joo ostin täsä kaks päivää sitte mossbergin puoliautomaattihaulikon. menin ampuun ja heti eka pati jäi piippiin (siis hylsy jäi piippuun kii) piti se siitä kaivaa meisselillä pois. no metsästys patit siinä toimii MELKEEN kunnola ampuin jotai 20 kertaa ja yks syöttöhäiriö. KYLLÄ KETUTTAA. eikä siinä vielä kaikki, varmistin meni kans pskaks!!! ei menny päälle enää siis kysyn että Onko kellään ollu samaa vikaa noissa mossbergin puoliautomaateissa???? No liikkeestä kyllä annettii toinen haulikko lainaa että pääsee sorsajahtii ja oma haulikko lähti jonnekki katottavaks/ korjattavaks ehkä tulee uus sitte tilale. Että tämmöstä tälläkertaa.
ongelmia mossbergin haulikoissa.
10
1204
Vastaukset
- hunter
Olenkin ihmetellyt että miks ne on niin halpoja.Olikohan yksilövika?Niiden valmistus on muuten lopetettu.
- heh
kyllä mossessa riittää. melana menee. tää on henk. koht. mielipide :)
- Gunner
Remington 1100 W/ Nickel Receiverin ja hyvin pelittää.
- joopajoo
ostin itekki uuen haulikon ei tolla mitään tehny. enkä enää oikee puoliautomaateista nii välitä enkä varsinkaan mossbergistä
- jaaha
12/89pumppu mosberg joka jätti hylsyjä piippuun,mitä lyhyemmällä kannalla hylsy oli sitä varmemmin se jäi jumiin asia korjautui kun panospesän karkeaksi jääneet pinnat hiottiin vesihiomapaperilla "käsin itse tein" sen jälkeen se oli minulla vielä 3 vuotta jona aikana ei jäänyt yhtään hylsyä jumiin eikä mitään muutakaan mekaanista vikaa ollut ainoa vika oli että 64g ammuttaessa peukku kävi nenään niin että rupesi ampuminen pelottamaan niin ettäpiti vaihtaa 12/76 baikkaliin paremmin käyvää asetta en varmaan saa koskaan tilalle.
- Mosse
Pitipä omatkin kokemukset mosberista tähän vääntää. Mulla on 12/89 pumppu, ja sama vika eli hylsyt jäi piippuun (varsinki NIKE merkkiset patruunat). No käytin sitä maahantuojalla takuu remontissa....ei muuttunut miksikään. No aikani ase yms lehtiä luettuani sattui silmään yx juttu aiheeseen liittyen. Ameriikkalaisissa aseissa ja patruunoissa on tiukemmat toleranssit kuin euroopassa...kuulemma. Rupesin käyttämään ainoastaan jenkkipaukkuja....yhtään ei ole sen jälkeen piippuun jääny....ja ammun kohtuullisen paljon. Tuo vesihiomapaperilla "viimeistely" on kai myös hyvä ratkaisu.
- Nike
missä maassa toi nike valmistetaan??
- Nakke
Nike kirjoitti:
Oiskohan lie Italialainen..... empä oo kyllä aatellu :) Eikaise kumminkaa jenkkien tekosia pitäs olla.
- Jahtivaari
Nike kirjoitti:
Ne on italialaisia.
- olsse
Nakke kirjoitti:
Oiskohan lie Italialainen..... empä oo kyllä aatellu :) Eikaise kumminkaa jenkkien tekosia pitäs olla.
italialaisia on niket.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755