoa voi niinikään kiittää, sillä potpuri oli kaikkien kolmen miehen yhteinen onnistuminen.

Erno Enrothin haikea esitys varsinkin David Palmin hienossa Joutsenlaulussa oli kurkkuun palan nostattava. Pukeutumisesta voisi sanoa, että toisaalta on hyvä, että esiintyjillä oli vapaus valita missä asussa haluaa ravintolakeikalla esiintyä.

Dimitri oli lauluineen auttamattomasti väärässä paikassa, olisi pitäytynyt kaaleiden lauluissa, olisi sopinut ehkä paremmin koko palettiin.

Marzi Nymanin revitykset kitaralla oli rajamailla sopivuuden suhteen tuossa konsertissa, poika osaa soittaa, mutta mutta oliko porukka oikea?

Ja sitten yleisöstä, olisin niin suonut, että muutkin olisivat laittaneet jalalla koreasti, nyt siellä iloitsi vain yksi naisihminen.

Konserttia oli leikattu kuulemma 5? laulun verran ja koska en päässyt paikalle jäi mietityttämään mitähän hienoja lauluja jäi kuulematta.

Kaikkinensa hieno konsertti ja voidaan olla ylpeitä omista kaaleistamme, että hoitivat homman hienosti.

• hävetti

kyllä hävetti ees kattella koko ohjelmaa.. "suuri romanimusiikin ilta" ?? miksei ollu kaaleita siellä laulamassa lauluja.. ja se jippu, empä ole enne kuullut jipun laulavan tuollei, yritti nii laulaa ku kaaleitten naiset eikä onnistunu yhtää yrityksessää. ja miksi pitää aina antaa valtaväestölle kuva että mustalaiset on tuommosia mitä santeri antaa ymmärtää? kaikenmaaliman tehdyt pulisongit sun muut jutut "myö ollaa töissä nyt" ja muut heitot, kyllä hävetti kattoa. kaaleissa on niin paljon hyviä laulajia miksei heitä näkyny yhtään?? oon tosi pettyny

• kluta jippu
        hävetti kirjoitti:

kyllä hävetti ees kattella koko ohjelmaa.. "suuri romanimusiikin ilta" ?? miksei ollu kaaleita siellä laulamassa lauluja.. ja se jippu, empä ole enne kuullut jipun laulavan tuollei, yritti nii laulaa ku kaaleitten naiset eikä onnistunu yhtää yrityksessää. ja miksi pitää aina antaa valtaväestölle kuva että mustalaiset on tuommosia mitä santeri antaa ymmärtää? kaikenmaaliman tehdyt pulisongit sun muut jutut "myö ollaa töissä nyt" ja muut heitot, kyllä hävetti kattoa. kaaleissa on niin paljon hyviä laulajia miksei heitä näkyny yhtään?? oon tosi pettyny

onks se Jippu ees romani?

• se on Romani
        kluta jippu kirjoitti:

Se on vain värjännyt tukkansa vaaleeksi,täys kaalo se on molemmilta puolilta

• eestä ja takkaa
        se on Romani kirjoitti:

Se on vain värjännyt tukkansa vaaleeksi,täys kaalo se on molemmilta puolilta

joo

• MEVK
        kluta jippu kirjoitti:

Isoisän äiti,mahd.oli romani. Muu suku suomalaisia.

• pettynyt

hyvä idea oli järjestää tuommoinen konsertti mutta mielestäni tuo teki mustalaisista oikean pilakuvan ja ns. musiikki kulttuuri on nyt siis ihan revitty,poljettu maahan. pakko sanoo että olen aivan shokissa kun katsoin tuon ohjelman. meillä mustalaisilla on tosi paljon hyviä artisteja lauluja soittajia niiin en voi käsittää miten tämmöinen pystyttiin pilata ja häpäistä koko romani väestö.... tätä en kirjoita vaan valittaakseni tai haukkuakseni jonkun työn tulosta mutta hieman tasoa pitäis olla koska sitä meiltä mustalaisilta löytyy!!!!

• ole jippu

mikää mustalainen, olen nähny sen isän jossaki ohjelmassa

• gybsy

tää jippu oli iso vitsi yritti tehdä tunetta mutta ei se voi onnistua 20 kympisesltä kun ei ole edes mustalainen.siinä on oma juttu kun näitä lauluja lauletaan niitä ei voi opetella ne tulee jostain? se on sama asia kun tumma ihoiset laulaa bluesia se on kerrontaa elämästä mistä tämmoinen jippu ei tiedä mitään,mustalais elämästä kyllä santtu oli nyt hako tiellä kun laittoi tän likan laulamaan tälläisen siellukkaan laulun................................

• Tino ruottista

Kuka on jippu.en voi ottaa osaa korkeatasoiseen keskusteluun kun en tunne kyseistä artistia,sorry

• kyllä kyllä kyllä va
        Tino ruottista kirjoitti:

Kuka on jippu.en voi ottaa osaa korkeatasoiseen keskusteluun kun en tunne kyseistä artistia,sorry

Jippu on sellanen vaaleatukkainen kaaji joka on myös levyttänyt artisti.
        Jipun ääntä voi kuulla esim. hänen ja Samuli Edelmanin paljon radiokanavilla soineessa kappaleessa "Jos sä tahdot niin". Mene youtubeen ja kirjoita Jippu, niin eiköhän se sieltä selviä.

Konsertista en osaa sanoa sitten mitään.

• se oon mie

Kyllä puhut ihan niinkuin mun suulla.
      Oon täysin samaa mieltä kanssas.

• Latso

Miten kaaleet sitten on niin hienoja laulajia, voivat laulaa kenen kaajeitten kappaleita tahansa. Miks kaajeet ei sais laulaa kaaleitten lauluja. Ei se Anneli sari ole edes alunperin laulanut kyseistä biisiä.. Ja hän lauloi silloin sen hyvin ja nyt Jippu. Kyllä kaaleet arvostelee esim: Anneli Sari Veljen TAiston poikaa kuinka se on huono jne.. , mutta jos joku lähtis laulamaan Hänen biisiään niin sekin olis sama tarina. Olin itse paikalla kyseisessä konsertissa, ja voin taata, että tunnetta riitti :) Olen myös käynyt muilla kaaleitten konserteissa, hyvää , joo, tavallista, ja aina samat laulajat .. muuten hyvä mutta elo puuttuu. Eikö kaaleiita ole tarpeeksi esiintymään, kun aina samat laulajat ihmiset ym.. on mistä tahansa ohjelmasta kyse.. Santeri teki hienon työn.. ja Ei kaaleet olekkaan suurin yleisö joka heitä kuuntelee, vaan valtaväestö, parempi, koska heitä on kuitenkin aikas paljon enemmän. Mutta jokaisella on kyllä oikeus mielipiteisiin :) Sen tiedän että musiikkia on luvassa paljon lisää Santerin taholta. Mies kuitenkin hoitaa isoja rokki tapahtumia, vaikkakin valitettavasti siellä ei vielä näy kaaleena kun gogol bordellon bändi, sekään ei tietysti ole suomen kaaleille mieluinen kaaleen bändi kun on latviasta muistaakseni ja soittaa mustalais bunkkia.. Ja esiintynyt mm. Madonnan kanssa. :) Ja on huippu. Käykää katsomassa you tubesta :) Kaikkea hyvää kaikille kaaleille kaikesta huolimatta.

• on
        Latso kirjoitti:

Miten kaaleet sitten on niin hienoja laulajia, voivat laulaa kenen kaajeitten kappaleita tahansa. Miks kaajeet ei sais laulaa kaaleitten lauluja. Ei se Anneli sari ole edes alunperin laulanut kyseistä biisiä.. Ja hän lauloi silloin sen hyvin ja nyt Jippu. Kyllä kaaleet arvostelee esim: Anneli Sari Veljen TAiston poikaa kuinka se on huono jne.. , mutta jos joku lähtis laulamaan Hänen biisiään niin sekin olis sama tarina. Olin itse paikalla kyseisessä konsertissa, ja voin taata, että tunnetta riitti :) Olen myös käynyt muilla kaaleitten konserteissa, hyvää , joo, tavallista, ja aina samat laulajat .. muuten hyvä mutta elo puuttuu. Eikö kaaleiita ole tarpeeksi esiintymään, kun aina samat laulajat ihmiset ym.. on mistä tahansa ohjelmasta kyse.. Santeri teki hienon työn.. ja Ei kaaleet olekkaan suurin yleisö joka heitä kuuntelee, vaan valtaväestö, parempi, koska heitä on kuitenkin aikas paljon enemmän. Mutta jokaisella on kyllä oikeus mielipiteisiin :) Sen tiedän että musiikkia on luvassa paljon lisää Santerin taholta. Mies kuitenkin hoitaa isoja rokki tapahtumia, vaikkakin valitettavasti siellä ei vielä näy kaaleena kun gogol bordellon bändi, sekään ei tietysti ole suomen kaaleille mieluinen kaaleen bändi kun on latviasta muistaakseni ja soittaa mustalais bunkkia.. Ja esiintynyt mm. Madonnan kanssa. :) Ja on huippu. Käykää katsomassa you tubesta :) Kaikkea hyvää kaikille kaaleille kaikesta huolimatta.

semmosia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe