Voisitteko kertoa mitä puusta voisi tehdä? Olen jo tehnyt jos jonkinmoista tuoleja, pöytää, yöpöytää, lintulautoja, leikkuulautoja, veitsitelineitä mutta nyt on ideat nollassa!!! Auttakaa oikeesti!!!
Puutyöideoita
4
1730
Vastaukset
- puuseppä'
Riippuuhan se siitä että kenelle teet, itsellesi vai muille lahjaksi?
Naisille voisi tehdä korurasioita, lapsille leluja, nukkekoti, työkalulaatikko...isäni on aikoinaan minulle ja veljelleni nikkaroinut melkein kaikki lelut mm. puisen moottorisahan:)
mielikuvitusta! - voi tehdä
minä tein puusta talon, ja perustin sinne perheen
- toinen puuseppä
Puusta voi tedä vaikka mitä , ala vaikka koristeveistäjäksi raudat (taltat) maksaa muutaman satasen , mutta sitten ei ole kuin mielikuvitus , ja taidot rajana , veistelet vaikka könninkellon ;) Onnistumisen iloa
- toinen tumpelo
Tein aikanaan rimanpätkistä kaupan paperipussille telineen johon kerään kierrätykseen menevät paperit, lehdet jms.En ole nähnyt tehdasvalmisteisena näin yksinkertaista.
Toisekseen 30 vuotta sitten tein innostuksissani pesuvadin telineitä saunaan, ruuvataan seinään. Lahjoittelin tuttaville mökkisaunoihin. Tämä on viime vuosina tullut vastaan yksinkertaisempana tehdasvalmisteisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984