siis vittu mul o iso mankka mu porsses siis se o nii iso et kuuluu iha vitu kovaa musaki siit?? pitäskö mun hommata elementtejä ovii jotta pääsis turbulenssi paremmi pois ja äänensubstanssi vähän paranis?? särähtää korvaa nykysi?!??! mul o ainaki 1 suppari takakontis se o joku 4" vittu et o isot passot siin!! ei kestä lippis päässä ku luukuttaa muijalki tippuu tampponi!! veikkaan et hommaan 6" vahvistimen ja asennan sen oveen ni soundit paranee
mankka
3
108
Vastaukset
- Paasomaa
Hyvä teksti :-)))
- Lambo
Mula o perheen pääautona tilava toyota tercel ja siihe laittelin vähän stereoita.
Vahvistimet (14kpl x n. 1000w) on kattoluukun päällä ylösalaisin (soi kovempaa kun jäähtyy nopeemmin) ja sit etuovissa on 10 x "6.5 (5kpl/ puoli) elementtejä. (äänen laatu paranee kun on tarpeeksi kaiuttimia ovissa). diskantti kaiuttimet ajattelin laittaa sit johonkin etulamppujen kohdalle. Stereo kuva pitäisi olla ainakin kohdallaan ja on ainakin avaruutta em. kuvassa.
sit takaoviin ajattelin laittaa kaikki 10kpl "15 subbaria (5kpl/ puoli joista puolet magneeti ylöspäin suunnatuina). Olen jostain lukenut että subbareita pitää olla sama määrä kuin on pääkaiuttimiakin että ääni ei puuroudu. sit taka kontin ajattelin laittaa täytee muuta elekrtoniikka autohifiin liittyen. sinne tulee mm. hands free laitteisto. ei häiritse kännykällä soitto stereoiden kuuntelua.
Mutta mulla on pieni ongelma tämän kanssa. Tai oikeastaan kaksikin. toinen on itse autoon liittyvä. siitä rupee loppumaan teho kun on niin paljon noita laitteita. Tercelin tehot ovat tällä hetkellä noin 35Hp. Mitä mieltä olette riittääkö kunnon "burn outteihin" joissain kiihdytys kisoissa joihin ajattelin tuossa talven aikana osallistua?
Sit toinen ongelma on se että minkä kokoisen virta kaapelin mä vedän niille vahvistimille? nyt tulee SUORAAN akusta sellainen (mun mielestä jo aika paksu) 2.5mm2 johto. Se on sit (mielestäni todella asian tuntevan bilteman) hyvällä avustuksella haaroitettu järeillä abico liittimillä kaikille vahvistimille. Onko liian paksu?
miten sit toi maa johto? vedetäänkö se suoraa asvalttiin vai mihin? lähi koivuun? miten sit jossain äänenlaatu kisoissa? miten se maadoitetaan siellä? toiseen autoonko vai mihin?
:) - Lambo
Mula o perheen pääautona tilava toyota tercel ja siihe laittelin vähän stereoita.
Vahvistimet (14kpl x n. 1000w) on kattoluukun päällä ylösalaisin (soi kovempaa kun jäähtyy nopeemmin) ja sit etuovissa on 10 x "6.5 (5kpl/ puoli) elementtejä. (äänen laatu paranee kun on tarpeeksi kaiuttimia ovissa). diskantti kaiuttimet ajattelin laittaa sit johonkin etulamppujen kohdalle. Stereo kuva pitäisi olla ainakin kohdallaan ja on ainakin avaruutta em. kuvassa.
sit takaoviin ajattelin laittaa kaikki 10kpl "15 subbaria (5kpl/ puoli joista puolet magneeti ylöspäin suunnatuina). Olen jostain lukenut että subbareita pitää olla sama määrä kuin on pääkaiuttimiakin että ääni ei puuroudu. sit taka kontin ajattelin laittaa täytee muuta elekrtoniikka autohifiin liittyen. sinne tulee mm. hands free laitteisto. ei häiritse kännykällä soitto stereoiden kuuntelua.
Mutta mulla on pieni ongelma tämän kanssa. Tai oikeastaan kaksikin. toinen on itse autoon liittyvä. siitä rupee loppumaan teho kun on niin paljon noita laitteita. Tercelin tehot ovat tällä hetkellä noin 35Hp. Mitä mieltä olette riittääkö kunnon "burn outteihin" joissain kiihdytys kisoissa joihin ajattelin tuossa talven aikana osallistua?
Sit toinen ongelma on se että minkä kokoisen virta kaapelin mä vedän niille vahvistimille? nyt tulee SUORAAN akusta sellainen (mun mielestä jo aika paksu) 2.5mm2 johto. Se on sit (mielestäni todella asian tuntevan bilteman) hyvällä avustuksella haaroitettu järeillä abico liittimillä kaikille vahvistimille. Onko liian paksu?
miten sit toi maa johto? vedetäänkö se suoraa asvalttiin vai mihin? lähi koivuun? miten sit jossain äänenlaatu kisoissa? miten se maadoitetaan siellä? toiseen autoonko vai mihin?
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960